Hakutulokset

  1. N

    Joulukuun tontut -15

    Minä en treenaa, enkä muutenkaan käytä alkoholia, joten alkoholipolitiikan suhteen ei tarvii minkäänlaista muutosta. En häiriinny siitä jos muut jotain ottaa lähistöllä vaikka ite en otakaan. =) Naamiolammas 4 +4 (On muuten jotenkin hurjan ihanaa kun nuo päivät vaan lisääntyy..! <3)
  2. N

    Joulukuun tontut -15

    Minun tiedot: 10.12. / Naamiolammas / 35 / 1. / Joku homeeton sairaala, kaikki tieto ja vinkit tervetulleita?!?! (Ei ainakaan PKKS) 4+2
  3. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla ei oo ovistestiin ikinä tullut kontrolliviivan vahvuista viivaa, vaikka ovulaatio on todistetusti tapahtunutkin. Tikutin ovulaatiota tässäkin kierrossa missä raskauduin ja bongasin sieltä kyllä lh huipun, mut ei ne viivat silti olleet yhtä vahvoja kuin kontrolliviiva.
  4. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Liljah, mulla oli ihan samannäköisiä ekat plussat ja siitä ne sitten vahvistui, Onnea! :heart:
  5. N

    Joulukuun tontut -15

    Ei palele, pikemminkin normaali pikkupalelu on jääny pois. Yöllä on ennemminkin kuuma ja hikoilen. Mulla on ollut kauheen hyvä olo kaikin puolin, välillä käy pikkusia väsymysaaltoja vaan mutta nekin menee ohi nopeasti. Eilen alkoi tissit vähän aristaa ja aamulla oli vähän flunssainen olo joka...
  6. N

    Joulukuun tontut -15

    Ei oo työnimeä täälläkään vielä, luulen että se kyl muotoutuu itsekseen, mulla on ollu työnimiä koiranpennuillakin.. :D Tein tänään digin ja se sanoi että 1-2 viikkoa raskaana. Mietin että jos vielä viikon päästä hätäpäissäni tekisin sitten uuden ihan vaan varmuuden vuoks.. Jotenkin ihan...
  7. N

    Joulukuun tontut -15

    Moi Lukka! Kiva saada sinutkin tänne!!! :wave: Minä soittelin tänään neuvolaan, ja eika aika on sitten 28.4. Keskenmenojen takia suosittelivat alkuraskauden ultraa, mutta niitä tehdään vain tään kaupungin homeisimmissa paikoissa, joten oltiin neuvolantädin kanssa yksimielisiä siitä, että...
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ihanasti plussia täällä! Onnea Onnea Onnea kaikille plussanneille! :heart: Ja tsemppihalit muille! Aliisa, joko oot testannut uudelleen, täällä jännätään sinun puolesta?
  9. N

    Joulukuun tontut -15

    Joo! Salainen ryhmä kuulostaa hyvältä, jos se on suljettu niin siihen liittyminen näkyy sit kavereille.. Enkä ite ainakaan vielä haluais julkisesti tätä asiaa kertoa.. :) hemuli89, toivottavasti tuo nyt on ihan harmitonta vuotoa vaan, eikös se ole aika tavallistakin, että silloin kun menkkojen...
  10. N

    Joulukuun tontut -15

    Onko joulukuiselle muuten kukaan ehtinyt pykäämään omaa facebook-ryhmää?
  11. N

    kaupan pregcheck kokemuksia

    Minä en oo saanut siihen viivanpaikkaa, vaan ihan värillinen plussa on ollut sitten kun on ollut aihetta, muuten selvä nega. Jotkut muut testit on kyllä antaneet viivanpaikkoja negakierroissakin.
  12. N

    Äidit, pohjois-karjala, Joensuu

    Kavereita ois kyllä kieltämättä kiva saada! =) Minä oon -79 syntynyt ja ensimmäistä odotellaan...
  13. N

    Haamuviiva, plussa vai nega?

    Mulla tommonen haamu ennakoi plussaa kyllä. En oo saanut noihin pregcheckeihin noin selviä viivanpaikkoja ikinä negakierrosta. Tuossa on kuva minun plussakierron testeistä, pregchekit tein vasta kun one stepit haamutti ihan huolella, ja se näytti kyllä hyvinkin selvästi plussaa. Tuo Pregcheck...
  14. N

    Joulukuun tontut -15

    Ilmoittaudun mukaan nyt sitten minäkin! <3 Pari päivää sitten testissä pojotti vahva haamu, ja tänään se on sit varmaan uskottava ihan oikeaksi plussaksi kun kolme eri testiä näyttää viivaa ihan testiajalla. (yksi niistä ovistesti). Hätäpäissäni dippasin kaikki testit mitkä löysin! :D...
  15. N

    Oireet ennen positiivista testiä

    Ei niin mitään oireita. Ei mitään, ei ees etäisesti mitään epäilyttävää niinkuin negakierroissa. Jopa normaalit oviksesta menkkojen alkuun jatkuvat tissikivut on olleet poissa. Olo on ollut ihan älyttömän hyvä ja taisainen.
  16. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa pitkästä aikaa! Hävisin täältä tammikuussa kun alkuraskauden keskenmenon tuska oli jotenkin ihan hirveä. Oon yrittänyt kääntää ajatukset ihan muualle näistä jutuista ja elellyt päivän kerrallaan... Tulin tänne nyt kurkkimaan teidän kuulumisia ja julistautumaan Onnellisesti...
  17. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minä oon hyvinkin samoissa mietteissä Zuhinan kanssa... Huomenna saan tietää mitä verikoe sanoi, mut taitaa olla menetetty peli tämä, nyt viiltelee alavatsaa siihen malliin että ehkäpä tulis ees se vuoto..? kp33/27. Raastavaa.
  18. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Vein hätähousuilun seuraavalle asteelle ja varasin ajan verikokeeseen... :stick:
  19. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Zipuliinilla hienoja viivoja, luulen että voit varmaan jo rauhoittua pikkuhiljaa! ;) Samhe, mulla on nyt meneillään jo kp 33/27, ilmeisesti dpo 15... Menkat on ollut säännölliset tähän asti. Cristal3, olipas ihanaa kuulla etä sinun tilanteeseen tuli nyt vähän selvyyttä, Onnea...
  20. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Joopa. Menetin toivoni ja puuhasin illan ihan muuta, kotiintultua sitten alkuillasta uitettu hailura näyttikin tältä: 14 ilta Mie en kestä!

Yhteistyössä