Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Ylihuomenna neuvola ja sitä ennen piti tehdä testi, muuten en pääse asiakkaaksi. Testi tehty tänään, ja "näyttöön" tuli suomen lippu, joten raskaana ollaan. Nyt sitten kun testi tehty, niin on todellista. Ihan kivaa, mutta mä en jaksa tätä pahaa oloa. Joka toisaaltaan vähän lievempi kuin...
  2. L

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Pikaista päivitystä tilanteeseen, vihdoin ja viimein sain soitettua neuvolaan. Multa ei ole koskaan ennen kysytty, aiotko keskeyttää raskauden ja nyt kysyttiin. Jotenkin tuntu tylyltä. Mutta ensi viikolla eka neuvola ja sitä ennen pitää se raskaustesti tehdä. Ilman sitä ei voi olla neuvolan...
  3. L

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Onkos jollain tullut syömis/juomistapoihin muutoksia? Pepsi max on mullle sellainen, että sitä on pakko saada päivittäin. Suunnilleen sekoan, jos jos sitä ei kotoa löydy. Mutta nyt olen reilun viikon ajan ollut ostamatta sitä, ajatuskin kuvottaa koko juotavasta. Erilaisia mehuja tekisi mieli...
  4. L

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Hajuaisti toimii vähän liiankin hyvin, vaikka on nuhaa. Ei niin kiva juttu, melkein kaikki kun haisee todella pahalta. Raskauslaskurin mukaan nyt olisi 6+3 ja la 26.6. Milloin viimeistään neuvolaan on otettava yhteyttä? Sitä ennen pitäisi kyllä se testikin tehdä ja todeta positiivikseksi...
  5. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Millimamma ei olisi neljäs vaan kuudes lapsi. Pari on tuollaista mukavaa teini-ikäistä ja sitten kolme päiväkotilaista. Alkuraskauden väsymys löytyykö joltain siihen kikka kolmosia? Eilen väsytti ja kunnolla, ajattelin sen johtuvan huonosti nukutusta yöstä. Tänään sama juttu. Reilu kolmisen...
  6. L

    Löytyykö muita suurperheelisiä odottajia :)

    Jos nyt sit olen raskaana, niin kuudes olisi tulossa. Testiä en ole tehnyt, mutta monet asiat viittaa raskauteen.
  7. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mä epäilen olevani raskaana. Toivon, että en ole. Koska vihdoin me saataisiin makkari omaan käyttöön, mä haluan vihdoinkin kesällä juoda ja nauttia. Elää kuin nuori. :laugh: Vauvasta ollaan kyllä puhuttu, mutta vasta parin vuoden päästä. Ei nyt ! Mulla on kuukautiset kohta 2 viikkoa...

Yhteistyössä