Hakutulokset

  1. S

    Tarinani.

    =) olipas mukava tarina,jotenkin erinlainen,toisenlainen kuin muut,siinä oli jotakin jolla siirtyä huomiseen haaveen sekä odotuksen avustuksella tietäen jollain tavalla toimivansa väärin vaikka mitään ei olekkaan tapahtunut,se on tarina josta tahtoisi tietää miteinkä siinä lopussa käy...olethan...
  2. S

    Laiska mies

    No juu,jotekin tuntuu tutulta nuo teitin textit ainut vaan että minun lapseni ovat vanhempia ja liitossa olen ollut 26 vuotta ja kaiken tämän olen koittanut saada miestäni ymmärtämään perheen merkityksen ja arvostuksen mutta iiiihan suotta ukko ei muutu että ero koittaa tai siis itse työstän...
  3. S

    Mistäpä seuraa pojelle 4 v ja äidille 41 v

    MOIKKELIS KOIKKELIS Minulla on 5vee. poika jolla ei hirmuisesti ole ystäviä eikä kylläkään minullakaan ja mekin asutaan espoossa jos tahot ni laitappa yh.viestiä. kuulemiseen :)
  4. S

    YH-maksu lapsista paljonko

    Minulla on 3 lasta 15vee , 14vee sekä just 5vee ukkoni tienaa kuukaudessa noin 3500 puhtaana käteen ja minä 1400 puhtaana käteen. Osaatko sanoa kuinkapaljon saisin elatusmaksuja mieheltäni
  5. S

    Murkkuikäisen rahan tarve ... APUVA

    Miteinpaljon teillä annetaan rahaa murkkuikäiselle 13-16 vuotiaalle ? Onko käytössänne viikkoraha vaiko kuukausi raha? joutuvatko murkkunne tekemään kotitöitä saadakseen rahaa? Mikä teillä kuuluu viikko/kuukausirahaan jonka lapsesi siitä ostaa/hankkii ja mikä tulee teiltä ostettavana ????
  6. S

    Miten tukea lasta, jolla oppimisvaikeuksia?

    Hei,oppimisvaikeus on haastellinen asia niin vanhemmille kuin itse lapselle . Lapsen itsetunto kärsii kovasti ja saa tehdä aikamoisen työn lapsen itsetunnon kohentamisessa mikäli se pääsee "katoamaan" Lisäksi motivaatio koko opiskeluun katoaa lapselta kokonaan kun ei yksinkertaisesti pysy...
  7. S

    koululainen kärähti poissa olost koulussa

    Eikös se ole ihan normaalia että jokainen lapsi jossainvaiheessa kokeilee miltä tuntuu kun lintsaa koulusta tietenkin ois aina parempi mitä myöhemmin se tapahtuu ja rangaistuksista sen verran että montaa arestia ei kannattais asiasta laitaa vaan miettii mikä olisi se oikea rangaistus mikä...
  8. S

    Esimurrosikäisten koululaisten vanhemmat!!!

    : / Esi murkkuikä ... HUH HUH No meilläkin yksi sellainen ja toinen jonka kanssa olen jo sen kohdan harjoitellut . Kummallakin on tuo kyseinen ikä aivan erinlaiset toinen vänkää ja toinen paiskoo ovia ... No , aikansa kutakin ehkäpä sitten helpottaa ku ikää on tuo 33
  9. S

    Uusia kavereita myös mese kavereita:)

    MESEILLEN ....
  10. S

    evy?

    EVY;n piiriin kuuluu myökin lukivaikeudesta kärsivä oppilas...
  11. S

    LUKIVAIKUTTA .....

    Onkos täällä kenelläkään lasta joka kärsii lukivaikeudesta ja sitä kautta koulunkin käynti tuntuu vit******lta
  12. S

    Ekaluokan kertaus, lapsen parastako?

    Ykkösen kertaustako jotta kannattaako????? Opettajat tekevät aika aikaisin päätöksen luokan kertaamisesta mutta yleensä ensimmäistä luokkaa ei kerrata. Minulla on kokemusta luokan kertaamisesta jotta sillä tavalla ottaisin kantaa asiaan. Olen vahvasti sitä mieltä että mikäli lapsella ei...
  13. S

    Migreenikkoja ystäväksi

    JUU...MIKREENIÄ PODEN JOSKUS MUTTA POIKANI SITÄKIN USEAMMIN ....
  14. S

    nyt on elämä ihan sekaisin...

    Aivan,kukaan ulkopuolinen ei voi sinua auttaa kyseisessä asiassa mutta monet voivat antaa neuvoja joita sinä itse voit soveltaa ajatusmailmaasi... Tilanteesi on aika tukala ... Erostasi on hyvin lyhyt aika etkä ole viellä ehtinyt sopeutumaan tilanteeseen jossa eläisit yksin ... nyt olet...
  15. S

    MESE YSTÄVIÄ LISÄÄKÖ....

    B) noin joskus , :laugh: välillä näinkin, :'( toisinaan tällätavalla, :kieh: sillointällöin näytän tältä, :saint: aina olen näin.... jos ... meripihka@msn.com
  16. S

    20-30vuotiaat!

    Siinä jumbon lähellähän toimii syksy-talvi aikaan monta kerho hommaa.. Pakkalassa on perhekahvila (lautamiehentie) ja sitten taitaa olla joku seurakunnan kerho ja sitten isommille lapsillekin kerhoa ym toimintaa missä varmasti tapaa perheen äitejä..

Yhteistyössä