Hakutulokset

  1. F

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Facen ryhmä on salainen, eli kukaan ei nää mistään että siihen kuuluu, ei myöskään mistään sivupalkeista meitä on siellä nyt jo noin 40.
  2. F

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Minäkin liityn mukaan tänne ja FB ryhmään. Viikkoja on tosin vasta omien laskujen mukaan 4+5 ja la 13.7. Kuukautista laskettuna ois tosin jo 5+5 mutta kierto on pitkä niin uskon että oma arvio on oikeampi. Yritän olla varaamalla aikaa varhaisultra antaa, raskaana ollaan onnellisesti niin kauan...
  3. F

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Täällä myös uusi kuumeilija liittyy mukaan :) innoissani lueskelin jo koko ketjun läpi. Monta vastausta ois tehnyt mieli lukiessa kirjottaa mutta ehkä ehdin palata vielä myöhemminkin niihin. Oon siis itse 30 ja esikoinen nyt 11kk. Sektio on takana ja vuosi sanottiin että pitäisi odotella ja...
  4. F

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Huh, kai sitä uskaltautuu mukaan kun keskiviikkona näytti testi kahta viivaa ja tänään piti vielä varmistaa kuvittelinko vain :) kuukautisten mukaan la olisi elokuun puolella, mutta olen vahvasti sitä mieltä että ovulaatio oli reippaasti myöhässä eikä kiertokaan ole ehtinyt tasaantua pillereiden...
  5. F

    Esikoinen vuodelle 2015

    Kiitos vastauksesta Cypress! Tein varmuudeksi testin ennen gynelle soittoa eilen illalla. Hailakka vaaleanpunainen viiva tuli davidin puikkotestiin ja aamulla myös. On kyllä vaaleita, mutta selvästi nähtävissä molemmissa! Kp omien laskujen mukaan 47, negatiivinen testi tehty kp 38...
  6. F

    Esikoinen vuodelle 2015

    Hyvää tätä vuotta kaikilleja onnea plussanneille! Itsellä kierto vaan venyy... tein taas viime viikolla hätäpäissäni testin ja nyt päätin lopettaa tuthat testailut. Uuden toisen projektin myötä alkoholikin saa kesään asti jäädä, joten eiköhän ne raskausoireet itsestään ilmoita jos näin on...
  7. F

    Esikoinen vuodelle 2015

    Nega tuli testattua jouluaaton kunniaks ja menkkoja ei kuulu, kivutkin on kadonnu. Tai katoskohan luulosairaus testin yhteydessä, en tiedä. Fiilis kuitenkin hyvä! :) Rauhallista Joulua kaikille!
  8. F

    Esikoinen vuodelle 2015

    Heippa! Oon lueskellu tätä ketjua yrityksen aloittamisen jälkeen alusta johonkin elokuulle asti ja totesin että liityn jo mukaan keskusteluun vaikka en loppuun asti ole vielä päässytkään. Ei meinaa kuuppa kestää tätä jännäämistä ja helpottaa jännätä ja lukea muidenkin tiloista! Ihanan paljon on...

Yhteistyössä