Hakutulokset

  1. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    Nyt meni näin. Sydämen syke oli sammunut ja jouduin kokemaan keskeytyneen keskenmenon hoidon sairaalassa. Henkisesti ehkä helpompi näin, sillä nyt ei tarvitse miettiä mitä sen trisomian kanssa olisi tehty vaan joku muu voima päätti puolestamme ettei sikiö olisi ollut elinkelpoinen. Nyt olisi...
  2. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    Ääää... ei voi olla tällainen tuuri mulla. En kuulu riskiryhmään, alkuraskauden ultrassa 9+5 kaikki hyvin, rutiininomainen NIPT, kun ei pääse tällä pikkupaikkakunnalla yhdistelmäseulaan helposti ja sitten PUM. Trisomia 21 löydös. Tässä sitä nyt odotellaan istukkabiopsiaan aikaa ja varmennusta...
  3. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    @Lilmi89 mulla oli tänään eka neuvola ja täti SOITTI perään kotiin että oli unohtanut sanoa kielletyistä ruoka-aineista sanoi, että mukamas mitään vakuumipakattua ei saisi syödä listeriariskin kanssa. Itse työskentelen elintarvikealalla, eikä se nyt ihan noinkaan ole. Varsinkaan kotimaisten...
  4. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    Kiitos @lillans ! Olen huomenna menossa neuvolaan, kysäisen vielä mikä tämä keskenmenoriski tässä nyt oikein on ☺️ Voimia @sabs
  5. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    Tsemppiä @sabs toivottavasti kaikki kääntyisi vielä parhainpäin .
  6. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    Ihana ajatus nuo isosisarus-paidat ☺️ Ehkäpä mäkin hommaan sellaisen kun aika tulee kertoa eteenpäin. Rohkaistuin eilen ja soitin neuvolaan. Sain ajan jo tälle viikolle kun sanoin että taitaa viikkoja olla jo 7+1, tänään päivä lisää. Kysyi että haluanko varhaisultraan, se varataan torstaina...
  7. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    @sabs ja @Lilmi89 kiitos vastauksista. Joo, meillä kunnassa on pienessä terveyskeskuksessa neuvola ja samasta ovesta/pihasta mennään palvelutaloon, jossa koko henkilökunta on tuttuja. Tää todella on niiiiin pieni kylä, että kirjaimellisesti kaikki tuntee kaikki hyvässä ja pahassa.
  8. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    Neuvoa kyselisin... miten kannattaa tehdä: Sain tietää, että meillä kunnassa kustannetaan kaikille täällä varhaisulta viikolla 9-11. Olin kuitenkin ajatellut mennä ensin yksityiselle varmistamaan sykkeen ennenkuin varailen äitiysneuvolaa. Nyt kuitenkin eroa ultralla olisi vain 1viikko siihen...
  9. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    Onnea @Samdei ☺️ Lohduttavaa kuulla että sykkeen löytymisen jälkeen ollaan jo voitonpuolella pelosta!
  10. KermaKaramelli

    Tammikuiset 2021

    Onnea kaikille plussanneille! Ja voimia niille, joilla on harmaat pilvet varjostaneet taivalta. Itse tein plussan viikko sitten lauantaina ja olen siitä asti vain odotellut että koska menee poikki. Muutaman km:n kokeneena takaraivossa jyskyttää kokoajan pelko siitä että vuoto alkaa milloin...
  11. KermaKaramelli

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Huu.. aamulla näytti negan keskeltä paistavan viivanpaikka, mutten ole ihan varma. Ehkä lauantaina uskaltaisi laittaa kuvaa ettei ole vain mielikuvituksen tuotetta. Kovin toivoisin että huomenna oisi haamuksi muuttunut :D Jännää, jotenkin on kovin odottava olo! Onnea kaikille plussaineille...
  12. KermaKaramelli

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heipsan! Mä oon jo pitkään (no pitkään ja pitkään mutta useita päiviä) seuraillut tätä ketjua ja monesti meinannut kirjotella jotakin mutten sitten kuitenkaan koskaan kirjoittanut. Varmaan aika moni muukin seuraa vaikkei kirjoita :) No nyt on Kp25/??? ja piinaava himotestailukierre on...

Yhteistyössä