Hakutulokset

1. almond

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei! Täälä uutena piinailijana. Meillä viime kierrossa kemiallinen joten varmuutta tän kierron pituudesta ei ole. Sain cb:n plustestillä tosi selvän haamun eilen ja kuullu siitä niin paljon huonoa että nyt mietinkin onko toi vaan törkee haamu vai voiko olla ihan oikee plussa :) mitä kokemuksia...
  2. almond

Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

Moikka! Mä kans ilmoittaudun mukaan. Järjellisimmällä selityksellä La ois elokuussa. Meillä siis 6kk poika ja laastarit oli käytössä jotka ei sit ilmeisesti sopineet,ne jätettiin pois ja otettiin käyttöön kumi. En tiedä yhtään siis mikä on pettänyt. Tää on meidän viides lapsi. Oon vielä ihan...
  3. almond

Tuli joo vaikutusajalla. Jännää täs on se että mulla on laastarit ja viime vaihtovälissä oli menkat 2pv sitte siitä viikon päästä uudet menkat 2pv ja nyt oon ottanu maanantaina laastarin pois (n)
  4. almond

Heissan kaikille :) onko tää nega,haamu vai mikä? Meillä poika 4kk eikä tosiaan ollu tarkotus enää viidettä lasta. http://aijaa.com/edlEy7
  5. almond

G: aamupalasi?

2 leipää,banaani,jogurtti,glögiä ja cocista :D
  6. almond

Hei! Haluaisin liittyä fb ryhmään. Miten se tapahtuu? :)

Hei! Haluaisin liittyä fb ryhmään. Miten se tapahtuu? :)
  7. almond

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Huomenta! Tammikuinen onnea tuplista :) Kysymys fb ryhmästä,näkyykö noi ryhmät aina myös mun fb kavereille tai saako jostai asetuksista tms että ei näy? Haluaisin liittyä ryhmään mutta en halua et näkyy mun fb kavereille. Oloja: pahoinvointi pysyy hyvin loitolla kun syön aina ennenkun...
  8. almond

Moikka! Kuulostaa tosi kamalilta teidän joidenkin pahoinvoinnit kyllä! Tsemppiä! Tänään kävin sielä omasta mielestäni "turhalla" neuvolakäynnillä ja yllätyin kyllä positiivisesti,kuunneltiin sydänäänet ja villi jumpsutus kuului oikein selkeästi <3 kilppariarvojen tarkistusmittaus...
  9. almond

Huomenta kaikki! Tänään olisi eka neuvola jotenkin ei yhtään jaksaisi mut mentävä on. Mua jännittää anopille ja lasten varavaarille kertominen. Siksi että tiedän anopin reaktion että ei varmaan oo positiivinen ja sit varavaarin mielipiteitä arvostan niin pelkään et ei oo ilonen niin sit...
  10. almond

Huomenta kaikille! Voi kamala miten paljon huonoja uutisia :( pahoitteluni kaikille! Ja sit osalle myös hyviä uutisia :) ja onnittelut niistä :) EX4 kiitokset pinosta :) Mä lueskelen joka päivä mutta en oo saanu aikaiseksi kirjoittaa. Mulla on ultra 22 päivä ja nyt kun näitä...
  11. almond

Heinäkuun Hellemasut 2015

Päivää mammat :) OLOJA: Mulla pahoinvointi tuli kuin tulikin sieltä riesaksi tähän raskauteen. Aamut menee sohvalla maatessa ja yökkiessä. Väsymys on edelleen valtavaa ja 18-20 välillä pahinta,nukahdin sohvalle yks ilta ja olin 30min nukkunu onneks kaikki muksut oli kattonut telkkaa eikä...
  12. almond

Huomenta! Housuista: mä käyn tänään ostamassa parit äippähousut kun ei mee yhdetkään farkut enää kiinni. Eilen olin kummitytön synttäreillä gollareissa kun en saanut mitään mun farkkuja päälle :/ painoa on tullut 5kg :o vähän ihmetyttää kun en mitenkäänrkyttävästi oo syönyt ja liikun...
  13. almond

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Pisamapeikko mä kävin ihan lukea tosta testistä ku rupes kiinnostaan? Niin mikä se vika sun mielestä oli? Kun ymmärsin että se estrogeeninousu on ihan henkilökohtaista ja se hymynaama vilkkuu niin kauan kun se estrogeeninousee ja siitä jää sitte oviksen aikaan pysyväksi ja sielä sanottiin että...
  14. almond

Tervetuloa uudet! Yemin muistankin hätähousuista :) Minalolle halit ja tsempit jatkoon! Joo mulla on toi ruokasooda ollu joka raskaudessa ainut joka kunnolla auttaa närästykseen :) neuvolatäti siitä viimeksi vaan sanoi että ei saisi hirveesti ottaa. Autosta: meillä joudutaan vaihtaa 7...
  15. almond

Heissan kaikille :) Tervetuloa uusille! :) Onnea hyvistä ultrakuulumisista :) Mä luulin kans selviäväni ilman pahoinvointia(tosikosta jouduin lähes tiputukseen kunnes sain nesteet pysymään sisällä pureskelemalla jääpaloja),mut ei toissapäivänä se aamupahoinvointi sitten alkoi. Eka...
  16. almond

Voi ei Neyda ja Myrtti,pahoitteluni :( Tervetuloa uusille :) Täälä oireita tullut rutkasti lisää ja vähän kans mietityttää toi kaksosmahdollisuus,miehen suvussa niitä on.kaikki kolme raskautta suht samoilla oireilla mut nyt mennään aivan uusilla. Nyt tullut rinta ja niska aivan täyteen...
  17. almond

Täälä taas juttua tullut,mulla menee aika näiden kipeiden muksujen kans olemiseen ja väsymys tästä raskaudesta muutenkin nii siihen vielä yö univelat päälle niin alan olla todella puhki! Mä syön tällähetkellä enemmän kun aiemmin mutta sitte taas salaatit maistuu ja järkky himo juustoon :)...
  18. almond

Mulla oli viime raskaudessa toi dobleri mutta koin sen ihan turhaksi,kun liikkeet alkoi tuntua niin ajoissa et ei sillä doblerilla ehtiny kuunnella ku pari viikkoa. Tervetuloa uusille :wave: Te joilla on ollut turvotusta alkuraskaudessa niin onko se ollut tosi kovaa siis silleen et maha...
  19. almond

Heippati hei! Mä oon kyllä ahkerasti lukenu kaikkien kirjotuksia mut jotenki ei vaan jaksa kirjottaa mitään :D Mulla tuli ekassa raskaudessa yli 20kg painoa,tokassa laski 2kg ja kolmannessa tuli 4kg :) Mulla synnytykset 39+4 3550g,39+4 2980g,38+0 2870g ja kaks viimisintä syöksyllä ja toka...
  20. almond

HooKoo jaksuja kamalasti sinne! Mä oon testannut viivan vahvistumista kemiallisen pelossa ja nyt saa varmaan turvallisin mielin lopettaa :) image almond 4+5

Yhteistyössä