Hakutulokset

  1. E

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heilanga kyseli elokuun puolella keltaisesta vuodosta. Miulla ollut sitä raskauden alusta asti, tulee paperiin ja jopa pikkuhousun suojaan eli selkeesti se on valkovuotoa mikä on keltasta. Ei johdu minulla ainakaan vitamiineistä, koska samoja vitskuja oon syöny vuosia. Gyne epäili vu:ssa hiivaa...
  2. E

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Tervetuloa joukkoon Elovena13! Miulla kans tänään 15+0, mut laskettuaika vasta 11.2. Nt-ultrassa pikkunen oli neljä päivää edellä koon puoleen, mut tuota laskettua-aikaa ei lähetty muuttamaan kun ero vain 4 päivää.
  3. E

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Täällä yksi liikuntaa harrastava lisää. Raskauden myötä tosin saliohjelma muuttui aika radikaalisti enkä voi enää juosta, koska syke nousee liian korkealle. Pitäis alkaa vaikka sauvomaan kunhan tässä saa aikaiseksi ja varmaan joku venyttely olis hyväksi. Miulla alusta asti runsasta...
  4. E

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Kerroin töissä tällä viikolla muutamalle. Muut saavat tietää sitten kun huomaavat ;). Taidan tuntea jo liikkeitä. Ekan kerran viime viikolla tuntui kuplintaa ja nyt parina iltana kuplintaa ja kutittelua vatsan sisäpuolella. Sokerirasitus oli eilen. Pahinta siinä oli parin tunnin...
  5. E

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Vatsakipuja minulla on ollut vaihtelevasti raskauden alusta asti. Liikkuessa nivuskipua mikä johtuu varmaankin kohdun kasvusta, mutta edes neuvolassa ei osattu sanoa mistä voisi johtua, että etenkin istuessa on sellaista tuikkivaa kipua alapäässä. Itse olen ajatellut, että paikat löystyy...
  6. E

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Heippa Alusta asti tätä ketjua seuranneena itsekin vihdoin ajattelin liittyä mukaan. Takana viisi vuotta lapsettomuutta. Toinen IVF toi vihdoin kaivatun plussan. Kuulun siihen joukkoon, jolla ei ole ollut lainkaan pahoinvointia. Kaikkia tuntemuksia sitäkin enemmän tuolla vatsan seudulla...

Yhteistyössä