Hakutulokset

  1. A

    Kuinkahan todennäköistä on...

    ...että rakenneultrassa arvioitu vauvan sukupuoli pitää kutinsa? Jos siis arvio sukupuolesta on ylipäätään saatu, ainahan niin ei käy. Kovasti kutkuttelisi kysäistä, kun on tuo kyseinen ultra tässä ihan pikapuoliin on tulossa. Kokemuksia?
  2. A

    Kokemuksia synnytyksestä Porvoon sairaalassa

    Heippa :) Mulla kaksi lasta syntyneet Porvoossa ja kolmas tulossa. En osaa kysymykseesi vastata, mutta Porvoossa on ihan mielettömän ihana ja kannustava henkilökunta ja tiedän, että lääkkeettömiä menetelmiä tarjotaan paljon ja niihin kannustetaan. Muutama ystävä on synnyttmyt lääkkeettömästi...
  3. A

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Vanttu, tuo työhomma onkin sitten mielenkiintoinen aspekti... Mulle tää raskaus on käytännössä ammatillinen itsemurha :headwall: Oon ollu tässä nykyissä työpaikassa muutaman vuoden ja sain just maaliskuussa palkankorotuksen ja vaativamman (ja mielekkään, mutta vaikean) työnkuvan... Kaikki...
  4. A

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Hei, mua ahdisti myös ajatus vauvasta! Ihan vielä ennen joulua vielä. Aika paljonkin. Asiat tapahtuu kyllä, kun aika on kypsä. Tietysti asiasta kannattaa keskustella hyvässä hengessä kimpassa..mutta teillähän on aikaa vielä vaikka kuinka. Eikä kuulosta siltä, että sitä sun miestä ihan kamalasti...
  5. A

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Noin vaan... On tämäkin palsta jäänyt kuukausiksi unholaan... En muutenkaan kovin ahkera netinkäyttäjä ole... mutta hei, teidän juttuja on silti ihan mukava lukea aina silloin tällöin. Yhden postauksen tänne tein joskus vuodenvaihteen tienoilla siitä, miten miehellä on aivan kammottava...
  6. A

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Me ollaan enemmän semmosta salakähmäistä sakkia, että maistraatissa kahden todistajan läsnäollessa jne :)
  7. A

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Heippa taas ja hyvää alkanutta vuotta kaikille :D Muutama kyseli, että miksi ajattelen ettei meille lasta saataisi, noh...tilanne on se, että miehen aiemmassa parisuhteessa ei ehkäisyä käytetty ja lasta ei silti kuulunut. Näin mulle mies kertoi. Sitä, miksei se pitäisi paikkansa en ala sen...
  8. A

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Noin vaan pompsahdin ihan vahingossa tälle puolelle. Lokakuussa kirjoittelin, miten miehellä on valtava vauvakuume ja minulla ei. Yhtään kommenttia en saanut (enkä niitä kaipaa nytkään) tein vaan mielenkiintoisen havainnon, että sellainen teksti tällaisessa paikassa ei saa ihmisiä avautumaan tai...
  9. A

    Miehellä on vuoren kokoinen vauvakuume, minulla ei.

    Niin. Siinä se tuli sanottua. Vähän taustoja: Minulla on kaksi lasta (10v+) ja nykyisellä avomiehelläni ei yhtään. Mieheni on minua nuorempi ja itse olen yli kolmekymppinen. Ollaan asuttu yhdessä muutaman vuoden ajan ja tapailtu pari vuotta ennen yhteenmuuttoa. Aiemmat lapseni olen...

Yhteistyössä