Hakutulokset

1. J

Neljättä odottavia?

Melkeen yhtä jännältä tämä odotus tuntuu kuin ensimmäinenkin =) Johtuisko siitä, että edellisestä on itsellä kuitenkin jo niin reilusti aikaa. Meillä molempien suku ja läheiset otti uutisen vastaan ehkä hiukan hämmentyneenä,mutta ihan positiivisesti... yllättyivät varmaan kun on jo kolme lasta...
  2. J

Neljättä odottavia?

Täällä myös odotellaan neljättä, tytöt on syntynyt 02 ja 05 sekä poika 09 , uuden tulokkaan LA on 2.7. En oo kirjotellu ku muutaman kerran sillon alun jännityksessä tuonne vauva haaveissa 2015 eli en tiiä onko musta kauheen aktiiviseksi tännekään, pitäis kai kokeilla :) jomine31+6
  3. J

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Onnea plussanneille ja ovisplussan saaneille sekä uuteen kiertoon joutuneille tsempit! Omanapailua: Oireita ei oo (kp30 /30).. mutta tein apteekin oman, rfsu:n ja pregchekin testit ,hailakan viivan sain kaikkiin:heart:. Kuvia en osannu siirtää melko tunari oon :headwall: Nyt jännitän kauhun...
  4. J

Ei tullu nukkumisesta vielä mitään.. Oon lueskellut teidän kirjotuksia ja myötäelänyt fiiliksiä. Onnea plussanneille ja tsempit kaikille! Mulla ei oo ollu juuri mitään raskausoiretuntemuksia, tänään ehkä vähä arkuutta rinnoissa, (kp27/30) ,jänskättää kuin käy. Aiempien kanssa en oo kerinnyt...
  5. J

Jos mukaan mahtuu niin täällä olisi porukkaan yksi haaveilija lisää :) eli meillä on neljäs haaveissa. Kierukka poistettiin syyskuun alussa ja ainakin näyttäis siltä, että kierto on ennallaan. 30, kp 23/30 ,yk 1, ya 10/2014, 4.lapsi

Yhteistyössä