Hakutulokset

  1. S

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Terve taas pitkästä aikaa! Eipä ole minusta kuulunut hetkeen mitään, ehkä siksi ettei ole mitään raportoitavaa. Ensinnäkin onnittelut ja harmittelut kaikille osapuolisille. Ja etenkin niille harmistuksen kokeneille tärpimpää jatkoa! Itsellänihän poistettiin kapselit siis lokakuun alussa ja...
  2. S

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Pitkästä aikaa lyhyesti omaa napaa... Toinen luomukierto menossa ja ovulaatio ollut luultavasti su tai ma ja nyt jotain tuhrua tullut. Ei taida oma hormoonitoiminta olla ihan ajantasalla vielä! No, eipä tässä kiirettä olekaan, jos ensi vuoden loppu kesästä pitäisi piinailla. Työ kuvioissa...
  3. S

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Heipä hei kaikille uusille tulokkaille ja vanhoille myös. Täällä arki rullaa kahden elohiiren kanssa. Nyt kun tyttökin alkaa pikku hiljaa olemaan siinä iässä, että ei aina tarvii äidin jalassa roikkua, niin mietityttää onko se kolmas enää niin ihana... toisaalta joo toisaalta ei. Omat mietteet...
  4. S

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Voin myötää olevani aika uuno näitten palstojen kanssa. Ei tarvii odotella "lainauksia" sun muita... Heh! Vanha ei opi uusia temppuja. Kapselit poistettu eilen, onnekkaasti. Pienellä säryllä ja aristuksella. Odotellaan niagaraa 3,5 vuoden kuivan jakson jälkeen, kunhan siis suvaitsevat alkaa...
  5. S

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Olen siis kohta 34-vuotias kahden lapsen äiti. Kello tikittää... taustailen tuolla yrityksen odottajissa. Meillä tilanne sellainen, että mulla on vielä ehkäisykin käsivaressa. Poisto tosin on ensi viikolla. Yritämme siis kolmatta lasta. Edelliset ovat -09 ja -11 syntyneet poika ja tyttö...
  6. S

    Yrityksen odottajat

    Moikka pitkästä aikaa. Mut voi siirtää taustalle. Kiirettä pitänyt, mutta kapseleiden poistoaika on sovittu 2.10. Katsotaan mitä sen jälkeen tapahtuu... kuinka pitkä tulee olemaan ensimmäinen kierto ja vuoto... Minä haaveilen kevätvauvasta 2016!
  7. S

    Yrityksen odottajat

    Jonkun aikaa teidä tarinoita lukenut uskaltautuu mukaan! Elikkä olen siis 33-vuotias, kohta 34, kahden lapsen äiti. Mieheni on samanikäinen. Muksut ovat melkein kohta 5- vuotias poika ja 3,8-vuotias tyttö. Meidän vauvahaaveet ovat miehen syytä :) Yhtenä iltana istuimme paljussa ja mieheni...

Yhteistyössä