Hakutulokset

  1. D

    Satakunnasta äitejä?

    Hei, Toisessa ketjussa jo hainkin lisää ihmisiä elämääni. Mutta laitan nyt tähänkin. Itsellä on siis kohta 6 ja 5v. pojat. Asutaan tunnin matka Poriin, päivät menevät koulussa mutta illat ja viikonloput olisi jokseenkin vapaita. Eli jos vielä kiinnostaa saada lisää ihmisiä elämään niin...
  2. D

    Euran seutu

    Moikka, Itsellä on kaksi poikaa kohta 6 ja 4v. Ja ystävät on vuosien vieressä kadonneet kun ovat muuttaneet kauemmas. Ja nyt kaipaisin uusia ystäviä joiden kanssa jutella, kahvitella, shoppailla, mennä vaikka elokuvateatteriin tai teatteriin. Joten ota yhtettytä jos on pikkasenkaan tarvetta...
  3. D

    Löytyykö täältä ketään, joka olisi rakentanut hirsitaloa?

    Se riippuu mistä sen hirsikehikon tilaa vai tilaako hirsitalon. Se hinta siis. Oma laajennus tehtiin siten että tilattiin höyläämöltä hirret piirustusten mukaan ja toiseen laajennukseen tehdään nyt samoin. Tulee halvemmaksi kuin talopaketti. Mutta myös vaatii sen että osaa tehdä itse ja on...
  4. D

    Jos kutsut jonkun luoksesi kylään, odotatko tämän tuovan sinulle jotain tuliaiseksi?

    En myöskään odota että joku toisi meille jotain. Mutta jos itse ollaan menossa viikonlopuksi jollekin niin vien sinne jotain.
  5. D

    Minne voisi lahjoittaa joululahjan köyhälle lapsiperheelle?

    Sama juttu itsellä on, että tulin kanssa huijatuksi täällä. Väitettiin aluksi kuinka köyhiä ollaan ja sitten kun upo uusi lahja tuli niin oltaisiinkin haluttu valita monesta eri kohteesta juuri se mitä itse olisi halunnut tai ostaa se minkä haluaa. Joten ensin ei ole rahaa ruokaankaan ja sitten...
  6. D

    Mitä tekisit?

    Veikkaan että aika hankala on saada rahoja konkan tehneestä yrityksestä. Ette ole varmaankaan saajapuolen ylälistalla.
  7. D

    Mulla on uus tatska :P

    Ihan jees tuo tatuointisi on. Ja jos itse siitä tykkäät niin mitä muiden mielipiteillä on väliä. Itse en naamaan enkä muualle näkyvälle laittaisi, mutta se on minun valinta. Mutta hyvä ihminen, älä nyt sitä pakkelia laita sen tatskan päälle vielä. Jos se on just tehty niin se tarvitsee ilmaa...
  8. D

    Mitä tekisin piimästä?

    Piimäkakku
  9. D

    Nyt äkkiä apua, voinko käyttää ruuanlaittoon FLORA VISPIÄ?????

    Katso purkin reunasta lukeeko siinä, että kestää kuumentamisen.
  10. D

    Ilmeisesti olen tehnyt suurta vääryyttä, kun olen opiskellut ja ansainnut rahaa ja hyvän elintason ennen lasta.

    Sitä en ymmärrä miksi teillä käy puutarhuri. Itselle rakkaimpia kesäharrastuksia.
  11. D

    Pitäiskö hakea töihin? Ala jota haluan,mutta pitkä työmatka?

    No itsellä melkein kaikki työpaikat on ollut niitä mihin on tunnin matka. Täälläpäin Suomea ei ole kovin helppoa löytää töitä alle tuon. Ja täällä on tuo hirvivaara aina. Tosin tie on hyvä, että ei ole pikkutietä, talvella asia erikseen. Mutta ainakin itse tottunut että aina joutuu ajamaan, se...
  12. D

    mies nappasi lasta niskasta kiinni ja nyt siinä on jälki :(

    Tuo riippuu mihin on karkaamassa. Itse myönnän että otin tosi kovaakin kiinni kuopusta joka oli juoksemassa auton alle. Jos olisin ottanut hellemmin en ehkä olisi saanut pysäytettyä.
  13. D

    Homeenter

    Omalla jäsennumerolla ja salasanana on ainakin ennen ollut postinumero.
  14. D

    Mikä lapsille joululahja budjetti, montako lasta ja mitä ostatte?

    Yksi kummilapsi niin sillä on mak 100€, usein ostanut vaatteita. 2 omaa niin niillä ei ole mitään rajaa, riippuu rahatilanteesta. 4 muuta lasta niin niillä 10-20€ mille ostetaan.
  15. D

    Oletko pessy lenkkareita koneessa? Miten?

    Kerran olen pessyt ja pilasin kengät. Eikä ollut halpiskengätkään kysessä, et harmitti.
  16. D

    Auttakaa sinkumammaa; trampoliinin purkamisesta kysymys !

    Meidän trampassa luki ostoessa että sitä voi käyttää talvellakin. Tosin ei tulisi mieleenkään käyttää, mutta kyllä ne tolpat on meillä ollut pystyssä talvenkin. Viime talvena meis purki koko höskän, sitä edellisenä oli pystyssä. Mutta verkko, suojuskangas (mikälie) ja jouset otetaan pois.
  17. D

    Miten lampaantalja

    Itse pessyt sen käsin pyykinpesuaineella hankaen. Ja pesun jälkeen laittanut toiselle puolelle todella paljon Tummelia, ja ylimääräiset pyyhkäissyt pois. Siten olen ehkäissyt taljan kuivumisen.
  18. D

    Auttakaa joululahja-asiassa

    Intialainen päähieronta.
  19. D

    Vauva laitokselta kotiin.Lakkiasiaa:)!!

    Jos on lämmintä ja aurinkopaistaa täydeltä taivaalta niin kyllä tuo toppahaalari on liikaa. Katsot säätä mitä se on ja sitten päätät mitä lapselle päälle. Sitä kun ei osaa arvella millainen sää on ensi kuussa kun ei tiedä millaista on ensi viikollakaan.

Yhteistyössä