Hakutulokset

  1. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Eipä tarvinnut testata. :( Tänään aamu alkoi aivan järkyttävillä vatsakivuilla ja arvasin heti että toivo on mennyttä.. Ei siis vauvaa meille vieläkään. :(
  2. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Mie en ole vieläkään päässyt testaamaan.. Ollaan siis oltu reissussa pe aamusta alkaen (anoppilassa ja miehen siskolla) joten ei ole oikein ollu mahdollisuutta. Huomenna päivällä menen kotiin apteekin kautta. Nyt siis kp 32/28-29. Oireita ei ole muuta kuin kipeet tissit (ovat aina ennen...
  3. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Mie oon ihan tulisilla hiilillä täällä!! Tänään kp 29/27-29 eikä mitään menkkaoireita! Sovittiin miehen kanssa että testataan vasta ens viikolla. En kestä!! Onneks ei ole kaapissa testejä niin apteekkiin täytyy sit ens viikolla suunnata jollei uus kierto ala. Tosin oon aika pessimisti tässä...
  4. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Heippa! Mie olen taustaillut ahkeraan ja yrittänyt pitää ajatukset vauvajutuista kokonaan poissa :) Ei ihan täysin ole onnistunut, kun oon pari kuukautta ollut polven vuoksi sairaslomalla ja selvästikkin on ollu liikaa aikaa notkuu vauvasivuilla :ashamed: Pöllötär ja OmaAurinkoinen, miusta...
  5. D

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tirlantaata: Keltarauhanenhan voi tuottaa kipua kasvaessaan. Suunnilleen viikon kuluttua ovulaatiosta se on suurimmillaan jolloin kipukin tietysti lisääntyy kun kasvaa isommaksi. Keltarauhanen alkaa surkastua n.10päivän jälkeen ovulaatiosta.
  6. D

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mä niin vannoin etten lähde tähän, mutta :D KP1-4 vuotoa KP13 seksiä KP14-15 mahdollisesti ovulaatio (ennen tätä kiertoa tikuttelin ja osui aina kp13-15) Dpo5/6 Pari tuntia kestänyt melko kova menkkamainen vatsakipu Dpo8 Täyteläiset, ei kipeät rinnat. Limaklöntti. Dpo9 Rinnat...
  7. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Hei miut voi poistaa listalta ja siirtää taustailijoihin. Päätin jo viime kierrossa et mennään oikeasti tjottaillen, kun nyt tuntuu olevan molemmilla sata rautaa tulessa. Ei siis haittaisi jos ei ihan heti tärppäisikään. :)
  8. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Tänne voi päivittää kp1/28 ja yk5. (En saa puhelimella punaiseksi).
  9. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Täällä tänään kp25 ja dpo10 ja kaikki "oireet" hävisi. Että se siitä sitten taas. Eli menkkoja odotellen. Mulla näköjään tulee keltarauhasen kasvusta mojovat alavatsakivut.
  10. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Saa nähä miten käy.. Ovulaatio kolkuttelee ovella (todnäk huomenna/ylihuomenna), viimeeks maanantaina tullut urheiltua. En jaksa kauheesti uskoa että riittävät huomiseen/ylihuomiseen asti. Mieskin sopivasti lähti maanantaina reissuun ja nähdään vasta pe iltana seuraavan kerran. Kierto on...
  11. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Edellinen kierto 26päivää. Nyt kp4 menossa.
  12. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Täällä vietetty hiljaiseloa kun maanantai/tiistai muutettiin. Miun tilanne on vähän hassu, pari päivää tuhrutteli, sitten lauantaina alkoi tulla niukkaa vuotoa joka kesti yhden päivän (yleensä vuodan kyllä ihan kunnolla 3päivää). Tulkitsin tämän olevan KP1. Sunnuntaina ne sitten kuitenkin...
  13. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Täällä 28/26-28, ei mitään oireita mihinkään päin. Normaalit menkkaoireet puuttuu täysin. Eilen tuli paperiin pyyhkiessä pienesti rusehtavaa tuhrua, tänään samoin. Muutoin ei siis mitään. Voihan se olla että kierto on normaalia pidempi. Joskus harvoin ollu 32päivääkin, joten odotellaan. :)
  14. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Niin mie kyllä vähän ajattelinkin, edellisessä kierrossa ei vain tähän aikaan tullut mitään viivaa, niin siksi ihmettelin. :) Oottelen rauhassa viikon loppuun asti, että alkaako menkat vai ei. Perinteiset oireet kyllä puuttuvat täysin :D
  15. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Mitähän tämä tarkoittaa? Tein äsken huvikseni ovulaatiotestin,kun niitä nurkissa pyörii ja tällänen siitä tuli: kuva 5 (1) Nyt siis DPO ehkä 10 ja KP25/26-28. Olen hämmentynyt. Onko muille käynyt näin?
  16. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Täällä nyt KP21/26-28. Ovulaatiota en tikuttanut tästä kierrosta, kun se todennäköisesti osui juuri työpaikan pikkujouluristeilyn ajankohtaan. Pupuiltiin kyllä mahdollisen ovulaatioajankohdan aikaan, mutta odotukset eivät ole kovinkaan suuret onnistumisen suhteen :)
  17. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Miulle voi päivittää kp3/26 ja yk2.
  18. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    Täällä aletaan elämään jänniä aikoja :popcorn: KP 22/27-28, DPO 9 :rolleyes: Ovis siis bongattu KP13. Saa Nähdä miten käy.
  19. D

    Esikoinen vuodelle 2015

    bumpy: Kai mut voi listoille laittaa vaikka me "tjottaillaan" (mies tjottailee ja mie lasken kiertopäiviä :laugh:) Ikää siis 29v, kp14/27-32, yk1 ja ya 10/2014 Eilen tuli bongattua ovis tuntemusten perusteella ja touhuttuakin tuli ennen tuntemuksia, et saa nähä miten käy.
  20. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Eilen bongattu ovis ja puuhailtua tuli ennen tuntemuksia. Jännää :heart::whistle:

Yhteistyössä