Hakutulokset

  1. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Heippa.. Ei ookkaan tullu kirjotelua pitkään pitkään aikaan. Oon ihan jumittunu tuonne facen puolelle. :) Onkos täällä kuinka monta KYS:llä synnyttäjää? Jossain vilahti sen uuden puolen salit, niiden pitäis vissiin toukokuussa aueta. :) Pitääpä kysästä neuvolassa osaako sanoo mitään tuohon. :)...
  2. J

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Hyvä van ettei päivitys jää mun harteille. :D Ärsyttää ihan ihteeniki kun ei saa mitään aikaseksi, väsyttää koko ajan ihan sika paljo. Neuvola ylihuomenna joten melkeen toivon että tää johtuis huonosta hempasta eikä muusta. Ootan jo millon saan virtaa tehä juttuja ja päästä salille.
  3. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Paljos sulla Pihla on viikkoja sitten ru:ssa?
  4. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Parisuhteesta Myö ollaan oltu reilu 7vuotta yhdessä ja niistä kohta 4vuotta naimisissa. Kuulostaa ihan hurjalta, tuntuu että vastahan sitä tavattiin.. <3
  5. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    *Pihla*lle eka kiva kukkanen. :D
  6. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Hei! Ja sitte laittelin nuita punasii ? tonne listaan joltai uupuu tietoja. =) Jos ei halua kertoo niin laitatko tietoo niin laitan sinne vaikka jonkii kivan kukkasen. :flower:
  7. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mari, Lara--, Kerttuli84, Kermeli, Mamira, MiiSa-80, Tildanystävä, Margareta, Ellil! Teistä ei ole tietoja tuonne listaan, on voinut multa mennä kyllä ihan ohikin jos ootte laittaneet mutta laitatteko uudelleen? =) Lisäiltäskö tonne listan loppuun ultria? Entäs neuvolat? Sokerirasitukset...
  8. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Hohhoi.. Mä oon niin laiskistunu tän päivityshomman kans. Vetäkääpä nyt pitkää tikkua ku ottaa päivitys urakan ens kuussa? :D Mua kuvottaa edelleen mutta silti mulla on jotenki tunne että kaikki ei oo välttämättä hyvin. Eka neuvola on vasta ens maanantaina, ikuisuus!! Ja ultrasta ei oo...
  9. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Paha olo is back! Voihan.. Plääähhh.. Jennyliini""&Pien 7+2
  10. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Laita unna1 yksityisviestiä niin lisäilen sitten. :)
  11. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mulla on ihan selkee tyttö olo. Meillä kolme tyttöö on, niinpä se on tämäkin. :D Oireista, kuvottaa välillä ihan kamalasti, välillä kuitenki jo hyviä pätkiä. Väsymys on siis jotain ihan hirveetä! Ja päänsärkykun johtuu. Ekka neuvolan 3.11. Muutama viikko vielä.. Jennyliini""&pien 8+1
  12. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Heippa, lähden reissun viikonlopuksi niin lisäilen maanantaina uusia tietoja listaan. :) Saa nähdä kuinka autossa olo luonnostuu kun koko ajan velloo mahassa. :/ Joku kirjotteli päänsärystä, mulla kans oli rv4-5 melkeen päivittäin. Ja nyt sen jälkeen sillon tällön. Tulee aika voimakkaana...
  13. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Huh.. Pitäis päivittää useemmin.. Sai muutaman sivun kahlata että sai toivon mukaan kaikki listalle tai tietoja muutettua. :) Meitä on jo paljon reilu 50 ja vielä on päiviä tyhjänä. :) ON: Kuvottaa, kuvottaa ja ei kuvota. Tänään on ollu hetki että oli ihan normaali olo! :O Sen mä istuin ihan...
  14. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mua väsyttää, etoo, väsyttää, pyörryttää ja väsyttää! Mietin pitäiskö mun yrittää saada neuvolaa aijjemmin mitä rv10+1? Jos johtuu paineista, hb:stä tai jostain? Oon ihan puol kuollu. Lihakset on sen tuntuset että oot tehny tunnin reippaan salitreenin vaikka todellisuudessa oot viettäny koko...
  15. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    ruu79 jee! Lisää kyssyläisiä! :) Päivittelen listaa aina kun käytän tietsikkaa auki. Tabletilla on inhottava muokkailla. :/ (.) mulla kans velloo mahassa ohan kaaheesti, oon aikalailla vaan kyenny makaamaan viime viikon. Ihan järkyttävä olo. Jos vanhat merkit pitää paikkaansa vielä pari...
  16. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Heippa.. Mä oon ollu tosi huono päivittään näitä mutten ole yksinkertaisesti jaksanut. Meillä on koti ja ruuanlaitto ihan miehen harteilla, mulla on tosi huono olo. En oo saanu tietokonetta auki. Lupaan viikonlopun aikaan päivittee. :) eilen käyty ultrassa ja siellä pienen sydän pumputti. ...
  17. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Heippa.. Ei oo tullu itekkään kaaheesti kirjoteltua. Ei oo oikein mitä kirjottee. :D Eka ultra on terveystalolta varattuna 15.10, eli reilu viikko vielä. Välillä mietityttää että onkohan siellä ketään..? Paha olo on ilmotellut tulostaan muutamana päivänä. Onneksi ei oo tarvinnu oksentaa...
  18. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Äh.. Eipä ollu kun vaatimattomat 13sivua lukemista ja testien tiirailua. Ee täältä nähtävästi pois osaa lähtee.. :) Plussa tuulia! Jennyliili"" & Pien 6+1
  19. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Boni Meillä joko neuvolantäti ottaa sen verikokeen ekassa neuvolassa tai sitten saa lähetteen labraan ja ottavat siellä. :) Millos sulla on ensimmäinen neuvolakäynti? Mä oon käyny just aina jotain rv9 ja sillon otettu. :)
  20. J

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mä oon ajatellu sen kolmannen digin ostoo ja kahtoo jos siihen olis vaihtunu 3+.

Yhteistyössä