Hakutulokset

  1. V

    Lokakuiset 2021

    Mäkin laitan viestiä fb ryhmään liittyen! :)
  2. V

    Lokakuiset 2021

    Varovaisesti vilkuilen tänne, eilen ja tänään tehty haamuja ja nyt illalla jo selkeä haamu/plussa. Kolmatta odotetaan, ja la menisi 11.10 :) Mikäli jatkaa viivat vahvistumista niin mennään varhaisultraan, meidän viimeinen lapsi myös ja aikaisemmista en oo käynyt niin nyt tosiaan kaikki ilo irti...
  3. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    https://aijaa.com/vw089J rfsu varhainen ja pregcheck. Haamut vai viivanpaikat?
  4. V

    Toiveissa vauva 2021

    Onko kellään kokemusta sofi ultimate raskaustestistä? Antoi pikkasen räikeen viivanpaikan :oops:
  5. V

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Monia tämmöisiä ketjuja lueskellut ja voisinpa päivittää itsellenikin ylös, nyt yk1 ja kuitenkin mennään seuraavalle kierrokselle niin onpahan ylhäällä kaikki kuvitellut oireet :D Kp 14 dpo-1 Digi hymyilee, talletteluja (tallettelut myös kp12 ja kp14 Dpo0 Alavatsalla juilimista Dpo1 Edelleen...
  6. V

    Toiveissa vauva 2021

    Kertokaas te viisaammat, sain ovistestiin hymynaaman tänään joten onko tänään siis dpo -1, huomenna dpo 0 ja ylihuomenna dpo 1 jne? :)
  7. V

    Toiveissa vauva 2021

    Heippa, voisin hypätä mukaan! Yritys aloitetaan nyt tästä kierrosta, nyt on kp8 ja oviksen tikuttelu aloitettu :) Kolmatta lasta yritellään. Sovellukset näyttää 22.12 ovulaatiopäiväksi. Kiva aloittaa näin ennen joulua niin vie joulukiireet ja työt sitten ajatukset muualle. Tsemppiä...
  8. V

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille! :love: Marrasmai, olipa tökerö lääkäri! Onneksi rähjäsit! :mad: Tsemppiä kuitenkin! :) Felessalle toivotan aamulle kahta viivaa! Bea.S, enpä osaa kyllä sanoa juuta enkä jaata, mutta voisko noi olla ihan vaan ovisoireita? :) Itse kyllä tekisin varmasti raskaustestin...
  9. V

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heips! Voisin hypätä ketjuun mukaan. Kolmatta kuumeillaan, itse olen jo suunnilleen kuopuksen syntymästä saakka kuumeillut eli vuoden verran mutta toista puoliskoa saanutkin sitten suostutella :D Menkkoja odottelen kovasti että pääsis aloittamaan yk1, saisi tosin pari päivää myöhemmin alkaa niin...
  10. V

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Mä oon ihan siellä facebookissa ja unohtanut tän ketjun olemassaolon! Hajamielisyyttä havaittavissa täälläkin, töissä meinaa unohtua antaa puolet lääkkeistä ja tänään menin kauppaan ilman lompakkoa, tajusin sen vasta siinä kassalla kun aloin kaivelemaan laukkua.. Onneksi se oli autossa ja...
  11. V

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Mun äiti asuu onneksi niin lähellä että voidaan esikoinen keikauttaa sinne kun lähtö synnärille tulee. Mä oon sitä kans miettinyt jo kauan, ja mä haluaisin kokea luomusynnytyksen! Luultavasti h-hetkellä mä vedän kaikki lääkitykset mitkä mahdollista :laugh: Meiltäkin löytyy pinnasänky ja...
  12. V

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Laitoin myös viestiä, toivottavasti tuli perille:)
  13. V

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Miten mä saan terp laitettua sulle viestiä? En mun nimeä haluis koko kaksplussan näkyville läväyttää:)
  14. V

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Mä kannatan myös fb-ryhmää, ainahan sieltä pois pääsee! :) apua, onkohan sitä vauva 2015 ryhmää jo muutettu salaiseksi, mäkin meinaan liityin sinne mutta onneksi ei mitään viestiä oo tullu keltään ;D Mulla on poikaolo, vaikka enemmän ehkä toivoisin tyttöä että pääsisin esikon ihania...
  15. V

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Liityn myös mukaan! Tänään testattu digillä 1-2 viikkoa. Olen siis 22v, toinen raskaus, la 14.5(?), synnäri jorvi tai nkl :) Mä oon jo kertonut mun äidille ja parille hyvälle kaverille, toinen on myös raskaana ja ollaan ihan muutaman päivän erolla! Mä juon kahvia, yritän kyllä nyt...
  16. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea plussanneille! Mä sain tänään digiin raskaana 1-2viikkoa! <3 Paljon plussapuhalluksia kaikille muille! :)
  17. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyt kyllä hämää, davidilla tein aamulla haamuplussan, selkeämpi kuin eilen. Kävin apteekista hakemassa apteekin oman testin jonka tein kahden tunnin pidätyksellä ja oli kyllä selkeämpi kuin david ;o image kai se on nyt uskottava että pieniin päin ollaan! Huomenna kyllä pakko tehdä vielä digi...
  18. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oisko dpo11, en oo tikuttanu.. :) hämää vaan ku välillä vihloo menkkamaisesti alavatsaa, välillä taas kihelmöi. Jännää, tekisi mieli testailla joka pissssta, hullua ;D
  19. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mäkin näen nelHM sun testeissä väriä!! Mä tein taas aamulla sen apteq ja kaverilta sain pari davidin testiä, kumpaankin tuli jo ennen kuivumista nuo viivat! Mutta aika haaleat, huomenna täytyy tehdä vielä david ja perjantaina digiä kehiin.. image
  20. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Moikka! Pikaesittäytyminen, 23v, esikoinen vm-13, yritystä takana tasan vuosi.. Tänään tein apteq testillä joko vahvan viivanpaikan tai haalean plussan! Kp 25/25-28.. Hmm mä en millään malttaisi odottaa huomiseen aamuun, mutta miltäs teidän silmään näyttää?:)

Yhteistyössä