Hakutulokset

  1. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heips..pitkästä aikaa. empuskaainakin on tuttu :) Meikäläisen kuumeilut meni sitten ohi ihan sillä stressillä minkä viime kierto tuotti. Menkat oli myöhässä 3 viikkoa, mitä ei ole koskaan ikinä ennen tapahtunut! Olo oli tosi helpottunut kun täti sitten saapui. Tällähetkellä olo on kuitenkin...
  2. M

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heips..ihanaa että löyty tämmönen ketju! Kärsin ahdistuneisuudesta ja paniikkikohtauksista. Tällähetkellä taas pitkä ahdistuskausi ollut päällä. Lääkkeet (sepram) lopetin kesä-heinäkuussa ja aluksi menikin oikein hyvin. Nyt on sitten kuitenkin ahdistuneisuus taas päässyt hiipimään takaisin...
  3. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    NelHM:lle parhaimmat toivotukset jatkoon ! Lukematta vielä muuta niin kerron että kävin labrassa. Raskaustesti verikokeella negatiivinen. Menkat 8pv myöhässä ja on ollut jomotteluja..nyt ja jo viikko sittenkin. Kuukautisia ei vaan näy :( mulla on tosi säännöllinen kierto ja tämmösenä neurona...
  4. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    mullinmalli, näen kyllä ja mielestäni jopa väriä pelissä. Toivotaan et tosta vahvistuu!!! Peukut ylös!
  5. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    nelHM, Kyllä sulla joku viiva tuossa selkeesti näkyy. Ei tarvinnu edes tihrustaa. Väriä en siinä niin erota, mutta mielestäni selkeempi viiva ku mitä pelkkä viivanpaikka olis. Voihan sulla olla hormonipitoisuudet vielä sen verran matalalla ettei testit näytä kunnolla, vaikka olisikin dpo 14...
  6. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Paljon juttua tullut ja uusia kuumeilioita :) nelHM, pidän sulle peukkuja et oiskin vaan nyt tuhrua ja sitten plussaa pärähtäs linssiin! empuska, oho, kumma juttu. Mut mitenkä nopeasti ne arvot laskee? Meinaan että oisko siellä voinu kuitenkin aijemin jotakin olla, mutta kun nyt vasta...
  7. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi nelHM :( jospa se sitten tärppäisi kun virallinen yrittäminen on laitettu hetkeksi jäihin. Tylsä kun poistut..harkitse vielä jäämistä :) Empuskalle kovati peukkuja et ois mieluisat labratulokset. muille myös toivotan haamujen vahvistumisia ja plussatestejä. Itellä menkat kohta viikon...
  8. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Chuislean, en harrasta ovistikkuja, mutta olen käsittäny et niihin tulee aina se toinen viiva ja sitten kun se on yhtä vahva kuin kontrolliviiva,niin ois aika painua makkariin. Korjatkaa jos olen väärässä.
  9. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    thats it? noni. Ei raskaana pamahti ruutuun. Nyt ku osais uskoakin ton ihan täysin. Alkais sit ne menkat ees!
  10. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Empuskalle tsemiä huomiselle! Toivotaan et saisit hyviä uutisia. Itsekin pyöritelly tota labrakoetta vaihtoehtona, mut aattelin ootella viikonlopun yli,ellei menkulat ala.
  11. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mua harmittaa..oon alkanu paniikioireilee (paniikkihäiriö taustalla mutta oli jo hallinnassa) taas. Mun viimesin raskaus oli ahdistava ja panikoin kokoajan fyysisiä oloja. Sydän mulju ja tykytti..vaik tutkittiinkin ja oli ihan vaaratonta niin ilmeisesti raskaushormoonit sekotti aivoissa kemiat...
  12. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    nelHMei toi tyhjällekään näytä. Jotakin viivantynkää siinä näkyy. Jännä että noin punaseks jäi vielä 30 minsan jälkeen. Vaaleneekohan kuivuttuaan?
  13. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jopas ollaan jengi, kun niin monilla haamuilee ja sitten taas ei haamuile ja taas haamuilee. Osuttiinkin kaikki samalle palstalle :D On kyllä stressaavaa tämmönen kun ei voi asennoitua mihinkään. Mielialatkin heittelee toiveikkaasta epätoiveikkaaseen. Välillä tuntuu et ihan sama mikä lopputulos...
  14. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    LeGu..juu näen viivaa minäkin :) iltaoireet täällä: julmettu paleltaminen..mutta ei kuumetta. Sykekin tuntuu nopealle..lukenu joskus tämmösistäki oireista niin tietysti sitten heti aattelee että oisko ....
  15. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    NelHM juu, sepä se. Siksi en innostunutkaan noista ollenkaan. Mutta olen joskus kuukausia sitten pelleilly samaisella testillä ja sillon ei tullut mitään. Mutta mun tuurilla nyt varmaan taas joku sunnuntaikappale :D Esittelenpä itsenäi tähän kans vähän. Olen 33v (hui!) ja mies 36v. Lapsia on...
  16. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ihan asiasta toiseen. Onko täällä käyty jo jonkinlaista esittelyä joskus? Sillai vaikka et ikä, onko ennestään lapsia tai jotaki mitä vaan? Olis mukava tietää millasta sakkia kuumeilee :)
  17. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ostin early-testin...ni tämmösiä sekoili oisko 8min ja 15min (MUOKSISTA: Koneella noi näyttää negoille..livenä oli siis viivaa. turhaa latausta sit taas) En ymmärrä. Ekat minsat sekosi ja näytti vaakasuoraa selkeetä tasasta viivaa koko matkan. sitten siihen tuli vähän ku haalea plus-merkki. Sit...
  18. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Valeriaanalla söpö viiva. Onnea :) Meikäläinen panikoi taas..tänään muutaman kerran huimannu ja en tykkää ollenkaan! Niskat on jumissa et varmasti siitä..mut sit mun viimesimmän raskauden pelkokokemukset alkaa kummittella päässä ja mieleen jo tuli et uskallanko enää ikinä ees olla raskaana :(
  19. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Aamutuimaan omaa napaa nopsasti. Tottakai piti pissiä heti herätessä tikkuun..tuloksetta. Eilen illasta rintoja särki (eka kerran tässä kierrossa) ja alavatsaa jomotti. Menkkaoireet tuli ekana mieleen mutta nyt aamulla tietysti sitten aloin kelaamaan että jospa oiski vauvaa... sitten mietin...
  20. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    empuska, mun mielestä toissa sun sofiliuskakuvissa näkyy toinenkin viiva. Haalea, mutta näen sen. Toivotaan parasta!! Meikäläisen iltatesti kuivui eikä siinä kyllä mitään näy. Turha edes kuvata. Saman näkönen ku tuo 5 minsan testikin. Sitten varoitus, tulee lima-asiaa. Veskissä kun kävin...

Yhteistyössä