Hakutulokset

1. M

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Hei, minä liityn myöskin tänne huonoja uutisia saaneena. Tämä on kuudes raskauteni, mutta näistä raskauksista meillä on vain yksi lapsi, täyttää ensi vuonna jo yhdeksän. Toiselle annettiin lupa tulla heti perään, mutta edelleenkin ollaan yhden lapsen vanhempia. Näihin vuosiin mahtuu...
  2. M

Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

Taustailijalle hurjasti tsemppiä! :hug: Mulle vois päivittää la 18.5
  3. M

Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

Kiitos terp päivityksestä. Laitan yksärii, josko liittyisin faceryhmään. (·) Ilmeisesti pahin stressi hieman helpotti, oon nimittäin niiiin väsyny, etten jaksanut aamulla kouluun. Eilinen meni ultran jälkeen haukotellessa ja otinkin parin tunnin päikkärit. Illalla ajoissa nukkumaan, enkä...
  4. M

Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

Oodikas: lääkäri ei nähnyt tarpeelliseksi seurata, vaan nyt mennään normaalien neuvolakäyntien ja ultrien mukaan. Ainoastaan, jos vuoto on runsaampaa tai tulee jotain muuta, niin silloin tarvittaessa.
  5. M

Pikainen oma napailu: kävin ultrassa vuotelun takia. Kohdusta löytyi pieni hematooma, joka ilmeisesti vuotoa aiheuttaa. Lisäksi kohdusta löytyi alkio, joka vastasi viikkoja 6+4 (menkoista laskettuna 7+0) ja jonka sydän sykki vimmatusti. <3 Itku tuli helpotuksesta, kun kahdessa edellisessä...
  6. M

Hieno juttu Oodikas! <3 En saanut viime yönä nukuttua, pyörin vain sängyssä ja stressaain huomista ultraa. Tänään sama homma jatkuu, en voi keskittyä mihinkään, kauhulla vain odotan huomista tuomiota. Jotenkin on sellainen tunne, ettei kaikki ole hyvin.
  7. M

(•) Aamupissasta tehdyn testin viiva oli reilusti haaleampi kuin aiemmat. Lisäksi vuoto on runsastunut ja muuttunut ihan veriseksi, tuoretta verta. Taas tässä kävi näin. :'(
  8. M

Oodikas, jospa se olis vaan se toinen tms harmitonta. (•) Jälleen alkoi tuhruvuoto. :/ Johan tässä pari päivää menikin ilman. Viimesetkin toivonrippeet alkaa haihtua, eikä ole yhtään intoa mennä tiistaina ultraan.
  9. M

:hug: Leonalle!
  10. M

(.) Pikaisesti omaa napaa vain. Täällä vuotelu on toistaiseksi loppunut kokonaan, onneksi. Vuotamattomuudesta huolimatta, en osaa edelleenkään ajatella, että kaikki olisi hyvin. Odotan tiistain ultraa ja katsotaan sitten, missä mennään. Kyllähän tuosta vuotamattomuudesta oli se hyöty, että...
  11. M

mutrunen Lääkärin kanssa olin samaa mieltä, että verikoetta on toisaalta ihan turha ottaa, koska tuulimunaraskaudessa mulla nousi hcg just kuten normaalissa eli se hcg:n mittaus ei välttämättä kerro mitään siitä, onko raskaus normaali. Tiedän, että alkuraskaudessa monilla on ollut ihan...
  12. M

Taaperotx5 Voimia :hug: Tiiviisti oon seuraillu teidän juttuja, mutta ristiriitaisissa tunnelmissa edelleen itteni kanssa. Ollakko raskaana vai eikö olla?!? Vuoto on vähentynyt niin, että vain pyyhittäessä valkovuoto on hieman rusehtavaa. Pakko oli eilen käydä ostamassa pari testiä lisää ja...
  13. M

PieniTytönTylleröinen En sua tuomitse, teet, mikä on sun mielestä oikea ratkaisu. Mutta mietin samaa kuin joku jo tuossa, että entä jos nyt keskeytät, vaikka itse olit valmis lapsen pitämään ja joskus jostain syystä tulisi ero, niin katkeroituisitko miehelle? Olisiko mies valmis tekemään jonkun...
  14. M

PieniTytönTylleröinen Oletko miettinyt tän asian ihan loppuun saakka? Henkilökohtaisesti en ainakaan tällä hetkellä ja tällä historialla voi ymmärtää, miten on mahdollista, että ensin kuumeilet toisessa ketjussa vauvaa, iloitset plussasta ja raskaudesta ja yhtäkkiä oletkin keskeytyksen kannalla...
  15. M

Varovasti voisin liittyä keskusteluun, mutta ainakaan vielä en tahdo listalle. Nyt pitäisi olla viikkoja 5+6 ja laskettu aika kai 18.5., mutta plussasta ei voi iloita, koska minulla on ollut niukkaa vuotoa plussaamisesta lähtien. Raskaustestien viiva on kuitenkin vahvistunut ja digi näyttänyt...

Yhteistyössä