Hakutulokset

1. N

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Cristal3 samanlaisen viivan minäkin aluksi sain samaan testiin nyt plussattuani, parin päivän päästä oli jo ihan selvä plussa :) Itse en ole ikinä saanut tuohon merkkiin mitään viivanpaikkoja jos en ole ollut raskaana. Peukkuja!
  2. N

Ja kyllä tuo hopess minusta ihan plussa on, onnea!!! :)
  3. N

Mun haamuilut muuttuivat sitten ihan selväksi plussaksi! :) Uskomatonta! Paras joululahja ikinä :) Nyt vaan toivon, että kaikki sujuu hyvin.
  4. N

Meillä Enkeli30 onkin samat kp:t :)
  5. N

Tämä kierto pitää varpaillaan koko ajan, menkkojen pitäis alkaa näinä päivinä, haamut sain testiin taas perjantaina ja lauantaina, mutta pari kertaa on tullut vessakäynnillä tuhrua paperiin...
  6. N

Onnea plussasta Kengumamma! :) Kiitos ovis ihmettelyihini kommentoineille! Täällä tapahtuu taas kummia, omat ovisolot oli kp 12-13 silloin lemmittiin viimeksi, sitten lääkäri näki ultrassa kypsymässä olevan munasolun kp 17. Joku päähänpisto sai tekemään r-testin jo kp 21 ja siihen tuli...
  7. N

sarasofia ei tohtori kertonut milloin mahdollisesti irtoais, enkä älynnyt kysyä, sanoi vaan että nyt on otollinen aika. Menee vaan nyt sitten tämä ovis hukkaan, ei toivoakaan kellistää miestä viikolla :( Outoa vaan on, kun olen aiemmin voinut ovistuntemuksista ennustaa menkkojen alkamisen...
  8. N

Hei, täällä uusi hätähousu :) Auttaisitteko ovulaatioviisaammat? Viime vkl oli ihan selvät ovistuntemukset limoineen kaikkineen pe-la, kp 12-13. Petipuuhat oli lauantaina. Alkuviikosta ollut vaan nippailuja alavatsalla. Tänään olin tarkistuksessa muun asian vuoksi, ja lääkäri sanoi että olisi...

Yhteistyössä