Hakutulokset

  1. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hyvää huomenta!! Vastoin kaikkia luonnonlakeja testeihin ilmestyi eilen 2 viivaa ja tänä aamuna digi ilmoitti Raskaana 1-2 :heart: Näköjään tällä kertaa riitti vaan yks talletuskerta ovisviikolla, vaikka oletin että ei onnaa tästä kierrosta :D Huh huh, nyt vaan totutellaan ajatukseen että...
  2. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Iiiik, miekin sain Promatrisiin haamun/viivan paikan.... Nyt alkas jännittää :O Tänään kp29/27-28 mutta muistelin että kakkosen aikaan mulla joskus venyi kierto 30 pvään asti. Siksi en koe olevani "myöhässä". Mutta tuo haamu mua nyt alkasi hymyilyttään <3 Mitä kokemuksia teillä on noista...
  3. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tervehdys naiset!! Onnea Anskuna, Carriina ja Tammityttö!!! Toivotaan että kaikki menee hyvnin!! <3 Kevät on pitkällä ja vissiin tuo aurinko saanut miehenkin ihan sekasin, seKÄÄN ei malta odottaa että plussaus tulisi ;) Ja muutama kuukausi sitten oli vielä sitä mieltä ettei enää jaksa...
  4. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tsilinut, mä oon aina tuntenut oviksen jomotuksena ja kipuna alamahalla. Samoin halukkuus ja vv lisääntyy... ;) Nyt jomotus kesti kaksi päivää, sen to ja pe. Samoin ovistesti näytti plussaa ko. päivinä. Aloitin testaamisen kp 13 mutta plussat tuli vasta kp 15 ja 16 :) Nyt ootellaan menkkoja jos...
  5. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Täällä ovis oli ja meni to/pe. Bongattu testillä ja oloista myös... :) Talletukset jäi vaan vähä vähälle muun hässäkan vuoksi että tuskin tästä kierrosta raskaudutaan :( Jos ens kierrosta raskaudun niin se olis sitte Jouluvauva lasketun ajan mukaan... :heart: Mies on alannu selkeesti sairastua...
  6. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    ONNEA Heidip!! <3 Ihania uutisia täällä! Täällä odotellaan ovista jonka pitäisi olla piakkoin ja ajattelin ruveta testailemaan ku nuo liuskatkin tuli jo pari viikkoa sitten tilattua :D Nyt on kp 13/27-28.... Jännittää <3
  7. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tsilinut, meillä on sitten ens viikolla kova yritys päällä? ;) Heidip, laita vaan mut aktiivisiin, kyllä mä itseni aktiiviseksi yrittäjäksi luen :D Mieskin on varmaan aktiivinen aina tietyllä hetkellä :laugh: Ja ikää mulla on 32 kokonaista vuotta :)
  8. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hei ja tervetuloa uusille minunkin puolesta! :flower: Kiva kun tulee uutta porukkaa! Täällä meneillään kp 6 ja ekat luomumenkat takana, joten kierto oli heti pillereiden jälkeen normaali, JEE!! :D Mammille, meillä käytiin useampi vakava keskustelu lapsiluvusta miehen kanssa, ja hän ei ollut...
  9. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Vautsi täällähän on oikein joukkoraskautuminen tapahtunut!! Onnea kaikille tuhannesti :saint::heart: Täällä odotellaan ekoja luomumenkkoja saapuvaksi, saas nähä tasottuuko kierto heti siihen 28-29 pvään. Nyt olis kp 21/29 :) Ollaan menty keskeytetyllä ja ainahan se vaara siinäkin piilee ;)...
  10. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    ONNEA HURJASTI Viipulainen ja Sonay!! :heart: Onnea odotukseenne!! Mä täällä odotan miten elimistö lähtee normalisoitumaan pillerien jälkeen. Edellisissä yrityksissä kierto ollut heti säännöllinen, niinkuin aina. Me ei siis varsinaisesti (vielä) yritetä vaan vissiin tjottaillaan ;) Ihan sama...
  11. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hei ja Tervetuloa Mammi -78 ! Sulla on vähän samanlainen tilanne kun mullakin, kuume tuli jostain takavasemmalta vaikka luulin 2 koliikin ja korvakierteisen vauvan vievän kaikki lisääntymishalut ;) Toisin kävi ja täällä kuumeillaan taas uutta nyyttiä.. Meillä tilanne on nyt se että sain...
  12. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Sonay, joo siitäkin on ollu puhetta että siirryttäis kumipukuun, tosin kummatkin inhoo niitten kans räppäämistä nii se toivottu "vahinko" vois ollakkin mahdollista. No, täytyy taas avata keskustelua ennenkuin taukoviikko loppuu. Oon sanonukki hälle että, se ehkäsee joka haluaa ;) Jotenkin vaan...
  13. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tervetuloa minunkin puolesta uusille kuumeilijoille!! Täällä taas siinä vaiheessa kiertoa että vauvakuume on pahimmillaan :p On pillereiden taukoviikko ja EN HALUISI niitä enää alottaa vaan alottaa vauvanteon... Mutta eipä tuo isäntä oikeen vielä oo sitä "lopullista" suostumusta antanut. Meillä...
  14. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tervetuloa uudet minunkin puolestani, mä täällä taustailen ja odottelen yrityksen aloitusta. Sonay, sulla näyttää olevan samankaltainen tilanne kun mullakin, miten sait miehesi mukaan vauvantekopuuhiin? Tai,noh aika helpostihan nuo yleensä "puuhiin" lähtee :laugh:.. Me ollaan vakavasti...
  15. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hei!! Tulin toivottelemaan teille hyvää loppu vuotta ja vielä parempaa uutta vuotta!! Tuokoon vuosi 2015 kaikille sen mitä toivotte :heart: Täällä edelleen kuumeillaan ja niin kuin joillakin muillakin oli, että mietitään oonko ihan hullu ku haluan alottaa kaiken alusta taas... :laugh: mutta...
  16. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heippa , mä täällä edelleen taustailen ja haaveilen yrityksen aloittamisesta. Keskusteluja on käyty mutta aivan ei vielä vihreää valoa ole mies näyttänyt... mutta AAVISTUKSEN alkaa kuitenkin jo miettiä jaksaisiko vielä 4.nen lapsen tehdä.. :heart: Itselläni on tunne että se kolmas lapsi olisi...
  17. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mä oon edellisissä vauvakuumeissani seurannut useita foorumeita, ja huomannu sen ettei se ainakaan paranna kuumeilua :D Nyt tässä pitää odotella koska tuon ukon pää kääntyy...kääntyykö ollenkaan :O Hänellä on edellisestä liitosta jo yksi 10 v lapsi,joten emme ole ihan "tasalukemissa" lapsiluvun...
  18. P

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hei vaan kaikki!! Täällä ilmoittautuu uusi kolmannen kuumeilija :attn: Taustaillut jo pidemmän aikaa, ja nyt ajattelin rohkaistua ja tulla mukaan :) Yritystä ei ole vielä aloitettu, koska mies vielä vähän mietintäkannalla... Oma kuumeeni on jo niin paha, etten muuta enää mietikkään :ashamed...

Yhteistyössä