Hakutulokset

  1. Ä

    Masukuvia viikoilta 13

    HEIPS. Itselläni raskausviikko 13+2 menossa ja mahani on JÄTTIMÄINEN... ainakin omasta mielestäni näihin viikkoihin nähden. Toista lapsukaista odotan, mutta tuntuu että onkohan laskettu aika ihan oikein hmmm. Ultrassa tosin nämä viikot määritelty, mutta jos löytyy, olisin onnellinen jos näkisin...
  2. Ä

    onko muille tullut 5kk rokotteesta ruokahaluttomuutta

    eli siis tossapa kysymys.. meidän muutenkin reilusti -käyrillä menevä pikkupoju ei ole kolmeen päivään syöny kunnolla oikeastaan mitään (ei edes maitoa) ja viime pe sai rokotteen. Kokemuksia?
  3. Ä

    Vertaistukea!!

    Poika 1v10kk on ollut kuumeessa ja flunssassa kohta viikon, nyt onneksi kuume helpottaa. Lääkärissä käyty ja poika juo hyvin, mutta Ei syö :ashamed: Siis saattaa syödä pari lusikallista päivän aikana ja nyt kyllä alkaa hermostuttaa...siis kai normaalia kipeänä, mutta eka kerta meillä kun näin...
  4. Ä

    1v6kk-2v poikien äidit

    Löytyykö teidän kullanmuruistanne luonnostaan "sutjakoita" poikia? Meillä poika reilun 10kg ja pian varmasti 90cm pitkä! Syö kyllä yleisesti mielestäni hyviä annoksia, painoa tulee silti suht hitaasti, mutta tosin tasaisesti. Eli ei neuvolassa olla mitään huomautettu, äidille vain ottaa koville...
  5. Ä

    Kenellä kokemusta ylivilkaasta lapsesta??

    Meillä poika reilut 4v. Poika on aika vilkas ja mun äiti aina sanookin että ois ylivilkas?! Poika välillä tahallaan ärsyttää eikä usko yhtään mitään. Touhottaa ja menee koko ajan. Kun komennan, niin menee ehkä minuutti ja taas on touhotus vauhdissa.. Mihinkään selkäsaunoihin en usko, enkä...
  6. Ä

    Kirjekavereita 2 tytön äidille

    Moikka. Olen 01 ja 03 syntyneiden tyttöjen 27vuotias äiti. Kaipailen kirjekavereita jotka ovat hävinneet vuosien myötä. Olisi mukavaa jos posti toisi muutakin kuin laskuja. Asustelemme 02 alueella mutta ei ole väliä mistä päin kirjoitat. nallepuh-78@hotmail.com (Sähköpostissa annan postiosoitteeni)
  7. Ä

    mitä lapsenne leikkivät?

    Olisin utelias ja kyselisin mitä leikkejä lapsenne leikkivät?Entä mikä on lempilelu?Meillä 5,5vuotias poika tykkää tosi paljon erilaisista työmaa leikeistä.On kaivuria,nosturia,tukkirekkaa yms.Turtlesit ovat myös in.2vuotias poika taas tykkää leikkiä autoilla ja traktoreilla.Ajelee pitkin sohvia...
  8. Ä

    aikataulut pielessä?

    Haluaisin tietää että miten hyvin pitää perheiden aikataulut ruoka-ajasta,nukkumaanmenosta,päikkäreistä tai ulkoilusta.Tapahtuuko teillä aina tietyt asiat tiettyyn aikaan?Meillä vaikka kuinka yritän niin aikataulut ovat aika pielessä.Haluaisin jotain kontrollia arkeen.Haluaisin kuulla miten...
  9. Ä

    Äidit Helsingin Vuosaaresta

    Moi! Olen 27-vuotias n.5 kuukautisen vanhan tytön äiti, joka asuu Helsingin Vuosaaressa. Itse en ole suomalainen (naimisissa suomalaisen kanssa:), puhun paljon paremmin englantia, mutta kyllä pärjään myös hyvin soumeksi. Olisi kiva tutustua muihin äiteihin tästä alueesta ja jos joku kiinostaa...
  10. Ä

    Ikäero yli 3 vuotta..

