Hakutulokset

  1. D

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eipä näistä taida hyvällä mielikuvituksellakaan viivoja saada. Alkaisi nyt ne kuukautiset sitten edes. :( http://aijaa.com/8fKiiU http://aijaa.com/qiCx1e
  2. D

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Aiemmat ovat näkyneet selkeästi vasta, kun olleet 2-3viikkoa myöhässä. Vielä viikoilla 6+ digitestikin näytti negaa aiemmista. Joten melkein tuttua jo tämä tihrustelu, tosin livenä ei tarvitse silmiä siristellä. Ehkä, ehkä ei :)
  3. D

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oiskohan? Silmiin näkyy, kamerassa näköjään vain editoimalla. 10min testauksesta iltapissasta, kuukautisetkin jo melkein viikon myöhässä :)
  4. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Toivepullan testistä en osaa sanoa mitään... Niin kapea. Omani näytti iltapisusta tältä, aika voimakkaasti tummennettu kuva.apteekin oma testi
  5. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kyllä mä Desire_ nyt sit jo plussaksi laskisin, kun varmistus toiselta merkiltä. Hirmuisesti onnea!! <3 Saisipa itsellekin jo selkeän vahvistuksen :)
  6. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Itse en luota edes digiin, sain sillä monta negatiivista ja olin kuitenkin raskaana. Tänä aamuna tein itse tällaisen, vaikka jo päätin, etten enää tikuta muutamaan päivään ollenkaan... Mielestäni siinä näkyy jo punertavaa? Olisikohan sittenkin vielä toivoa :)aamuhaamu
  7. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kp ei ole tietoa, kun ei ole kuukautisetkaan alkaneet edellisen synnytyksestä. Nyt 7kk... Joten voi tämä olla melkoista toiveajattelua joka tapauksessa :(
  8. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tänään oli tämmöinen, saahan nähdä meinaako vahvistua vai onko vaan viivanpaikkaa :( testi... Mitä himotestaajat on mieltä? :/
  9. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Desire_: Jos nuo ovat Sofi one step 10mIU testejä, niin mulle tuli joka kerta testiajan jälkeen tommonen samanlainen "valeplussa" viiva... Nega se oli silti. Joten suosittelen kokeilemaan toisella merkillä varmuudeksi :)
  10. D

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Minäkin liityn mukaan. Olen 24v kuumeileva kahden lapsen äiti (-11&-14) ja kolmonen suunnitteilla ja toiveissa, tulee kun on tullakseen. :)
  11. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Näkeekö kukaan muu vai onko viivat silmissä? :) haamua??
  12. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kokemusta Sofi 25miu testistä, näyttääkö viivanpaikkoja? En ole varma, onko testatut tulokset plussia vai viivanpaikkoja. Joko silmä on harjaantunut katsomaan testiä, sillä se erottuu päivä päivältä helpommin tai sitten se on oikeasti vahvistuva +++ :)

Yhteistyössä