Hakutulokset

  1. P

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Mulla on ens tiistaina aika labraan,että toivottavasti sieltä jotain selvyyttä sais. Mulla ollu jo pitempää näitä menkkamaisia kouristuksia ja kipuiluja mutta ei ne sieltä oo vielä ainakaa tullu... Kyllähän tää vähän hajottaa. Jos en oo raskaana ja menkkoja ei kuulu nii kyllä se vähän pistää...
  2. P

    citalopram/sepram

    Ekat kaks kuukautta voi nuo oireet jatkua hyvinkin. Itellä oli citalopramia, mut hirveen kauan en kerinnyt syyä kun alko ilmestyy nyrkinkokosia mustemlia ilman näkyvää syytä. Menin sit lääkärin puheille ja sano että täytyy lopettaa välittömästi. Kuulun siis niihin harvoihin joilla alttius...
  3. P

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Laitampas itsekin tänne...Olen vuoden syönyt mini-pill merkkisiä minipillereitä. Kuukautiset ovat olleet säännölliset,runsaat ja kivuliaat. Tuossa kaksi kuukautta sitten iski mahatauti ja pillerin yökkäsin pihalle tunti sen ottamisen jälkeen. Oli liuskan viimeinen enkä sitten siihen hätään uutta...
  4. P

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Lisäys vielä että nyt menossa kp 60/28... Kyllä mulla salaisesti on vauvahaaveita, mutta järjen kanssa ajateltuna ei oikein olisi varaa siihen pieneen ihmeeseen.
  5. P

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tää nyt ei tänne varsinaisesti kuulu mutta apua ja/tai neuvoja sekä kokemuksia... Tilanne siis seuraavanlainen.Olen vuoden syönyt mini-pill merkkisiä minipillereitä. Kuukautiset ovat olleet säännölliset,runsaat ja kivuliaat. Tuossa kaksi kuukautta sitten iski mahatauti ja pillerin yökkäsin...
  6. P

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Jooh, no mulla vähän samantapainen tilanne. Olen vuoden syönyt mini-pill merkkisiä minipillereitä. Kuukautiset ovat olleet säännölliset,runsaat ja kivuliaat. Tuossa kaksi kuukautta sitten iski mahatauti ja pillerin yökkäsin pihalle tunti sen ottamisen jälkeen. Oli liuskan viimeinen enkä sitten...

Yhteistyössä