Hakutulokset

  1. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Voi ei Kalabaliikki miten kamalia uutisia :( Voimia teille *hali*
  2. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Voi Riinanen, oon pahoillani :cry: Vauveli vanhalle ja Kalabaliikki elekää vielä nakakko kirveitä kaivoon. Mulla tuli niin hitosti sitä verta ja kaikki on kuitenki hyvin. Ja jos ei ole kipuja niin todennäkösemmin kaikki on hyvin ko huonosti. Halit molemmille ja pietään peukut pystyssä että se...
  3. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Mulla iski hirveä jano jo ennen plussaa ja jatkuu vaan. Noin kolome litraa tullee normipäivänä juotua vettä. Nyt on ollu pakko juua vissyäki ko meinaa vesi tulla korvista ulos. Pahoinvointi tais alakaa joskus 6+ ja sitä oli lähinnä iltasin. 8+ menny vaan pahemmaksi ja koko päivän kuvottaa...
  4. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Täältä hyviä uutisia! Ultrassa käyty ja löyty alkio joka vastaa viikkoja ja sydän lyö vimmatusti <3 En voi sanoin kuvailla kuinka helpottunu oon! Pupe ja Pikku 8+6 E: Aivan kauhea miten paljon tähän ketjuun on mahtunu surua ja murhetta. En yhtään tiiä miltä keskenmeno tuntuu, mutta pääsin...
  5. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Saa nähä, täälläki tuli holahtamalla kirkasta verta ja pönttöön plumpsahti iso hyytymä. Sen jäläkeen tullu ihan pikku tuhrua kirkasta verta. Kipuja ei oo vielä ollu mutta kävellessä alamaha tuntuu vähän hellältä. Päivystykseen eivät ota koska mittään ei oo tehtävissä. Tietty jos olo mennee aivan...
  6. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Voi ei Theran :cry: Oon tosi pahoillani että teän piti taas kokea tämmöstä. Voimia teille :( Paljon on menetyksiä ollu tässä ketjussa ja toivotaan että se loppuu nyt. On niin kamalaa lukea nuita uutisia. Tervetuloa kuitenki uusille! Minun oli pakko kertoa pomolle ko en kerta kaikkiaan jaksa...
  7. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Oi kuinka inhottavia uutisia täällä on :( Voimia keskenmenon kokeneille. Hurjasti onnea kaikille jotka on nähny pikkusen sykkeen <3 Täällä on ollu pari vähän energisempää päivää, mutta kyllä illalla tullee silti uni aikasin. Ei kyllä ole mittään asiaa mulla nyt. Vähän kyllästyttää ko töihin...
  8. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Voi ei keskenmenon kokeneet, isot tsempit ja onnea seuraavaan plussaan! Sandymama pietään nyt peukkuja että pääsettä maaliin! Salapoliisitar mulla oli viime viikolla 5+3 tai 4 aika koviaki toispuoleisi kipuja ja pelotti kohdunulkonen, mutta sitte ne loppu kuitenki ja hyvältä vaikuttaa nyt...
  9. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mie en oo oikeastaan muuttanu mittään raskautumisen jäläkeen. Paitsi oon jättäny homejuustot ja graavilohet kauppaan :LOL: Raskaus ja imetys-vitskua oon vetäny tässä päivittäin jo kohta kaks ja puoli vuotta ja lisäksi extra-annoksen d-vitamiinia. Suolasen himossa oon syöny sipsiä ja...
  10. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulla ei oo tuo kiinalainen kalenteri piettäny paikkaansa, ko tyttöjä olis vaan sen mukkaan. Nytki se ehottaa tyttöä, josko se kolomas kerta toen sanois.. Mulla on kroppa oikeasti paisunu, nyt oli illalla tosi vaikea piettää vatta piilossa anoppilassa ko se vaan pönöttää! Pakko oli taas käyä...
