Hakutulokset

  1. A

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Hei! Liittyisin sitten minäkin joukon jatkoksi! Kolmatta odotellaan saapuvaksi syyskuussa, aika epäuskoinen olo edelleen. Huonovointisuus alkaa nostamaan päätään joten ehkä tämä totta on. Laitan myös viestiä face-ryhmästä. 16.9/Aba/3
  2. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Kiitän ja kumarran kaikkia ryhmäläisiä! Sain tämän kolmosen kyytiin nyt ihan ennätysnopeasti. Toivon että pysyy matkassa, ja toiveikkaana siirryn sulattelemaan asiaa :) Plussaista kevättä kaikille!
  3. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Ei mulla ole yhtään testiä kotona... Et huomenna pääsen vasta hakemaan joskus iltasella, eli jää varmaan testailut ylihuomiselle... Jotenkin jännittävää, yhtään en ajatellut että ihan ekasta kierrosta vois tärpätä, en edes pitäny sitä mahdollisena. Ja sori etten oo kommentoinu teidän muiden...
  4. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Täällä on vähän jännät paikat ehkä. Mulla on tosiaan kierto ollu sen 24-26pvä, joskus käyny 27:kin. Mut nyt mulla siis olis kp27 eikä mitään. Jotenki viimeviikolla oli tosi vahvana olo että raskaana ollaan, mikä tosin on nyt vähän jääny taka-alalle. Nyt risteilee jos jonkinmoista ajatusta...
  5. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mä olen kanssa 31v, mutta en kyllä yhtään oo osannu miettiä että olisin liian vanha tähän. Eikai nyt sentään? Itsellä kanssa ajatukset seilaa juupas-eipäs-linjaa, joskus ehkä pieni järjen pilkahdus sanoo että olis hyvä näin ja helpompaa, mut sitte taas kun sitä haluasi kuitenkin. Mulla alkanee...
  6. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Onnea Mama-maisu! Nyt ei sitte tarvi jouluna syödä graavikalaa tms :) Mulla olis varmaan nyt ovis, ainakin vähän vaikuttaa siltä. Eilen oltiin sillälailla, nyt en usko että ollaan tänään. Jotenki haluisin vielä katella vähän aikaa niin että tulee jos on tullakseen, ettei nyt alkais ihan...
  7. A

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heippa! Ilmottautuisin joukon jatkoksi. Ilmeisesti päätettiin nyt käydä sitä kolmatta toivomaan, ajatuksena olis että ei otettais mitään stressiä aiheesta mut katotaan nyt miten käy. Mulla on lapset -11 ja -12. Nyt on menossa kp3/24-26, ja ilmeisesti yk1 :) Vähän ehkä jännittää..

Yhteistyössä