Hakutulokset

  1. M

    Clomittaret 2015

    Joo... se tilanne oli todella herkullinen kunnes tajusin että se testi joka oli clear blue plus tai mikä lie... pitääkin piirtää kolme viivaa positiiviseen eli negaa sieltä siis omaa törppöyttäni jo juhlistin. Että näin meillä...*itkupotkuraivari*
  2. M

    Clomittaret 2015

    Ööö... nyt hämmennyin... tuli r-testistä kaksi erittäin paksua ja vahvaa viivaa, nyt siis 13 pvä pregnylistä.. pitää varmaan lähteä ostamaan uusia testejä ennen kuin asian todeksi uskon. Sanoi vain klinikalta että pieni verestys ihan normaalia, että tervetuloa 3vkn päästä seitsämännen viikon...
  3. M

    Clomittaret 2015

    Joo elikkästä eilen oli kp1 :( ei ole kovin hääppöistä eikä tässä kyydissä toki mikään pysyiskään. Maanantaina alkoi raju oksentelu ja ripulointi, kuume ja paha hengenahdistus. Ensin ajateltu virusperäiseksi vatsataudiksi mutta tulehdusarvot yli 100 ja kuumetta ihan kiitettävästi. Eli pitää...
  4. M

    Clomittaret 2015

    Toivottavasti hannuliinin viivat vahvistuisi vain :) Mitenkähän paljon se pregnyl lykkää nyt sitten seuraavaa kiertoa jos ei sitten tärppääkkään :/ ? :/ On jotenkin niin pöllöä ootella vain, eli siis lauantai iltana pistin sen pregnylin ja ei mitään oiretta ei kuukautisiin tai...
  5. M

    Clomittaret 2015

    Nojoo, siis keskiviikkona olin siellä ultrassa ja eihän siellä ollu kuin parit 13mm follit, tänään piikitin viimiset menopurit ja jos huomenna ei ovistestistä tule hullua hurskaammaksi niin sit pregnyliä piikitän ja sit sitä ajoitettua yhdyntää.... syystä tai toisesta viimeiset 2 päivää oon...
  6. M

    Clomittaret 2015

    Ja kiitti vinkistä pisamapeikko, aika komeet ovisplussat oot vetäny :)
  7. M

    Clomittaret 2015

    Tälläisen kuvan sain siitä lääkärin puheesta että kasvatellaan tuolla menopurilla nuita munarakkuloita/soluja, sen takia sitten aika varovaisesti ja tiheillä käynneillä sitten kontrolloidaan ettei pääse käymään niin että ihan villiintys tuo tuotanto tuolla munasarjoissa. Ja limiskin on ohuen...
  8. M

    Clomittaret 2015

    Huh mulla oli maanantaina folliultra ja kaikki kuulema sujuu niikö pitää, lisää käski piikittää menopuria ja sitten kävi köpsästi.... olin jo apteekin kanssa sopinu viime viikolla että "tarviin tod.näk. ens viikolla lisää menopuria, onnistuuhan sitten jos edellisenä päivänä soitan ja ilmoitan"...
  9. M

    Clomittaret 2015

    Heippa, Vieläkö sopii sekaan yksi odotusta odottava? Eli taustoja sen verran että 23.v p-karjalainen, lapsettomuushoidot aloiteltu joskus joulukuussa ja yritystä takana 2v. Mieskin 23 v. ja siittiöt priimaluokkaa. Ensimmäisen vuoden aikana tod. näk. keskenmeno ja kohtutulehdus sen jälkeen...

Yhteistyössä