  11. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Lisbon sieki oot täällä, onpa kiva! Ja miljoonasti onnea :) Mie en oo menossa varhaisultraan. Oon sen verran pihi ;) Pissin tännään vielä PC:n ja siihen tuli tosi nopsaan ihan tosi tumma viiva niin luotan nyt siihen niin kauan ko en vuoja verta. Ei voi kiistää etteikö silti aina välillä joku...
  12. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Huomenta ja onpa kiva ko on näin aktiivista porukkaa! Tännehän tullee tekstiä aivan mahotonta tahtia :) Uusille tervetuloa ja kiva nähä tuttuja nimimerkkejä tuolta toiselta puolelta, miljoonasti onnea Catharin :love: ja tervetuloa :LOL: MeaMinnis mie kans huomasin että aika paljon meitä...
  13. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Meijän alkiolla pitäis alakaa tännään sydän sykkiin <3 Vauveli vanhalle, voishan sitä alakaa lissäämään kirjotuksen loppuun 'allekirjotuksen' että millä viikoilla on menossa. Siitä kuitenki minusta helepompi verrata ko lasketusta ajasta. Voimia Tyty ja toivottavasti saatte vielä reuman...
  14. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Pahoittelut Henriikka :( Herraisä että mulla on tullu väsymys. Ja repäsykipuja on vielä. Muuten tuntuu aika normaalilta. Etova oloki on kaikonnu. Lueskelin tuossa pikkukakkosen ootusajan päiväkirjaa ja sillon alakanu pahoinvointi kunnolla 6+, tai oikeastaan siis 5+ ko np-ultrassa se oliki...
  15. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Onpa ehtiny tulla porukkaa, tervetuloa vaan kaikille ja onnea plussista! Mulle vois päivittää LA 7.10. En kyllä ihan varma oo oonko laskenu oikein ko oli niin epä selevä menkkojen alaku, mutta mennään tällä. Kahvinjuontia mie oon vähentäny niin että juon vain aamulla. Tietty kylässä saatan...
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nippeli tuohan on aivan selevä viiva :D Mieki tykkäsin nuista rfsun uusista ovistikuista just sen takia ettei ne anna turhia ovishälyjä. Sillonko mulla alako kierrot niin se tuli tosi puskista se viiva ja hävis yhtä nopeasti mutta nyt tärppikierrosta se vahavistu pari päivää ennen mutta niin...
  17. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Dpo14 ja menkkoja ei ole vielä näkyny... Muuta punasta kyllä :D Theran kuulostaa aika ihanalta terkalta :) Minun terkka on tosi ammattilainen ja sillä on semmonen neutraali tyyli, hoitaa työnsä tosi hyvin mutta ei erityisen tunteellisesti. Olen tosi tyytyväinen siihen :) Taapero on kipeänä...
  18. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Theran oleppa sie kiltti ko aattelet neuvolantätiä :) Mieki mietin että koska sitä sinne soittais, toisaalta olis tietenki hyvä ajoissa mutta kuitenki tuntuu niin aikaselta ko mulla on viikot joko 3+3 tai 3+5 vasta. En kyllä käsitä että on vasta niin vähän. Hö. Tällä kertaa pääsee aika...
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla vahavistuu viiva aika maltillisesti, ylempi dpo10 ja alempi tännään dpo13. Tein dpo11 rfsun ja siihen tuli semmonen haamujen haamu että ei olis tarvinu paljoa hihkua jos ainoastann sillä olis testannu. Huomenna olis menkkojen alakamispäivä ja vielä vähän piettää varovaisena..
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minmar mieki näen jotaki. Olikohan sinun päiväpissa nyt laimeata? Alussa taitaa olla parasta testailla vain aamupissasta. Kärppis kuulostaa aika hyvältä ;) Mullaki on alamaha tosi herkkänä nyt.. Vprinsessa täällä ootellaan arvioitavia kuvia :)

Yhteistyössä