Hakutulokset

  1. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hei angeltwins, mulle sanoi lääkäri kkm:n jälkeen, että sinne jää AINA jotain, ja että edes sektiosynnytyksessä lääkäri ei koskaan saa kaikkea raskausmateriaalia pois. Lähes aina luonto hoitelee sieltä aikanaan itse ylimääräiset pois. Itselläni kkm:stä oli parisen kuukautta kun yhtäkkiä alkoi...
  2. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Morjens pitkästä aikaa! Tietoisesti olen pysynyt pois aika kauan, en käynyt edes teidän muiden kuulumisia lukemassa. Ihan oman mielenterveyden takia. Tuntui että aika ei kulunut millään siihen ensimmäiseen äitiyspolin ultraan ja pää oli täynnä tosi synkkiä ajatuksia. Isäntä oli vielä kuukauden...
  3. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Varhaisultra takana, viikkoja kaksi vähemmän kuin neuvola räknäili eli 6+0. Sydän lyö, kohdunsuu siellä missä pitää ja millainen pitää. Että kyllä siellä ainakin vauvan alku on sitten. :-) Lääkäri oli aivan mahtava. Kaikenlaisten sukankuluttajien hoidettavana olen tähän ikään ollut ja kyllä...
  4. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hei kaikille! Olen lueskellut taustalla, mutta josko liittyisin mukaan tuskailemaan. Olen raskaana toista kertaa, yritystä takana reilu vuosi, kkm syyskuussa 2014. Olin varmaan tyypillinen ensiodottaja kun kuvittelin että kaikki menee hyvin - no eipä mennyt. Kokemus oli tosi rankka, vielä...
  5. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Minut voi poistaa listalta. Eilisessä rakenneultrassa ei elämää enää löytynyt. Kaikille oikein hyvää ja onnellista odotusaikaa.
  6. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Pieni toive, voimia sinne. Paljon, paljon kauniita ajatuksia. Itsellä ruskea vuoto jatkuu tokaa viikkoa, neuvolassa eivät vieläkään olleet sitä mieltä että pitäis huolestua. "Kuulostaa normaalilta." Tällä kertaa soittaessa oli sentään mukavampi täti langoilla, selitti miksei huolestuisi vielä...
  7. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Joppu: Jep. Itse asiassa ei vain menkkakipuja vaan myös tuhruvuotoa. Viime yö meni tuskaillessa, onneksi oli muutakin soittoasiaa neuvolaan aamulla niin kysyin tästäkin (koska olin taas ihan varma että peli on menetetty ja kaiken toivon voi heittää). Tyyten normaalia, kuulemma. Joillain naisilla...
  8. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Positiivia ajatuksia kaikille surua kohdanneille - ihan sama miten alussa mennään, kyllä se ihan yhtä todellinen se menetys on. Tyydeli kirjoitteli pienestä alkiosta - meillähän oli 7+1 vkolla 5,5mm kokonen sykkeellä varustettu maharyyni ja tohtori oli sitä mieltä ettei olisi vielä...
  9. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Missähän vaiheessa nää pelkotilat helpottaa? Olen hetkittäin ihan varma, että ei siellä mitään lasta olekaan. Mitään varsinaista syytä pelkoon ei ole; ei ole vuotoja (edes yhdynnän jälkeen, mikä kai olisi yleistä), rinnat aristaa ja ihan kaikki saa herkistymään itkuun asti. Silti miltei joka yö...
  10. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Voi Boomkaa! I feel you! :D On tämä ryhmä niin hyvä juttu. Mulla pääsi nimittäin ns. noloitku heti aamusta, kun telkusta tuli tämä Macklemoren Thrift shop -kappale... Elämäni kevät. Mutta onhan se toki liikuttavaa kun otetaan toi kierrättäminen niin lähelle sydäntä ja ihana kun noi nuoret osaa...
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kas noin! Toinen kerta toden sanoi ja niin vaan näkyi ultrassa pikku pylpyrä, joka läpätteli kovasti. Tohtorin mukaan ei missään nimessä ole kyllä oikeasti seiskaviikko menossa, niin piskuinen se oli, mutta onhan olemassa sentään! Nyt voi huokaista helpotuksesta ja keskittyä olemaan vaan aika...
  12. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Liitynpä mukaan kun ei jaksa kavereita piinata kaiken aikaa näillä tuskailuilla. :) Meillä odotetaan toivottua ensimmäistä, LA näillä näkymin 5.4. Yritystä oli 8kk verran, olin jo alkanut luopua toivosta. Itse asiassa, jätin tässä viimeisessä kierrossa ovulaatiotestinkin tekemättä kun en...

Yhteistyössä