Hakutulokset

  1. M

    sektio

    \ En tiedä syytä sektioosi, mutta eihän sektiovauvat automaattisesti joudu teholle, vai mitä tarkoitit sillä? Sairaalasta vissiin riippuu, mutta ainakin jos sanot osastolla ja vielä salissa, niin varmaan saat vauvan heti kun mahd. ihollesi. Ompelu kestää ehkä puoli tuntia ellei ole...
  2. M

    Quinny Speedi SX

    Kiitos teille kaikille kommenteistanne!! Tämä on auttanut meitä kovasti eteenpäin. Freestylet on kyllä tosi kivat ja tuo turvakaari on ehdotomasti hyvä juttu. Ne taitavat vaan olla Speedia isommat mikäli olen ymmärtänyt oikein? Junior Panther olisi kans ihan hyvä vaihtoehto mutta itse painotan...
  3. M

    Quinny Speedi SX

    Haa! Hyvä idea tuo toisen renkaan irrotus. Siinähän lähtee monta senttiä. Onko kätevä irrottaa?
  4. M

    Quinny Speedi SX

    Tuhannet kiitokset vastauksista!!! Huoh, nyt on niin että näyttää siltä ettei meidän hissiin mahdu kokonaisena mitkään vaunut. Eli vielä pari asiaa -Miten helppo rattaat on kasata ja koota? Tämä sitä silmällä pitäen jos joudumme ne kuljettamaan hississä kasattuna vauva sylissä. Onnistuuko...
  5. M

    Quinny Speedi SX

    Sua Tiitiäisen Äiti huhuilinkin tuolla toisessa ketjussa jo samasta aiheesta :) Minua kiinnostaa tällaiset asiat: -Mikä on vaunun leveys kaikkein leveimmästä kohdasta (oletettavasti pyörien kohta?)? Tätä en löydä netistä, jostain syystä löytyy mitat vain kasattuna. -Miten on toiminut...
  6. M

    Quinny Speedi SX

    \ Kara Freestylet myös mun listalla! Mistä päädyit ostamaan? Otitko pelkät rattaat vai Dreamy kantokopalla? :)
  7. M

    3-pyöräiset yhd.vaunut

    \ Tiitiäisen äiti! Voisitko kertoa vähän tarkemmin noista kokemuksistasi Quinny Speedistä? Mitkä ovat tarkat mitat - mietin mahtuvatko meidän 58cm leveän hissin ovesta sisään? Tosi sievät ovat, mutta miten tuo käyttö sujuu... Onko hyvä työntää / helppo kasata ja koota / kuinka tilava yms...
  8. M

    Quinny Speedi SX

    Kommentteja itsekin kaipaisin!! Eikö tosiaan kellään kokemusta näistä? Päädyitkö ketjun aloittaja hankkimaan jo nuo? Myös Mutsyt kiinnostaisivat.
  9. M

    tammikuussa synnyttäneitä 05

    :wave:
  10. M

    pienten Popi-lehti

    Moi, Tunnetteko/tiedättekö tuon Popi-lehden, josta näkyy välillä mainoskin tuolla ylhäällä? Ajattelin vaan, että onkohan se kiva, että pitäisikö tilata se...

Yhteistyössä