Hakutulokset

  1. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Plaah. Täällä alkoi menkat eilen 5 päivää myöhässä. Lämmöt ei vaan laske, joten käväisin lekurissa ihmettelemässä löytyisikö lämpöilyyn jotain muuta syytä sitten. Tulehdusarvot eivät ainakaan olleet koholla, joten perjantaina sitten verikokeisiin. Lie mitä täällä sitten sairastellaan. Flunssaa...
  2. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mihin se mun vastaus hävisi? Noh, näpytän uudestaan. Eli täällä jatkuu sama meno. Aamulla tuli vaaleaa verta vessassa käydessä ja testi oli nega, joten olin varma, että se siitä. Mutta tiputtelu loppuikin siihen. Tai ruskeaa tulee vähän vessassa käydessä. Oudoimmat menkat ikinä jos en...
  3. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos eläinystävä tsempistä! Jos olen raskaana, todella toivon ettei lämmöt ole ylhäällä koko 9kk (vai hetkonen, olisikos nyt jäljellä enää 8kk). Olen varsin herkkä tämmöiselle. Ei ole siis hormonaalista ehkäisyä ollut (en kestä niitä ollenkaan). Apteekin omilla testeillä ja sitten yhtä...
  4. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ekaa kertaa eläessäni hakeuduin vauvapalstalle, jänskää. Kaipailen tsempitystä :) Jätettiin miehen kanssa ehkäisy kolmisen kuukautta sitten pois. Mitään erityistä yrittämistä asian tiimoilta ei kuitenkaan ole ollut ja varauduinkin heti vuoden odotteluun.. mutta.. nyt hiukan kummastuttaa...

Yhteistyössä