Hakutulokset

  1. I

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Paljon Onnea kaathy!!! :heart:
  2. I

    Clomittaret 2014

    Kiitos! Joo,mä ihmettelin vähän samaa,mut neuvola täti anto ultraan ajan 6+1,sano että jotain pitäis ainakii näkyä siellä silloin,varmaa just mun mielen rauhottamiseks,ettei liikaa stressais ,on niin tuoreessa muistissa tuo keskenmeno,se vaan pyörii päivittäin mielessä,kulkee ku varjo vaikka...
  3. I

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    ....korjaan 27.10.-14.....
  4. I

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Ihan ihan varovasti ilmottautuu joukkoon.. :wave: Meillä neljäs clomifen kierto toi kaksi viivaa tikkuun eilen 28.10-14. Mieltä varjostaa kuitenkin viime maaliskuussa saatu keskenmeno,toivotaan että tällä asukilla on tarrasukat tukevasti jalassa ja pikkuinen kestää loppuun saakka :heart: Toista...
  5. I

    Clomittaret 2014

    Kiitos! Mä pääsen ens viikolla varhais ultraan,josta pitäis jo jotain nähdä.. Rauhottaa meidän mieltä paljon,ku on niitä ikäviä kokemuksia.. TOIVOTTAVASTI en palaa tänne vasta ku kolmannen kohdalla :D Toivotan kaikille hyvää jatkoa ja ihan kamalasti plussia ja ennnenkaikkea voimia...
  6. I

    Clomittaret 2014

    Kiitos :) Tsemppiä Jomppe,toivottavasti sun menkat ei ala :)
  7. I

    Clomittaret 2014

    VIHDOIN JA VIIMEIN!!!! kaksi viivaa testissä,itken onnesta just parhaillaa.. Ja samalla toivon sydämmestäni ettei sitä enää viedä meiltä pois! Kp 35 raskaustesti positiivinen. Yritystä takana melkein vuosi,pco,neljännellä clomifen kierrolla (2x 2-6 kiertopäivänä) plussa :heart:
  8. I

    Clomittaret 2014

    Kp 34/32 rinnat on entistä aremmat,selkää ei koske lainkaan (kuten aina ennen menkkoja todella kipee) menkat siis ei ole alkanu.. huonoja oloja ilmaantuu välil.. Musta vaan tuntuu etten uskalla testata ku kamala pelko että se on kuitenkin vaan se yks viiva siinä ja sit alkaa pelottaa jo...
  9. I

    Clomittaret 2014

    Täällä menos kp 33/32.. Odottelen menkkoja alkavaksi.. Tissit/nännit on edelleen kipeet,niiku viikko sitten,ei mitään muita tuntemuksia,ainakaa mitää mielikuvitusta kummempaa.. Ainut että selkä on nyt ok,aina ennen menkkoja ihan tulessa.. Noh,ei siin auta ku ihmetellä eteenpäin,muuta en käy edes...
  10. I

    Clomittaret 2014

    Paljon Onnea Ellie_88 :flower:
  11. I

    Clomittaret 2014

    Noni,mä vaan oottelen,vois jo vaik alkaa ne menkat ni pääsis uutee epätoivoseen kiertoo...pläh...
  12. I

    Clomittaret 2014

    Oon pahoillani hipsunpöpsy ja hannuliini :hug: On tää vaan niin rankkaa ja perseestä välil :( Mulla noin viikko menkkoihin ja eiköhän ne sieltä ala,ainaki siihen malliin nännit/tissit kipuilee niiku aina ennen menkkoja,huoh :(
  13. I

    Clomittaret 2014

    Oon pahoillani äiti74 :hug: Mua kans kiinnostaa mikä tilanne hannuliinilla? Mä en tiiä,kai oon nyt nois piinailijois,en iha vieläkään käsitä miten tää homma menee :D Ja sit oon niin uuno etten osaa kirjottaa punasella noita päivityksiä..
  14. I

    Clomittaret 2014

    toivotaan hannuliini parasta mahdollista verikokeen tulosta!! voi hipsunpöpsö,tiedän niin ton tunteen :ashamed: suuresti voimia :hug: jompelle onnistunutta ovista!
  15. I

    Clomittaret 2014

    Kovasti peukkuja hannuliini ja äiti seiskanelonen! :flower: Kiitos kysymästä,vähän tällee vaihdellen menee mielialat,mikä lie hormonihirviö mäki oon.. Taistelen pysyväni positiivisena,välillä vaan tulee katto vastaan,mut tässähän tämä elämä menee eteenpäin päivä kerrallaa. Eikä pillerit ole...
  16. I

    Clomittaret 2014

    Jomppe75 kyllä mulle on ainakin sanottu että voi syödä 15-24. joka kierrossa syön ne. itse asias sillo viel esikoisen aikaa,söin kaks kuuria niitä kun en tiennyt että olen raskaana,koitin käynnistellä niillä kuukautisia kun luulin että nyt kierrot heittää ihan häränpyllyä,mut eihän ne...
  17. I

    Clomittaret 2014

    Voi ei hannuliini :( toivotaa että vielä se ihme tapahtus että se testi muuttuis positiiviseks! Mulla alkaa olee koht sellane olo että heitän koko hommasta kirveen kaivoon,en taas tiedä miten tuun kestää sen päivän ku menkat alkaa,mulla on jo nyt se tunne ettei se tästäkään kierrosta tärppää...
  18. I

    Clomittaret 2014

    Onnea SuAnn!!! :flower:
  19. I

    Clomittaret 2014

    Pidän peukkuja hannuliini! =)
  20. I

    Clomittaret 2014

    Voi ei,pikaista paranemista Jomppe75!!!! :flower:

Yhteistyössä