Hakutulokset

1. F

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Mut voi poistaa ketjusta. Oli tänään nt-ultra, muttei löytynyt sykettä. Sikiö vastasi noin 11+4 kun olisi pitänyt olla jo 13+4. Oli ihan kippurassa ja turvotusta joka puolella. Sairaalassa lääkkeellinen keskeytys. Toisaalta olin ihan varma ettei kaikki oo kunnossa, vaikka oireet olivatkin...
  2. F

Moi! Jammaillen: Nuo vuosilomakäytännöt on määritelty vuosilomalaissa aika joustavasti, käytännön määrää oma TES tai työpaikalla sovitut käytännöt. Jos mitään estettä työpaikan puolesta ei ole, niin voit pitää lomasi ennen äitiysloman alkua (yleinen käytäntö ainakin meillä), lain mukaan...
  3. F

Moi kaikille! Oon aika hiljaiseloa täällä viettänyt, lukenut olen ketjua kyllä. Jotenkin elämäntilanteen haasteet ja alkuraskauden ketutus on vaan nyt niin voimakkaasti esillä ettei paljon ylimääräiseen oo energiaa löytynyt. Toivottavasti tilanteet selkeytyis ja mieliala muuttuis, nyt ainakin jo...
  4. F

Heinäkuun Hellemasut 2015

Moi kaikille! Olen vilkuillut tätä ketjua jo plussaamisestani asti, lokakuun lopulta, mutta vasta nyt uskaltauduin kirjoittamaan. Menossa on 7+0. Raskaus oli täysi yllätys, mutta erittäin toivottu ja onnellinen tapahtuma. Oireina on lievää pahoinvointia, voimistunut hajuaisti, rasvoittuva...

Yhteistyössä