Hakutulokset

  1. HER_86

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Niin ja onnea tietysti muillekin hyvistä ultrakuulumisista :)
  2. HER_86

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Iiiiiih, onnea hyvistä uutisista Henu!! :) :heart:
  3. HER_86

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Geesa, todella törkeää käytöstä pomoltasi! Ihan sama, vaikka työkaverisi saisivatkin joka tapauksessa kohta tietää, mutta mitä jos nt-ultrassa tulisikin huonoja uutisia? Mimmoista työtä siis teet, kun joudut jo nyt vaihtamaan hommia/jäämään pois? Mikäs on muuten Henun tilanne...
  4. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Henu Toivottavasti syke näkyy ensi viikolla! Raastavaa tuommoinen odottaminen! Pahoinvoinnista. Mulla oli maanantaina ihan hirveä päivä, yhteensä 6 kertaa kävin päivän aikana halaamassa vessanpönttöä. Eka kerta aamulla, vika kerta illalla. Huh huh. Kyllä sitä taas itketti illalla... Mutta nyt...
  5. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Täälläkin tuntuu olevan pohjaton nälkä koko ajan... Tänään tosin ollut päivä, kun oon voinut syödä normaalisti. Viikko menikin niin, että ihan vähän väliä piti olla syömässä. Eilen iltapäivällä/illalla kävin yrjöämässä kahteen otteeseen ja yökkimässä limaa kerran. Väsytti ja tosi huono olo...
  6. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Jeeeeee, lisää KOKSilaisia :) :) Pahoittelut Bettinah :'( Täällä käyty eilen varhaisultrassa ja semmonen 1,25cm pötkylä siellä hengasi sydän sykkien :heart: Ensimmäinen neuvola oli tänään. Kuvotus alkoi ihan tosissaan viikonloppuna ja nyt kahtena iltana olen vessanpönttöä morjestanut...
  7. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Pahoittelut kaikille, jotka ovat menetyksen kohdanneet! Niin surullista :'( Ja tervetuloa kaikille uusille ! :) Minä aika äkkiä tipahdan kyydistä täällä palstan puolella... Kännykällä tulee välillä luettua, mutta kirjoittamiseen asti en sitten pääsekään... ;) Täällä oli aika koviakin...
  8. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Meibijees, saitko nukuttua? Mikä tilanne? Helmitoivo, juu, täytyy itekin tunnustella, miltä jatkossa toi hölkkääminen tuntuu... Että onko siirryttävä vain rauhalliseen kävelyyn. Mälsää :D Viiden kilsan tavoitteen rikkominen olisi niiiin lähellä... HER 5+1
  9. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Meibijees, toivottavasti on harmitonta vuotoa. Yritä saada kuitenkin vähän nukuttua. Mie en treenaa, mutta hölkkäämistä olen kevään aikana aloitellut. Tänään kävin pienen lenkin heittämässä ja nyt jomottelee nivusia. Saas siis nähdä, mitä tässä jatkossa harrastetaan...
  10. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Helmitoivo, mulla on varhaisultra varattu 22.4. Silloin olisi rv 7+2.
  11. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Heikki Hamsteri, otan osaa suureen menetykseenne :hug: :heart:
  12. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    7.12. / her / 29 / 2. / koks
  13. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Palelen! Varsinkin iltaisin istun sohvalla pyjamassa, villasukissa ja hupparissa. Nukkumaan käyn samoissa varusteissa ja yön aikana vähennän vaatetusta, kun tulee kuuma. Lievä tukkoisuus ja kurkun karheus jatkuu. Keskiviikkoiltana räkä valui kunnolla ja ajattelinkin flunssan iskevän kunnolla...
  14. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Pahoittelut hemuli !! :hug: Ei ole vielä mitään työnimeä... Esikoisesta sellainen oli jo ennen plussatestiä :D Neuvolaan en uskalla vielä soitella. Ehkä parin viikon päästä? Ultrassa haluan kyllä käydä ennen ensimmäistä neuvolaa. Esikoisesta kävin aikanaan varhaisultrassa ja sieltä...
  15. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Catita puki mun ajatukset tekstiksi... :) :)
  16. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    hemuli, toivottavasti vuoto on harmitonta !! Mulla oli esikoisesta rv 6+6 ihan vähän vuotoa, mutta tuossa toi poika tohottaa... :) Nämä alkuviikot ovat kyllä niiin jänniä. Kun nyt menisi kaikki hyvin... Meillä kaikilla! Face-ryhmä kiinnostaa myös, mutta vähän jännittää näin alussa liittyä...
  17. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Esikoisesta tuli joskus rv 5 tosi vahva sisänen fiilis, että kaikki menee hyvin. Tuulimunasta se fiilis se puuttui kokonaan enkä onneksi nauttinut "tyhjästä". Rv 8+0 lääkkeellinen tyhjennys. Nytkään en osaa vielä nauttia, kun pelko tuulimunasta/keskenmenosta on tosi vahva. En halua tippua...
  18. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Täällä kolmas raskaus nyt. Ensimmäisestä tuloksena pitkään haaveiltu esikoinen 12/12 ja toisella kertaa kyseessä oli tuulimuna 1/14. Nyt oireina ollut nenän tukkoisuus ja just semmonen "flunssa tulossa" -olotila. Palelee ja ihan törkeä jano ollut pari päivää. Öisin saa nousta pissalle...
  19. HER_86

    Joulukuun tontut -15

    Heips, Varovaisesti täällä mukana yksi... Oviksesta laskettuna tänään rv 4+0 ja LA olisi 7.12. Katsotaan, miten käy.

Yhteistyössä