    Onko muilla lasten ikäerona reilut kolme vuotta?? Jos on ilmennyt mustasukkaisuutta, niin miten olette käsitelleet asian? Meillä ei varsinaista mustasukkaisuutta, mutta poika touhottaa niin siskonsa ympärillä että koko ajan saa vahtia ettei vaan esim. kaadu sitterin päälle tms.
  11. Ä

    istukan infarkti..

    Ajoin kolarin raskausviikoilla 27,vauvaa seurattiin neuvolassa viikoittain loppuajan ja saimme terveen pojan mutta synnytyksen jälkeen istukassa huomattiin sellainen epämääräinen alue joka patologian tutkimuksissa osoittautui infarktiksi..Ilmeisesti kolarin jälkeisestä traumasta...
  12. Ä

    Suhde nuorempaan mieheen!?

    Kuinka monella on täällä itseään nuorempi mies!!!Monella on yleensä että mies on vanhempi!Mutta mitä mieltä te ootte jos mies on 5v nuorempi?Onko se huno juttu!!??
  13. Ä

    verta kakkassa

    onko kellään ollut verta ja limaa kakkassa. miten tutkittu ja onko syytä löytynyt? mulla on tehty paksusuolen tähystys, mutta ei löytynyt mitään vikaa.
  14. Ä

    mailikamut/mesekamut ympäri suomen

    :flower: Moikka! Olen 26v kahden lapsen äiti. Rosa 6v ja Jasmin 4. Asumme Naantalissa.Nyt toivoisin meili sekä mese kamuja ympäri suomen jonka kanssa voisi vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia. Myös isukit meilatkaa! Vanhimmalla lapsellani on dysfasia joten dysfasia perheet ottakaa myös yhteyttä...
  15. Ä

    Tressi,väsymys vaiko laiskuus!

    Mulla on varmaan jotain ogelmia.Olen yh-äiti kahdelle lapselle.Mua ei kauheasti kiinosta mikään,ulos ei aina jaksa lähteä,siivoon kyllä joka päivä sekin on hermoille rastavaa.Lästen annan koheltaa omassa huoneessa,onko sekin väärin että niiten kanssa en aina jaksa leikkiä.Välillä iltaisin itekn...
  16. Ä

    Joulupajat?

    Tiedättekö onko Uudellamaalla jossain päin jotain joulupajaa, kuten ennen ainakin Serenassa oli joulun alla? Olisi mukava käydä sellaisessa n.4-3 vuotiaiden kanssa :)
  17. Ä

    astman ensioireet

    8 kk lapsella kuului rohinaa ja vinkumista keuhkoista. Toisinaan on hengästynyt ilman kummempia ponnisteluja. Lääkäri antoi lähetteen lastenlääkärille. Ei arvaillut mitään (ainakaan ei tunnustanut mulle). Voisiko olla astamaa? Koira löytyy talosta...
  18. Ä

    Influenssarokotetutkimuslaisia?

    Löytyykö muita osallisia?
  19. Ä

    Nurmijärveltä/lähiympäristöstä ketään??

    Ollaan vasta muutettu Nurmijärven kuntaan, eikä tuttuja vielä ole. Oliskin kiva tutustua lähialueitten äitiin ja saada uusia kavereita :) Lapsia meillä on neljä, tytöt on 8v ja 6v ja pojat 2v8kk ja 7kk. Kirjoitella voi osoitteeseen mami1978@jippii.fi
  20. Ä

    Molluskat ja siitakesieni?

    Löytyykö ketään joka olisi käyttänyt jonkin laista siitakesieni-kuuria lapsellaan päästäkseen eroon molluskoista (ontelosyylistä)? Neuvolan ohje oli, että itse pitäisi niitä alkaa puhkomaan ja puristamaan, mutta ei kyllä oikein houkuttele 2v pojalle moista tekemään... Kokemuksia molluskoiden...

Yhteistyössä