Hakutulokset

1. N

Käräyttäisittekö

Riippuu varmaan ihan tilanteesta. Jos se tyyppi selkeesti tienaa pimeästi suuria summia, olis kai ihan ok käräyttää. Itsekin kyllä olen 16-vuotiaana muutettuani omaan kämppään, tehnyt pimeitä hommia että sai vuokran maksettua ja ruokaa ostettua. Silloin en kyllä edes tajunnut koko termiä tai sen...
  2. N

tämä asia vaivaa minua aika paljon.

Mä opin lukemaan 4-vuotiaana yksittäisiä sanoja ja 5-vuotiaana osasin jo lukea ihan kirjojakin. Esikoulussa muut oppilaat pyysivät mua aina lukemaan heille jotain, kun eivät itse osanneet ja hoitajat oli "tyhmiä" :rolleyes: MUTTA sitten koitti ekaluokka ja mullekkin kävi niin, että oli pakko...
  3. N

Missä on Rollolainen???

Pitää varmaan mainita sille, että plussalaisilla on ikävä :rolleyes:
  4. N

Missä on Rollolainen???

No en kyllä ole Rollolainen ja thank god, että en =D se ihminen aiheuttaa tarpeeks päänvaivaa facebookissakin
  5. N

Missä on Rollolainen???

Eipä se kyllä enää missään töissä ole, vaan opiskelee. TAAS. kauheesti se niitä työhakemuksia laittelee jokapaikkaan :rolleyes: Älkää kysykö, mistä tiedän tämän.
  6. N

te joiden vanhemmat eronneet

Mun vanhemmat erosi, kun olin about 1-vuotias. En itse muista erotilanteesta mitään ja ehkä hyvä niin. Sittenmmin perheessä onkin ollutkaiken näköistä muuta draamaa :whistle: Mutta vanhempien eroa tässä käsitellään, joten sanon oman mielipiteeni asiasta: Useinhan erot on vaikeita ja...
  7. N

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Millähän valelääkäreillä mä oon mahtanut käydä :-D Turussa en ole vielä asiasta puhunutkaan kenenkään kanssa, mutta edellisellä asuinpaikalla kohautettiin vaan olkapäitä ja sanottiin, ettei ole mitään millä sen voisi testata ennen kuin yrittää raskautua ja se ei onnistu :rolleyes: Tarvitsee...
  8. N

Mä en ole koskaan vielä testannut ovistestejä, harkitsen vakaasti ostavani niitä. Sais ainakin tietää, tuleeko ovulaatiota ylipäänsä ollenkaan, kun ei mulla ole mitään erityisiä "ovisoireita" ollut koskaan :rolleyes: Joskus varhaisteininä, kun sairastui anoreksiaan ja bulimiaan, on erityisen...
  9. N

turkulaiset?

Vankilan vieressä ainakin on bussipysäkki :rolleyes: Meinasin kysyäkkin, et vankilavierailulleko menossa :D
  10. N

turkulaiset?

Kertalippu on 3 euroa ja se lippu on voimassa kaksi tuntia. Juna-asemalta kannattaa kävellä bussi asemalle, ei oo pitkä matka, ja mennä "mäkkärin pysäkille" (tien toisella puolella, samalla puolella mäkkärin kanssa) ja ottaa bussi 15, se menee saramäkeen. Joissain busseissa on tää...
  11. N

En tiedä onko tämä oikea topic näille mun pohdinnoille, mutta eipä nyt hirveästi aiheestakaan eroa :D Tosiaan, tässä vauvakuumetta on sairastettu jo jonkun aikaa, tai minä olen. Mies ei ole lapsia vastaan, mutta ei myöskään sen kannalla että vielä olisi aika "yrittämällä yrittää"...

Yhteistyössä