Hakutulokset

  1. J

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Joo kerran aikasemmin on tullu yhessä raskaudessa tuota "maitoa" ihan niin, että kasteli yöpaidan, mutta sepä oliki ensimmäinen ja viimeinen kerta.. seepras, toivotaan, että siellä on väärä hälytys ja kaikki on normaalisti vauvalla. Minä joudun tai pääsen käymään kerran kuukaudessa ultrassa...
  2. J

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Niin oon unohtanu sanoa kun mies on maalta kotoisin ja niillä on ollut maitotila ja kaiken näköstä muutaki elukkaa, (nykyään enää maanviljelyä..), niin neuvolatäti yks kerta kysyi, että haluaako mies käydä synnytysvalmennuksessa, kun hänelle tosiaan eka lapsi, niin mies tuumas vaan, että "oon...
  3. J

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Tervetuloa Jonnutar! Joo tottakai tärkein asia on, että terve vauva syntyy, mutta onhan se ihana jos poika tulee. :love: ei ole tyttökään pettymys. :) Me oltiin reissussa viime viikolla ja mies bongas ihanat vaunut netistä meidän paikkakunnalta, mutta harmi vaan ne meni heti. :/ muutaman...
  4. J

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Hohoi! Käykö täällä enää kukaan? :) Kävin ultrassa sillon viikolla 18+6 ja kaikki oli hyvin! Ja siellä näkyi ihan selvästi PALLIT!! :love: kolme tyttöä on ennestään.. :) veet valu silmistä molemmilla, minulla ja ukolla. :p eihän se toki satavarma vieläkään ole, mutta kyllä mää uskon, että poika...
  5. J

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Heipä hei! Minä oon miettinyt nuita facebook-ryhmiä, mutta tainnu puota pelistä jo ajat sitten ja sitten ajattelin, että niissä varmaan on esikoisen odottajia enimmäkseen ja muistaakseni ei ole täältä päin ketään ainakaan synnäreiden perusteella, niin ajattelin, että ehkä en sitten liity...
  6. J

    Raskausdiabeetikoita?

    Minä söin eilen pari pottua, kastiketta ja puolikkaan makkaran ja vähän salaattia ja sokerit oli 9.1. Oon aina syöny tosi pieniä annoksia ja harvoin, mutta silti.. tämän takia tekis mieli olla mittaamatta kokonaan. Niin ja mullahan todettiin pari vuotta sitten alentunut glukoosinsietokyky ja...
  7. J

    Raskausdiabeetikoita?

    Minä oon nyt mittaillut noin kolmena päivänä ja 3-4 ylitystä tullut. Sillon jos syön sen ihan mini annoksen, että nälkä jää vielä tai syön vaan pupun ruokaa eli en pottuja tai mitään muuta "oikeaa", niin heti tahtoo arvot pompsahtaa. Ilman lihaa pärjäisin kyllä vallan mainiosti.. Eli vielä on...
  8. J

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Kävin tänään aamusta sokerirasituksessa ja iltapäivällä neuvolasta täti soitti ja sanoi, että kaikki arvot oli pielessä. Huomenna pitää mennä neuvolaan kuunteeleen taas miten pitäis syödä jne.. Enpä nyt olis yhtään jaksanu alkaa kattoo mitä suuhuni laitan.. :mad: Mutta eipä sille mitään voi...
  9. J

    Raskausdiabeetikoita?

    Sain tänään radi tuomion.. Arvot oli: Paasto: 5.8 1h: 12.9 2h: 9.9 Eli kaikki arvot pielessä.. :cautious: Huomenna neuvolaan kuunteeleen taas miten PITÄIS syödä ja liikkua ja ja ja.. Eli ensin yritetään ruokavaliolla saada arvot kuriin. Toivottavasti onnistuu, viikkoja vasta 15+5..
  10. J

    Clomittaret 2015

    Minäki täällä edelleen käyn välillä kurkkimassa hyvien uutisten toivossa ja nythän täällä olikin iloisia uutisia! ONNEA KIRPSAKKA!!! :heart: Plussatuulia puhaltelen kaikille muillekkin! Täällä raskaus on sujunut hyvin ja 11. päivä on sokerirasitus ja VASTA heinäkuun vikalla viikolla...
  11. J

