Hakutulokset

  1. E

    // Helmivauvat 2015 - marraskuu //

    Voi ARGH Sadana sun puolesta!! Toi on ehkä ankein asia ikinä, miten ihmeessä miehen exän maksamattomat laskut voi kaatua sun harteille? Avioliittokiemuroitako? Mun mies oli kans työttömänä reilut 3 vuotta meidän seurustelun alkutaipaleella, ja se kyllä jossain välissä veti meidän suhteen ihan...
  2. E

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Pikavastaus vaan Sadanan viestiin.. :) Onpa inhottavan isoja heittoja, mutta onneksi olet keksinyt mistä nuo johtuvat. Täällä mittailujen kanssa menee ihan hyvin nyt kun sain lääkkeet tueksi. Mutta kyllä heti huomaa aamuarvoissa, jos on iltapala jäänyt väliin tai vaihtoehtoisesti...
  3. E

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Pari pikakommenttia vaan.. Mammako86: En siis ole ainoa, jolla ultraaja ei ole suostunut katsomaan sukupuolta! :) Sadana: minäkin jäin ihmettelemään miksi läppäri ja kännykkä olivat kiellossa? T. Elisanen + tyyppi 22+0
  4. E

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Mustikkamaito: todellakin voisi viritellä aamukampaa! Minä juuri kävin kurkkaamassa laskurini.fi (Hyöty -> päivälaskuri) sivulta, että työpäiviä äitiyslomaan on jäljellä 61 (ja tuosta miinustetaan mahdolliset joulun välipäivien vapaat)! Aika ihana ajatus! <3 Yöunista oli puhetta, minulla on...
  5. E

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Päivittäminen tänne on jäänyt, olen ihan totaalisen jumahtanut tonne Facen puolelle. Meillä oli maanantaina tuo rakenneultra, ja ihan hirmuisesti jännitin että onhan siellä kaikki hyvin. Pikkuinen voi loistavasti, kaikki oli niin kuin pitääkin, ja tyyppi painoi tuolloin n 380g, eli vastasi...
  6. E

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Meidän vauvan kiesi kotiutui eilen! :D :D Aikomusta ei siis ollut ostaa uusia vaunuja saatika vielä tässä vaiheessa, mutta tuleva mummo (mun äiti) on mennyt tästä vauva-asiasta niin sekaisin, että hän halusi välttämättä ne meille ostaa jo nyt. "Pitäähän minun ensimmäisellä lapsenlapsella uudet...
  7. E

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Pitkästä aikaa tulin tänne lukemaan ketjuja. Suuret halaukset teille kaikille, jotka ikävien parisuhdeongelmien kanssa painivat.. <3 Ja iiks kaikkia masukuvia - mä en kestä!!! Mulla on tätä omaa vällyä tässä edessä, joten vielä ei näy kunnollista vauvamasua. Mahan koostumuksessa tunnen...
  8. E

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Olen vielä ihan uusi tuttavuus tämän kaksplussan kanssa, ja aina tämä palsta meinaa tupata unohtumaan :) Ja sitten kun muistan tänne tulla, niin täällä on niin paljon ihania tekstejä, että oikein harmittaa, jossei kaikkia ehdi lukea.. Ihana kuulla, että aika monella muulla on jo...
  9. E

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Minä rohkenen myös liittyä ryhmään: Elisanen / 33v / esikoisen odotus / LA 25.2.2015 Meillä tämä raskaus tuli suurena ja iloisena yllätyksenä vasta nyt elokuussa. Meille tuli maaliskuussa keskenmeno 9. viikolla (LA 11.10.), jonka jälkeen kroppa oli monta kuukautta sekaisin. Kuukautiset...

Yhteistyössä