Hakutulokset

  1. lalaloopsy

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Hei ja hyvää itsenäisyyspäivää! Osanotot Elsa84 :( Täällä podetaan kovaa väsymystä, jatkuvaa nälkää, ihme kiukkukohtauksia ja vatsan jomottelua. Milloin te muut aiotte kertoa läheisille, suvulle, ystäville yms tulevasta vauvasta? Itsellä kovasti mietityttää ihmisten suhtautuminen kun meille...
  2. lalaloopsy

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mä selvisin kaksi ekaa raskautta ilman pahoinvointia mutta kolmas olikin sitten ihan omaa luokkaansa.. Nyt olen huomannut että nälkä iskee ihan yllättäen ja jos ei heti syö niin tulee hirveä olo:sick:
  3. lalaloopsy

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ilmoittaudun mukaan! Olen kolmen lapsen äiti ja tää neljäs tulee vähän sellasena ekstrana lapsikatraaseen. Oltiin oikeestaan jo päätetty että kolme saa riittää mutta sitten kuitenkin päädyttiin kokeilemaan josko kuopukselle siunaantuisi kaveri =) Tärppäs heti eka yrittämällä ja nyt oonki vähän...
  4. lalaloopsy

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään aamulla tein apteekin oman testin ja se ei näyttänyt kuin hyvällä mielikuvituksella ehkä viivanpaikkaa.. se toissa aamunen apteekin testi oli sitten ilmeisesti jotenki viallinen tai jotain. nyt vaan menkkoja odottelemaan. Seuraavan testin teen ehkä viikonpäästä jos vuotoa ei näy. Olo ehkä...
  5. lalaloopsy

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Theran Juu teen vielä uuden testin mutta tuskin kannattaa tänään tehdä.. ellen sitten sorru kuitenkin:whistle:sen verran outo tilanne että haluan kyllä selvyyden mahd pian. lisäsin vielä testien kuvat. yllä tän päivänen ja alla eilinen
  6. lalaloopsy

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Testi tehty aamulla... Tein nyt pregchekin ja kummallista kyllä siinä ei näkynyt kuin iiiiiihan haalea viivanpaikka? onko apteekin oma herkempi kuin pregchek vai oliko eilinen apteekin testini viallinen kenties?
  7. lalaloopsy

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eipä ne vanhemmat taida sitä ymmärtää että me miehen kanssa lapsiluku päätetään. Tämä neljäs olisi kyllä todellakin viimeinen meille ihan omallakin päätöksellä :) Tulen aamupäivästä kertomaan testituloksen ja laitan kuvan jos jotain nähtävissä on. Nyt pitää vaan kipasta hakeen uusi testi...
  8. lalaloopsy

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Meillä taas mun äiti sanoi kuopuksen syntymän jälkeen että eikös kolme ole sitten hyvä lapsimäärä. Eipä olla paljoo vanhempiamme lastenhoitamisilla vaivattu koskaan. Miehen äiti oli jo kolmannesta lapsesta kuullessaan niin naama väärinpäin että melkein pyysin anteeksi iloista uutistamme:(...
  9. lalaloopsy

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vanhin menee ekalle luokalle syksyllä ja nuorin alle 2v.. Eiköhän me vauva pidettäisi jos nyt raskaana oon mutta kyllä se paljon mietityttää. Ehkä eniten stressaan sitä miten suku ja tutut suhtautuu :unsure:
  10. lalaloopsy

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    voipi olla että tuli jo vaikutusajalla, en testiä ehtinyt kokoaikaa katsella. voi kääk jos se on plussa.. neljäs olis tulossa ja ei ihan suunniteltuna =/
  11. lalaloopsy

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt apua!!! tänään on kp 30/28-38 ja tein aamulla apteekin oman raskaustestin. testiin tuli n. 10 minsaa testiajan jälkeen hailea toinen viiva. Kertokaapa mitä näette tässä
  12. lalaloopsy

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    RiiMini Eipä se tainnut minullakaan raskautta tarkoittaa. Tänään tein pregchekin liuskan ja siinä ei näy mitään =(
  13. lalaloopsy

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa! Olisi teiltä "ammattilaisilta" kysyttävää. Olen tänään aamulla tehnyt apteekista ostamani yesno merkkisen raskaustestin ja siihen ilmestyi n. puolituntia teon jälkeen haalea toinen viiva. En osaa sanoa näkyykö viivassa väriä mutta se näkyy kyllä selkeästi ilman sen kummenpaa...

Yhteistyössä