Hakutulokset

1. Äidin blogi

Ideoita: gluteeniton, maidoton, pähkinätön "juhlakattaus"

Synttärit.. En tunne gluteenittomia tuotteita.... Äkkiseltään ajattelin: vesimeloni, rypäleet, suklaarusinat, muumitikkarit( ? ), vaahtokarkit, tuttufrutti -karkkiaskit, brunbergin suklaa.. ja tietysti gluteeniton laku. Makeisiin kuuluu varmaankin myös tuo marenki, kuvittelen että se on...
  2. Äidin blogi

Luovat, kivat leikit...eli mitä se pukki sitten tuo?

Eikä sitten ole aikuisviihteestä kyse, vaikka pukin pussit olis kivaa täynnä. Tossa joku valitti että lapsi purkaa rakennelman.. ja haluaa tehdä omansa.. No meillä on sellainen lapsi, joka haluaa nimenomaan itse rakentaa, miettiä ja pohtia..MUTTA kysyn onko selllainen kuularata ollut...
  3. Äidin blogi

Saattaa olla outo kysymys..

Onko muita naisia, jotka kokevat kondomin "muovipussina"? Tämä kokemus, että yhdynnän aikana tunnen kondomin "rutut", sen kuinka muna liikkuu sen komdomin sisällä... Ja kun se aistimus on niin vahva, en muista nauttia lainkaan. En ole kuiva tai haluton, aluksi ajattelin, et ehkä...
  4. Äidin blogi

Onko muita joita ärsyttää...

Että ravintolassa lasten annos on ihan paska. Onhan salaattipöytä, josta nämä lapset kyllä söivät.... Missä ovat keitety vihannekset eli "koristeet" lasten lautasilta. Olisi kai kohtuullista että muutama eksnyt porkkana voisi olla siellä lasten annoksissakin.... Eilen käytiin syömässä...
  5. Äidin blogi

Mitä kaipaat suhteeseen?

Mikä saa naisen/miehen onnelliseksi tai onnettomaksi suhteessa?
  6. Äidin blogi

Miettikääs...

7. Äidin blogi

Hullua?

Olen nähnyt yhden kerran jotakin...kummalista. Tässä lähellä on lentokettä( jos sillä olisi jotakin tekemistä asian kanssa..?). Minun kokemukseni/ näköhavaintoni oli vastaava: aurinko paistoi siihen matalalla lentävään juttuun. Valo oli kirkas ja heijasti valoa. Olin autossa...
  8. Äidin blogi

nyt puhkes silmät päästä...

katso huviksesi : säännöt keskustelupalstan käyttäjille...:laugh::x:laugh: Hyvin on valvottu palsta...
  9. Äidin blogi

Kyllä on huono itsetunto...

Suomalaisilla. En ymmärrä mistä nämä kaikki latteudet kumpuaa: 1. Se kellä on onni on, se onnen kätkeköön. ( Miksi ihmeessä? Onnellinen ihminen jakaa onneansa ympäristöönsä ja jaksaa satsata myös ympäristönsä hyvinvointiin. Hyvinvoivista ihmisistä hyötyvät kaikki.) 2...
  10. Äidin blogi

Lapset ja vanhemmat

Muistutan että itselläni on ADHD. Lasten kanssa (kun olen töissä) huomaan seikkoja, jotka eivät ole mitään ADHD:tä, vaan ihan rajattomuutta, arjen säännöttömyyttä...liiallista levottomuutta. SYLIN puute on näkyvissä ja hellyyden kaipuu. Säännöt ovat helpot: puhelimia ei käytetän...
  11. Äidin blogi

olen kyllä..

aina tiennyt että naisilla on pieni palkka. En vaan koskaan ole tajunnut että ihan alle 10 euroa. Ihan naurettaavaa! Kiinnostaa tietää MITKÄ alat/ammatit.
  12. Äidin blogi

Mites muualla?

Nyt lähestyy syysloma ja "pakolliset ulkomaan matkat". Täällä päin on tapana, että aikuiset lähtevät kaksin ja jättävät lapset kotiin mummolle "lomalle".
  13. Äidin blogi

Muistutuksena

Elämä on juuri tämä hetki. Nyt. Kannattaa miettiä miten kohtelee toisia. * vammaisuus on synnynnäistä, mutta onnettomuuden jäljiltä se voi koskettaa meitä kaikkia. Joku päivä voit itse olla vammainen. Tai läheisesi voi vammautua. * Vanhuus koskettaa meitä kaikkia, sitäkin ennen voi olla...
  14. Äidin blogi

Tarina, jonka haluan tuoda julki.

15. Äidin blogi

Leikkipuistossa nähtyä ja koettua

Lapsen kanssa oltiin puistossa, leikittiin tai hän leikki ja minä avustin leikkiä. Autoin, kehuin ja innostin. Hän kiipeili muualla kuin telineissä, tasapainoili kivetyksillä, ihmettelimme hämähäkkiä ja koppakuoriasta ja löysimme vielä leppäkertun. Puistossa oli monen ikäistä lasta, lapseni...
  16. Äidin blogi

Tässä tarina, joka liikutti tänään.

Haluatko viettää loppuelämäsi sairaalassa? Näin uusi omahoitaja kysyi Päivi Rissaselta elokuussa vuonna 2000 Kellokosken psykiatrisen sairaalan pitkäaikaisosastolla. Ulkona kypsyivät omenat, mutta harhainen Rissanen ei tiennyt siitä mitään. Sen sijaan hän näki huoneensa nurkissa peikkoja ja...
  17. Äidin blogi

Suositelkaa hyviä kirjoja. Olen valmis poikkeamaan mukavuusalueeltani.

niin..kirjoja .. En jaksa oikein innostua tai en ole oikein löytänyt ... Tuomas Kyrön kirjallisuutta luin viimeksi.Tykkäsin. Ehdotuksia?
  18. Äidin blogi

haluan jakaa rajoitteisuuttani, muiden rajoitukset?

Eilen mietin paljon, millä perusteella ulkoisesti olen valinnut mieheni. Mutta lähestyn näin: En pidä miehistä joilla on: pieni käsi, kämmen. joilla huono ryhti. huonot hampaat vaisu kehonkieli laahaava askel haisee oudolta jalkahikinen ajelee karvojansa (kainalosta..sääristä..)...
  19. Äidin blogi

Mikä on sinun maailmankatsomuksesi?

En ole perehtynyt mihinkään uskontoon tai näkemykseen maailmasta. Uskon että hyvällä saa aikaiseksi hyvää. Paha saa palkkansa, jossakin vaiheessa, silloin viimestään kun sitä lakkaa suojelemasta. ( pedofiilit julki). Arvostan näitä kohtia 10:stä käskystä: 4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi...
  20. Äidin blogi

Heeiiiii mies1, ootko täällääääää, taas me ollaan sama henkilö :)

On se kyllä huvittavaa:laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä