Hakutulokset

1. K

Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

Hei, oon lukenut koko aika tätä palstaa mut nyt vasta liityn mukaan :D Mulla on takana ikäviä menetyksiä 6 kpl, mutta tällä kertaa niistä en mainitse sen enempää, koska uskon tämän raskauden menevän oppikirjan mukaan. Olin eilen varhaisultrassa, siellä löytyi viikkoja vastaava alkio 7+2 ja...
  2. K

Heinäkuun Hellemasut 2015

Mä tuun mukaan tähän ketjuun! :) Kuukautisten mukaan olisin nyt 4+6, mutta tiedän et jotain päiviä vähemmän on todellinen. Eli La 3.-6.7.2015 :) eka on tulossa ja tyksissä synnytän! Jännää, väsyttää ihan hitosti ja hieman on huono olo! Pukkais vaan päälle kunnon oksentelu niin tietäisin et...
  3. K

*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ/SYKSY 2014*

Hei minutkin saa lisätä listalle en tosin saa sitä punasella :) Eli kmw2014, 25v, esikoinen halutaan, kemiallinen raskaus 04/2013,kkm 08/2013,sponttaani km 11/2013, kkm 05/2014, YK 1v 10 kk :D, nyt kp 17/30 ja ovis bongattu lauantaina :) Joku kyseli miten oon henkisesti parantunut...
  4. K

Vivi nyt äkkiä miehen kaa peittojen alle ;)
  5. K

En oo lukenu sun tarinaa ollenkaan.. koska oot saanu keskenmenon? Teillä on siis yksi lapsi ennestään? ?
  6. K

Apua tää ihan itestään heittää noita kysymysmerkkejä :D vaikuttaa paljon raskaudenkulkuun! Eikä "?" :D Sori, tekniikka sekoilee
  7. K

Oho mulla on käyny kirjotusvirhe tuolla parisuhde on timanttia!! Eikä mitään "?" XD
  8. K

Onnea Pihla! Yritä pitää mieli positiivisena ja nauti raskaudesta. Tiiän et on vaikeeta mut se vaikuttaa paljon raskauden kulkuun ?
  9. K

Heh. Mä taidan ostaa raskauskeijusta ku oon sieltä ostanu kaiken ennenkin :) Kaikella mitä tapahtuu on joku tarkoitus opettaa ja meillä ainakin parisuhde on kaiken tän jälkeen ku timanttia. ? onneks jotain syytä on löytynyt ja raskaus ajaksi saan seuraavana kertana lääkityksen ja paljon...
  10. K

Moikka. Huolitteko minua mukaan foorumille ? :) Meillä on miehen kanssa yritystä tammikuusta 2013 asti ja takana on kemiallinen raskaus 04/2013 silloin todettu pco, Kkm 08/2013 rv9, sponttaani km 11/2013 rv6 ja viimesin kkm 06/2014 rv12. Nyt ollaan tyksissä hoidossa monien keskenmenojen...

Yhteistyössä