Hakutulokset

1. Ä

Yrityksen odottajat

Puhelimella näitä viestejä kirjottelen ja huomaan taas tuon aktiivisen tekstinsyötön ihanuuden^^
  2. Ä

Yrityksen odottajat

Ihana lueskella ajatuksianne ja että keskustelu käy näin vilkkaana :) Salliina85; miehet tosiaan voisivat olla paljon suorapuheisempia ja aktiivisempia kaikkien näiden asioiden kanssa! Juupas-eipäs -leikit ne ovat niin ärsyttäviä.. mutta kai se kaikki jatkaisi on vaan sitä, että...
  3. Ä

Yrityksen odottajat

Niin se on tehtävä, annettava aikaa. . Kiitos ihanat piristitte päivääni<3 tuli avauduttua eilen toden teolla täällä. Veepulle paljon onnea matkaan! :) <3
  4. Ä

Yrityksen odottajat

Hei kaikille! Olen ollut lukijana tällä ketjulla jo pitkään, lähes tämän aloittamisesta asti. Olen kuumeillut jo monta vuotta. Huoh. Haluaisin oman lapsen niin kipeästi, ettei sitä kaipuuta voi oikein sanoiksi laittaa. Monen monet itkut, ahdistuksen tunteet ym. Olen kokenut. ; (...
  5. Ä

Kuinka monta lasta teillä on? Kuinka monta teette?

Monta vuotta olen jo äidiksi kaivannut enemmän kuin mitään, mutta ei.. Minulla ei ole vielä yhtään. Avokin mielestä kun ei ole koskaan vielä valmis, en tiedä mitä tehdä..... Ainakin kaksi toivoisin ?

Yhteistyössä