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Täällä ei kyllä mitään vilkasta keskustelua ole... Meidänki neuvolassa on kuulemma joku vuodelta miekka ja kirves oleva ultralaite ja sillä ei kuulemma paljon näe, just jonku perätilan näkee, mutta ei kuulemma erota esim. avotarjontaa tms.. Mulla on 11. päivä sokerirasitukseen meno ja...
  12. J

    Yövuorot ja raskaus

    Ite teen 5-vuorotyötä ja mulle pahimpia on aamuvuorot! Väsyttää, kun pitää herätä klo 4.30 ja työt alkaa 5.30.. Väsymys on jatkuvaa, enkä "herää" ollenkaan koko päivänä.. Raskasta on, mutta töissä on käytävä, tuskin edes saisin saikkua tuon takia, vaikka periaatteessa on ihan sama kuin...
  13. J

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Pikapäivitys. Nyt on nt-ultra onnellisesti takana ja siellä oli ihana pikkuinen äipän yövuoron jälkeen ihan unenpökkyrässä niinku äippäki. Vastasi edelleen alkuraskauden ultran kokoa eli nyt rv 12+4 ja la 28.11. Olo on onnellinen ja itkuherkkä. Tänään kerrotaan lapsille tulokkaasta ja mulla...
  14. J

    Hieronta alkuraskaudessa

    Just tänään kattelin itelle hierojalle aikaa ja yhen hierojan sivuilla oli raskaudenaikaisesta hieronnosta ja siinä sanottiin, että normisti voi käydä hieronnassa rv37 saakka ja siihen asti vältetään alaselänhierontaa. Luulen, että sen takia vältetään alaselänhierontaa, että sen on todettu...
  15. J

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Seepras mulla ei niinkään nälkä ole, mutta janottaa ihan hirveesti koko ajan! Normisti saattaa mennä häjintuskin lasi vettä päivässä, mutta nyt juon koko ajan ja oon miettinytki, että joko ne sokerit heittelee ku mulla on ollu raskausdiabetes ja todettu alentunut glukoosin sietokyky.
  16. J

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    NNÄ Pahoittelut sinullekkin! :heart: Blue-bell on kyllä hienot kiesit! Ja persoonalliset! :) Itelle en osais kuvitella tuollasia, mutta kyllähän nuo päitä kääntää varmasti! :) Me ollaan jo aika paljon kerrottu raskaudesta ja meillä oli hautajaiset tuossa viime lauantaina ja siellä näin...
  17. J

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Isot pahoittelut ja lämpimät halaukset kaikille menetyksen kokeneille! :hug: Minun sisko sai kans kuulla maaliskuussa suru-uutisia nt-ultrassa, ku sikiöllä oli lakannut sydän lyömästä. Se oli ihan hirveää ja itsekkin sitä pelkään, mutta en halua/uskalla murehtia sitä liikaa. Pahoinvointi...
  18. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minäki täällä edelleen käyn lukemassa ja kommentoin Tammitytölle ja Oravalle, että mullahan kans la siirty melkein kaks viikkoa varhaisultrassa. mua se ei yllättänyt, kun oli lääkkeetön kierto ja sillon kierto voi olla lähemmäs 60 päivääki. Ja jännä ku mulla ja kaverilla on 3 päivää eroa viime...
  19. J

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Heidip mua kans väsyttää välillä ihan hirveästi! se on siis ihan sellaista sairasta väsyä, sänkyyn jos pääsee niin taju on heti pois. Aloitan ens viikolla 5. Vuorotyön ja jaksaminen pelottaa ihan älyttömästi! pahoinvointi onneksi helpottanu jo melko paljon. Enää saattaa kerran päivässä olla...
  20. J

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Tervetuloa Sandris! :) Meillä on kans neuvolaan soittoaika ja en tiedä miten nykyään vastaa puhelimeen soittoajan ulkopuolella. Yhdessä välissä oli se keskushomma, mutta se onneksi lähti pois! Onko muuten teillä muilla pyydetty miestä mukaan neuvolaan ja piti täyttää miehenki niitä...

Yhteistyössä