Hakutulokset

  1. V

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Moi, käyn tänne nopsaan päivittämässä synnytyskeetomuksen, sitten en varmaan enää tätä seuraa. Mutta ensiksi jos Sarppa vielä tätä lukee, osanotot ja hyvää odotusta toisen vauvelin kanssa. Eli 38 viikolla mentiin sairaalaan käynnistystä varten, 3 päiväö oksitosiinitipassa ei tuonut kunnon...
  2. V

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Moi, Joo facessa on useitakin ryhmiä, tämä mun ryhmä on lasketun ajan mukaan (2014 loppuvuonna), joten ollaan suht. samassa vaiheessa kaikki. Varmasti siellä on monikkoryhmä myös 2015 puolella synnyttäville. Kun istukat ovat alun perin olleet erilliset ja kasvaneet yhteen, ei vaikuta...
  3. V

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Tuun kanssa huutelemaan tänne, vaikka enemmän olen aktivoitunut tuolla fb:n puolella nyt. Minulla on Paulanna ihan sama tilanne siinä, että tehtiin kahden alkion siirto ja ultrattiin viikolla 6. jolloin olivat etäällä toisistaan. Myöhemmin istukat ovat kasvaneet yhteen, mutta jokin kalvo niiden...
  4. V

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Tervetuloa Johkunen, ja kiitokset vastauksesta Nupukaiset. Pitää tosiaan alkaa metsästämään sitä rintapumppua, nyt kun ehtii kun vihdoin tänään pääsin sairaslomalle. Tayssin lääkärikin vähän ihmetteli että yleensä laittavat 26 viikolta sairaslomalle, ja minulla sentään jo 33. viikko menossa. No...
  5. V

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Onnea Uusiäippä ja Nupukaiset ihan hirmu paljon!:) Kamala vauvakuume jo itselläkin, mutta vielä pitäs vähän kai jaksaa odotella :P Nupukaiset pääsitkin tosi hyville viikoille. Oliko sinulla tuo rintapumppu jo valmiiksi hankittuna ennen vauvojen syntymää? Toivottavasti Uusiäipän kunto on jo...
  6. V

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Ainiin, Mötkikselle unohtui vastat, että 12 viikolla np-ultrassa minulla oli jo sellanen pikku kumpu. Kai se aika yksilöllistä on. Nyt on tosi pyöreä ja eteenpäin pitkula masu, vähän pöllön näköinen kyllä :D
  7. V

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Kiitos Mmarialle, oli kiva kuulla myös leikkauskertomus, se kun on kai itselläkin edessä jos ei B-vauva ymmärrä kääntyä. Vai onko kellään käsitystä pääseekö synnyttämään jos A on tulossa oikein raivotarjonnassa, mutta B on kokonaan poikittain? Valmennuksessa kätilö sanoi että sektioon mennään...
  8. V

    Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

    Hei kaikille, täällä uusi odottaja ilmoittautuisi mukaan. LA marraskuun alkupuolella, ja ei-identtisiä tuplia odotellaan. Nyt oli aikaa rekisteröityä palstalle, kun istun sokerirasitustesteissä odottelemassa. Saa nähdä kuinka käy kun painoa on tullut kerättyä aika runsaasti raskauden aikana:P...

Yhteistyössä