Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Meilläkin nt-ultra takana päin. Siellä meidän pieni liikkui kovasti. Seulonnassa niskaturvotus oli matala, riskiluvut myös. Viikot vastasi 13+0 ja la muuttui 2.4 (en saa punaiseksi nyt puhelimella). Oli mukavaa kun kätilö oli sama kuin esikoisen nt- ja rakenneultrat tehnyt kätilö. Oikein mukava...
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Ttaisku: onpa kauhean kuuloinen pomo! Nyt vaan liittoon yhteyttä, usein jo sen ilmoittaminen esimiehelle riittää. Olen ollut töissä samankaltaisen pomon alaisuudessa, ja oli kyllä raskasta. Lopulta irtisanouduin vakituisesta työstä ja vaihdoin määräaikaiseen. Ja tuota päätöstä en ole katunut...
  3. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Niin ja nuo menkkajomot, löytyy! Kohtu kasvaa ja johtuu usein siitä eikä enteile pahempaa jos ei vuotoja ole. :)
  4. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    :( läiti, pahoittelut! Ttaisku, mulle ainakin terkka sanoi neuvolassa, että syöt nyt sitä mikä menee alas ja keskityt siihen terveellisyyteen pahoinvoinnin helpotettua. Kun oikeastaan kaikki suolainen menee tällä hetkellä vain alas, en ole koskaan syönyt näin epäterveellisesti. Niin ja...
  5. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Ihanaa Star Angel! :) Onnea! Täälläkin tänään oli ensimmäinen neuvola ja sydänäänet kuului hetkittäin, eli kyllä siellä joku kasvaa. :) Tuntuu, että nyt alkaa vasta sisäistämäänkin asian, että meille on oikeasti tulossa toinen vauva. <3
  6. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Itse yritän kyllä syödä suositusten mukaan. Pakastemarjat ja pehmeät juustothan ovat kiellossa mahdollisen listeriabakteerin tarttumisen vuoksi, mikä voi aiheuttaa keskenmenon. Tiedän yhden tapauksen jossa rv 20+ tuli keskenmeno listerian vuoksi ja ihan Suomessa oli syönyt. Toki on harvinaista...
  7. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mulla oireet vaihtelee hirveästi. Kerran olen oksentanut, mutta sen jälkeen on ollut parempia päiviä ja onkin alkanut epäilyttämään onko kaikki hyvin. Ja kaikki on ihan erilaista kuin esikoisen kanssa, esim tissit ei ole yhtään arat.. Me ajateltiin ostaa pojalle paita, jossa lukee Isoveli. :)...
  8. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kiitos noista työpohtimisista, helpottaa heti kun tietää ettei muutkaan kertoisi! :D Joku joskus sanoi, että jos miehet olisi raskaana niille ei tulis mieleenkään edes miettiä kertovansa työhaastattelussa.. :) Hampaista sen verran, että ikenet tosiaan veresti edellisessä raskaudessa. Kävin...
  9. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Ihanaa kun ihmiset alkaa saamaan varmistuksia raskauksiinsa! :) alkaa jo itsekin harkitsemaan tuota varhaisultraa.. Täällä on iltapainotteista etovaa oloa ja yökkimistä, oksentaa ei ole vielä tarvinnut. Mitään ei oikein tee mieli syödä ja pelkän makean ajatteleminenkin saa aikaan etomista...
  10. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Itse ainakin stressasin ensimmäisen kohdalla jokaista ultraa, varsinkin rakenneultraa. Työn puolesta olen tekemisissä erityislasten kanssa ja kun tietää (liikaa) mitä kaikkea voi mennä vikaan. Ja kun ympärillä näkee niin paljon kaikkia neurologisia ym ongelmia, alkaa jo omat ajatukset mennä...
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Oi, tervetuloa uusille! :) Mulla tuli eilen ekaa kertaa aivan kamala olo, varsinkin illasta kun oli kauhea nälkä mut mitään ei saanut syötyä.. Mut tänään on taas ollut parempi, en sitten tiedä johtuuko nää olot helteestä ja liian vähäisestä juomisesta vai raskaudesta. Mä en oo vielä edes...
  12. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Pahoittelut Ricardinalle! :( Ja itse ymmärrän kyllä miksi ihmiset käyvät varhaisultrassa, ihmettelin suuresti esikoisen kohdalla, että vasta np-ultrassa sai vastauksen onko oikeasti raskaana vai ei, se on kuitenkin pitkä aika. Lähipiirissä on paljon käynyt keskenmenoja ja yhdellä jouduttiin...
  13. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mä en meinannut mennä varhaisultraan enkä käynyt esikoisestakaan. Mulla ei neuvolassa edes yritetty etsiä sykettä, vaan varmuuden raskauteen sain vasta np-ultrassa rv 11! Siihen asti kyllä oli ihan olo, et onkohan siellä mitään, jos onkin tuulimuna tms. Nyt mietin et menisinkö, mutta en taida...
  14. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jmia, tosiaan! Saa nähdä osutaanko samaan aikaan synnärille! :D Ja rouvaA, mulla kans esikoinen syntynyt 05/13. :) Onko muilla oireita? Mua huolettaa kun alavatsa kipuilee joka päivä mut muuten ei mitään. Esikoisesta oli kyllä ihan erilaista..
  15. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moikka! Minäkin voisin ilmoittautua mukaan. :) Varman plussan tein eilen, tosin olin jo aika varma, että raskaana olen. Minulla siis LA 4.4 / Marena / 27 v. / 2. / K-SKS / ? Meillä siis toinen lapsi, ensimmäistä yritettiin 11 kuukautta ja oletin tämänkin vievän useamman kuukauden. Toisin...

Yhteistyössä