Hakutulokset

  1. I

    Onko tää nyt ihan normaalia (eilen paikattu hammas)

    Kannataa huomenna aamulla soittaa jos oireilee. Meillä ei ainakaan päivystykseen pääse ihan helposti.
  2. I

    Huomenna meille tulee koira

    Siis tämä meille tuleva koira on ollut viime syksystä tilapäis hoito paikassa kun sille on etsitty sitä omaa kotia ja siellä on myös toinen koira. Ekalla kerralla tämä toinen koira kaatoi meidän tytön ja sen jälkeen on meidän tyttö sitä pelännyt. Yleensä se toinen koira on ollut pois silloin...
  3. I

    Huomenna meille tulee koira

    Näin on. Meillä on aina ollut koira. Nyt ollaan kuusivuotta ollut ilman sitä omaa koiraa.
  4. I

    Huomenna meille tulee koira

    N. 2v seropiuros. Pentua etsittiin mutta sattumien kautta törmättiin tuohon. Marraskuussa nähtiin ekan kerran ja on ollut täällä meillä hoidossa ja käyty siellä. Kerta kerran jälkeen on vaan tuntunut enemmän ja enemmän meidän koiralta. Viimeksi ei päästänyt perheen toista koiraa enään meidän...
  5. I

    Huomenna meille tulee koira

    Mun pitkä aikainen haave toteutuu.... Tuskin maltan odottaa.
  6. I

    Oletteko huomanneet saman Jorvin lastenpäivystyksestä?

    Ei meillä edes pääse silmätulehduksen takia päivystykseen.
  7. I

    Ihme touhua päivystyksessä

    Soitin eilen päivystykseen... kun on korkea kuume ja aivan järkyttävä päänsärky. Hoitaja käski mennä päivystykseen. Joten sinne siis. Ilmoitautumisessa oli hoitaja hyvin tyly ja laittoi minut hoitajalle lääkärille on kuulemma ihan turha mennä mun oireilla. Hoitaja oli oli tosi tyly ilmoitti...
  8. I

    Sairaspäivä... Mitäs muut?

    Flussaa podetaan täälläkin tai mikä lie.
  9. I

    Käsittämätöntä

    Kaaduin noin puolitoista vuotta sitten. Matto meni alta ja toinen jalka jäi alle kun tipahdin peffalleni. Sen jälkeen olin noin 10 kk sairauslomalla. Mitään syytä kipuihin ei kumminkaan löytynyt. Kävin työterveyslääkärillä joka lähetti fysiatrille joka lähetti ortobedille takaisin...
  10. I

    Kun menet lapsen kanssa lääkäriin/päivystykseen niin annatko leikkiä muiden sairaiden lasten kanssa?

    No jos jaksaa niin miksäks ei? Tosin jos päivystykseen joudutaan menemään niin tod näköisesti on sen verran sairas, ettei kauheasti jaksa leikkiäkään. Ne pöpöt kyllä tartuu siinä samassa odotustilassa leikivät tai eivät.
  11. I

    Iso kivi vierähti sydämeltä

    Tässä on tämä kevät kituutettu ja laskuja siiretty aina seuraavalle kuulle... Asiat näytti jo tosi synkiltä. Vakuutus yhtiö vitkutteli päätöksen kanssa. Ja tänään se tuli jees!!! Saadan lainantakaisin maksu turvasta korvauksia yli puolen vuoden ajalta kun olen ollut tapatrurman takia...
  12. I

    Hieman ihmetyttää

    No eipä siinä kyllä paljon hoitamista ole ja normaalisti olen jo lähtenyt töihin ennen kuin tulee. Tän viikon olen ollut sairaslomalla. Nätisti istuvat katselemassa lasten ohjelmia.
  13. I

    Hieman ihmetyttää

    Tulee n. klo 7.30 ja on aamuisin 30min- 1h30min riippuen mihin aikaa koulu alkaa. Täytyy ottaa puheeksi pojan äidin kanssa asia.
  14. I

    Hieman ihmetyttää

    Pojan luokkakaveri on nyt nää pari viikkoa mitä koulua käyty joululoman jälkeen tullut joka aamu meille(äitinsä tuonut autolla). Eilen sitä ihmetelin ääneen pojalle joka kertoi miksi? Tämä kaveri on muuttanut joululoman aikana ja koulu matka pidentynyt joutuisi tulemaan kahdella bussilla ja...
  15. I

    Tulirokosta, kokemuksia?

    Tulirokko on vissiin aika harvinainen. Kummipojalla oli, mutta perheestä eikä päiväkodissa kukaan muu sairastunut siihen. Oli ollut puolipäivää päiväkodissa, kun kuume oli noussut.
  16. I

    Laktoosi-intoleranssi

    Tai laktoosittomaan maitojuomaan tulee parempaa
  17. I

    Ahistaa! Mikä mulla on? Kotilääkärit auttakaa!

    Luin eilen hesarista, ettei niitä syyhypunkin käytäviä pysty paljaalla silmällä erottamaan. Kannttaa käydä ihotautilääkärillä näyttämässä.
  18. I

    Mitä tulisi huomioida talo ostaessa?

    Noista lämmitysmuodoista ollaan niin montaa mieltä. Toinen on sähkölämmityksen ja toinen öljykömmityksen kannalla. Meillä mies on sähkölämmitystä vastaa (kallista). Ainut asia mistä ei suostuta tinkimään on varaava takka joka madaltaa lämmityskuluja oli se sit mikä tahansa. Toisaalta tämä...
  19. I

    Mitä tulisi huomioida talo ostaessa?

    Onko lisää huomioita?

Yhteistyössä