Hakutulokset

  1. miicu

    Ei sykettä rv8

    Viime viestin jonka tuossa ylempänä kirjoitin niin kävi niin että neljä päivää tuosta myöhemmin nousi kuum 40 asteeseen, ihan järkyttävät kivut ja suoraan kättärille päivystykseen, siellä ultrasivat ja sanoivat että en oo tyhjentynyt ollenkaan ja sikiö oli vielä sisällä. Siitä sitten jouduin...
  2. miicu

    Inseminaatio 2016

    Onnea kaikille plussanneille ja erityisesti Tuutille! <3 Liitynpäs minäkin nyt takaisin tälle palstalle kun hoidot ovat nyt taas ajankohtaisia, kolme kuukautta nyt mennyt keskenmenosta (kkm vkolla 12). Pistoshoidot alkavat tänään, samalla kaavalla kuin aiemmin eli gonal f ja irrotuspiikkinä...
  3. miicu

    Keskenmeno ja elämä sen jälkeen

    Mun keskeytyneestä keskenmenosta on vielä niin vähän aikaa mut pakko saada purkaa ajatuksia tällä tavalla. 30.11 sunnuntai aamuna kävin vessassa ja yhtäkkiä huomasin että pönttö oli veressä ja pyyhkiessä jäi myös paperiin verta. Päivystykseen menin ja siellä ne sanoi että ei oo mitään hätää kun...
  4. miicu

    Inseminaatio 2015

    Kiitos! Joka päivähän se oli plussasta lähtien pelkoa että jos jotain tapahtuu, ja just kun tuli se rv12 täyteen ja keskenmenon riski piti pienetä huomattavasti ja sitä kerkes jo vähän hengähtämään, sit kävikin näin. Mut joo, periksi ei pidä antaa koskaan. Tsemppiä kaikille piinailijoille! :)
  5. miicu

    Kertokaa kondylooman oireista

    Lääkäri tutkii silmämääräisesti. Ja muutoksia voi olla yksi tai kaksi, jotka voi sitten myöhemmin lisääntyä. Ei välttämättä ole kipeitä eikä elämää vaivaa. Erittäin monet ihmiset kantaa papilloomavirusta vaikka ei sitä itse tiedäkkään jos ei ole laisinkaan ulkoisia muutoksia. Lääkäri voi joko...
  6. miicu

    Ei sykettä rv8

    Mulla alkoi sunnuntaina aamulla yhtäkkiä tulemaan veristä vuotoa pyyhkiessä pissalla käydessä, lieviä alaselkäkipuja oli myös joita ei enää ole. Maanantaina menin terveysasemalle ja pääsin ultraan, sykettä ei myöskään enää löydetty, raskausviikkoja tuolloin 12. Olin ollut alkuraskauden ultrassa...
  7. miicu

    Inseminaatio 2015

    Kiitos <3 Kyllä on nyt tyhjä olo. :( Ei auta muuta kun jatkaa matkaa eteenpäin ajan kanssa. Siittiöissä oli vasta-aineita mut ne saa sit pesulla pois.
  8. miicu

    Inseminaatio 2015

    Jep minä tuun takas tänne ryhmään sit kun kaikki asiat on selvät ja päästään taas aloittamaan alusta hoidot. Keskenhän se oli mennyt kun ultrassa kävin. :(
  9. miicu

    Inseminaatio 2015

    Saapa nähdä tuunko mäkin takas tänne foorumille, rv12 menossa ja eilen alko verinen vuoto ja selkä kipeenä. Kohta lääkäriin. :(
  10. miicu

    Inseminaatio 2015

    Minulla kokemusta naistenklinikasta. Ite aina onnistuin hyvin saamaan ajan eikä ollut mitään ongelmia sen suhteen. Ainut mikä harmitti niin joka kerta oli eri hoitajat ja lääkärit, ja niilläkin varmaan tiukat aikataulut niin oli ajat aina myöhässä ja jotkut vaikutti vähän...
  11. miicu

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Minäkin haluan fb ryhmään mutta mietin että onko se salainen että kaikki kaverit ei nää heti että oon paksuna :D tänään piti käydä vielä ostamassa pari testiä ja näytti että raskaana 2-3 :)
  12. miicu

    Inseminaatio 2015

    Kiitos paljon!!:love: Olin ihan shokissa kun piirty kaks viivaa, ajattelin ensin että mistä nyt heijastaa että onko joku varjo siinä mut siinä se sit tummu vielä! Itkuhan siinä sitten tuli :D
  13. miicu

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Täällä myös yksi juuri plussannut, toisella inseminaatiolla tärppäs :)
  14. miicu

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Täällä myös yksi juuri plussannut, kolme vuotta yritystä takana ja lapsettomuushoidoissa toisella inseminaatiolla tärppäs. :) Esikoinen tulossa. En kyllä millään meinannut uskoa silmiäni kun piirty kaks viivaa testiin, kääntelin ja ihmettelin sitä testiä että mistä se voi heijastaa et ei tää voi...
  15. miicu

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Dpo 0-2 ei oireita Dpo 3 repäisykipu Dpo 6 rintojen aristus alkanut, vihlovaa ja kihelmöivää kipua ja satunnaisia alavatsan jomotuksia jotka menneet ohi nopeasti Dpo 11 alaselän jomotus menkkatyyliin ja illalla nukahdin sohvalle Dpo 13 itkuherkkyys, alaselän jomotuksia ja rintojen arkuutta...
  16. miicu

    Inseminaatio 2015

    Täällä dpo 14 ja testasin parin tunnin pidätyksellä niin elämäni ensimmäinen POSITIIVINEN testi!!!!!! Voi tätä onnen määrää, melkein kolme vuotta siihen menikin. Ihan epätodellinen olo nyt kyllä. Toka inssi onnistui vaikka olikin epäluulonen olo kun ovis oli jo tapahtunut inssissä. Täällä...
  17. miicu

    Inseminaatio 2015

    Ihailtava asenne sulla tuuti81! Toivottavasti pääsette pian taas jatkamaan hoitoja ja ensi kerralla parempi onni. Ja kiitos siitä kun jaksat luoda mulle positiivisempaa asennetta :) Nyt ei kyllä yhtään tiedä että minkä kokoinen munarakkula oli kun nyt oli ensimmäistä kertaa ne hormonihoidot...
  18. miicu

    Inseminaatio 2015

    Lauantaina pistin Ovitrellen ja tänään sit oli inssi. Aamulla kun heräsin ennen klo 7 niin oli ihan kunnon oviskipuja ja aamupäivällä sit menin naistenklinikalle ja ne ultras ensin niin ei enää näkyny munarakkulaa, oli irronnut jo. Tuli kyl kuitenkin jotenkin harmittava fiilis kun ei enää...
  19. miicu

    Inseminaatio 2015

    Voi ei Tuuti81! Paljon haleja ja tsemppiä sinne, koita jaksella! <3 :(
  20. miicu

    Inseminaatio 2015

    Hui, mä en uskaltais antaa mun miehen pistää mua, jännittäis vielä enemmän se pistäminen sit :D Itse töissä oon pistellyt paljon insuliineja potilaille sun muita niin ollut ihan luontevaa mut sit on jotenkin eri asia itteensä pistellä, iso kynnys oli mulla ainakin ennen ku "tottu". Viime pe...

Yhteistyössä