Hakutulokset

  1. H

    Haaveena vauva 2025

    Miekin siirryn tänne puolelle. Todella tuore keskenmeno takana, viime torstailta 8+0... Et nyt odotellaan koska vuoto loppuu ja kierron joskus soisi tasaantuvan... Ikä kun ei kauheasti enää anna aikaa yrittämiselle
  2. H

    Marraskuiset 2024

    Miekin joudun jäämään pois . Eilen keskenmeno 8+0 😭
  3. H

    Marraskuiset 2024

    Ei oo voinu, tikutin sen 13 ja 14 pvä, eikä 15 pvä enää näkynyt testissä. Ja myöhempi raskautuminen ei mahdollista 😔
  4. H

    Marraskuiset 2024

    Täällä käyty ultrassa kanssa. Syke löytyi hienosti. Mut viikkoja mulla pitäisi olla 7+1 niin ultraaja sai vaan 6+1.... En tiiä miten pitäisi olla, et ruveta asennoituun keskenmenoon vai toivoa että ultraaja vaan mittasi väärin 😪
  5. H

    Marraskuiset 2024

    Uusille tervetuloa mukaan ❤️ Saas nährä saako ens yönä unta kun iltapäivällä varhaisultra🫣 Jotenkin tätä jännittää paljon enempi kun ykköstä.
  6. H

    Marraskuiset 2024

    Tääläkin nyt jatkuva kuvotus kokoajan, en ole tosin kertaakaan oksentanut... Varhaisultra ens torstaina silloin pitäisi olla 7+1. Jännittää kauheasti 🙈
  7. H

    Marraskuiset 2024

    Täällä sama. Viime viikolla oli kuvotusta, ummetusta ja rinnat kipeänä. Nyt vajaaseen viikkoon ei mitään tuntemuksia😪 varasin varaisultran 21.3 et saisi mielenrauhaa tilanteeseen.
  8. H

    Marraskuiset 2024

    Onko muut väsynyitä? Mä voisin vaan nukkua kokoajan. Väsymys ja tissien 'paine' ainoat raskauteen viittaavat oireet🤣 P. S. Jos tässä nyt hyvin käy niin miehen vanhemmat tulossa iaovanhemmiksi ekaa kertaa. Oisko vinkkiä millaisen lahjan tai lahjat keksisi heille antaa että voisi sitten kertoa...
  9. H

    Marraskuiset 2024

    Mä kanssa varmaan oottelen ultran ja sen jälkeen jos liittyy😊
  10. H

    Marraskuiset 2024

    Kaks päivää kuukautisten oletetun päivän jälkeen tein 🫣 muutaman sekunin päästä pärähti heti komee viiva tauluun. Mua vaan jännittää oma ikä ja paino, mut toivottavasti kaveri pysyy matkassa mukana❤️ ja et synnytyksestä tulisi helpompi kuin edellisestä, 52h🥴
  11. H

    Marraskuiset 2024

    Onko raskaudet monensia teillä?
  12. H

    Marraskuiset 2024

    Heippa, uskaltaako tänne jo liittyä 🙈 Tänä aamuna plussasin❤️
  13. H

    Elokuu 2017

    Heppatyttö-84, TAYS, rv 7+?, 2lapsi HEIPPA! Täällä mukaan menoon ilmottautuu 32vuotias nainen, esikoinen syntyi 04/16. Ja nyt yllätykseksi pikku veljeä tai siskoa pukkaa laskureiden mukaan rv 7+jotain selvinnee myöhemmin tarkemmin. Kuinkas face ryhmään pääsisi mukaan? esikoisen ryjmä edelleen...
  14. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Omaa napaa: Eli odotan esikoista, eka neuvola (jota kovasti odotettu) oli viime perjantaina. Sieltä oli normi hoitaja poissa, sijainen sanoi heti alkuun että ensimmäiselle käynnille kuuluisi varata puolitoista tuntia ja minulle oli joku sieltä varannut 30min No sitten tietokone ei toiminut...
  15. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Vieläkö mahtuu mukaan? Täälä olisi 31vuotias esikoistaan odottava, sairaalana Tays (jos sinne asti kyytiläinen pysyy vauhdissa mukana). Laskettu aika olisi 21.4.-16, laskureiden mukaan.
  16. H

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Hei kaikille! Mukaan tänne\facen haluaisi esikoistaan odottava 30nainen. LA 28.9. Eka neuvola varattu 8.2. Kaikki niin uutta ja jännittävää ????

Yhteistyössä