Hakutulokset

  1. B

    Seksitön parisuhde?

    Hei Marmeli... Olen keskustellut tästä samasta aiheesta hyvän naispuolisen ystäväni kanssa. Hänellä liitossaan lähes tismalleen sama tilanne kuin sinulla. Itse miehenä, jolla on seksihalut korkealla, minun on vaikea ymmärtää näitä ko. miehiä. Todella vaikea. Ja vaikka he itse olisivatkin...
  2. B

    Miehen ronski lähestymistapa inhottaa

    Miehen kommentti tähän väliin... tunnistan itseni tuosta ensimmäisestä viestistä niin hyvin, että luulin aluksi sen olevan vaimoni kirjoittama. Mutta ei sentään, ja vaimon nukkuessa en ole panotouhuja jatkanut... ainoastaan silloin kun olen itsekin ollut unessa, sitäkin on nimittäin...
  3. B

    Operaatio avioseksi.

    Onko edellinen viesti ihan oikeasti totta... alan pian itkeä jos on!!
  4. B

    Operaatio avioseksi.

    Tämä oli aivan mahtava viestiketju, joten päätin päätin nostaa uudelleen keskusteluun! Erityisesti haluaisin kuulla SSSA:n tämänhetkisen tilanteen ja tuntemukset! Kiitos asian jakamisesta! Hyvin moni asia osui täydellisesti myös omalle kohdalle. samoja kipuiluja ja aamuyöhön valvomisia. Monet...
  5. B

    Onko mitään enää tehtävissä..?

    Todella ikävältä kuulostaa tilanteesi. Voimia sulle responsible! Sen verran sanoisin, ettei kenenkään tarvi omassa kodissaan, eikä missään, kuunnella jatkuvaa totaalista lyttäämistä ja henkistä väkivaltaa, mitä tuo kuvailemasi todellakin on!! Rakentava riitely on eri asia, kuin se että...
  6. B

    Vaimo ei innostu oikein mistään... :(

    Hei vaan kaikille... Tätä aihetta on käsitelty täällä monen monessa ketjussa, mutta kuitenkin... Olen 36v lapsiperheen tunnollinen isä. Elämä kaikinpuolin mallillaan... Paitsi se tavallinen juttu, että seksihalut ei vaan oikein mene yksiin. Seksiä meillä on säännöllisen epäsäännöllisesti ja...

Yhteistyössä