Hakutulokset

  1. H

    Valmistatko TILDA töitä?????

    Laita yv:tä jos sinulta löytyy ohjeita, kiittää Ap :D
  2. H

    Lelli Kelly kengät

    Kai tämä jotenkin liittyyy Lelli Kellyyn ;)
  3. H

    Lelli Kelly kengät

    Olis mut en viitti tähän laittaa :( Et pysty yv:tä laittaan, sinne voin laittaa sit osoitteen?
  4. H

    Lelli Kelly kengät

    Laita yv:tä, ainahan voi neuvotella :D
  5. H

    Lelli Kelly kengät

    Kai Helsingissä jossain myydään, muuten kai netin kautta ulkomailta...
  6. H

    Lelli Kelly kengät

    Eli et halua suoraan myydä?
  7. H

    Lelli Kelly kengät

    Laita minulle yv:tä niin katsotaan olisko ne soppelit :wave:
  8. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Saapi lisätä syntyneet listaan eli poika 11.12.09 3600g ja 51cm, rv39 :wave: Onnea kaikille muillekkin vauvautuneille ja voimia vielä odottaville :hug:
  9. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Onnea kaikille tontun saaneille :xmas: Meille syntyi pieni tonttupoika 11.12.2009 :heart: Painoa 3600g ja pituus 51cm :wave:
  10. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Enpäs ole tänne kirjoitellut aikoihin vaikka käynkin päivittäin lukemassa kuulumiset :wave: Onnea kaikille tontun jo saaneille :hug: Minulla nyt viikot 37+4 ja perjantaina olisi sitten h-hetki käsillä. Klo.8 pitäis olla sairaalassa. Onneksi kaikki laitettu valmiiksi, joulu jututkin tehty...
  11. H

    Onko joku saanut jo sikainfluenssarokotteen?

    Rokote laitettu tänään. Oireina hieman "höntti" olo, jotenkin väsynyt. Voi johtua jännityksen laukeamisesta. Kovasti suositeltiin ja tänään täällä oli käynyt jo lähes sata äitiä piikillä. Aloittivat siis aamulla rokottamisen. Rv 8 alkaen oli ottaneet. Itsellä vajaa rv33.
  12. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Tuosta acalactaesta on hirvittävän ympäripyöreää tuo tieto :( Eikä oikein ns. normilääkärit osaa siitä sanoa paljon mitään. Silloin Teholla lääkärit osasi selvittää kaiken mutta arvaa muistanko kun huoli ja paniikki oli niin suuri. Oli kuitenkin minuuteista kiinni että poika selvisi. Voi olla...
  13. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Sisely: No mutta hyvä että asiat hoituu ja pääset käynnistykseen :hug: Minullakin edellinen tuli 2h ja ensimmäinen oli sitä 5h luokkaa, mutta helppoja nopeita kuitenkin. Onneksi lääkärit ottaa nyt tosissaan edellisen reissun ja omaa mieltä helpottaa enemmän kuin paljon että aika jo varattu...
  14. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Saa kysyä :D Meillä poika sai edellisessä synnytyksessä acalactae bakteerin joka on hengenvaarallinen, pelastuminen oli minuuteista kiinni :( Ja tuohon bakteeriin on estolääke joka laitetaan kun synnytys alkaa mutta vaatii 4h vaikutusajan. Mutta kun minä synnytän niin nopeasti niin lääke ei...
  15. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Laitanpa minäkin päivitysasiaa :D En ole "saanut aikaan" kirjoitella, luen kyllä teidän jutut joka päivä :wave: Eli laskettuaika olisikin 18.12, rakenneultrassa sanoi että vastaa viikkoa isompaa mutta ei vaikuta la... Ja käynnitysaika sovittu 4.12 tasan rv38 :heart: Eli silloin pitäisi...
  16. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Käyttekö yksityisellä ultrissa näin aikaisin? Hinta?
  17. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Kaverilla epäiltiin myöskin tuulimunaa vko 7 mutta terve poika tuli :heart: Odottelet nyt vaan niin rauhassa kuin voit :hug: Minulla juuri noita mahakipuja ja välillä rajuina. Ihme juilimista :| Kysyin sitä neuvolasta ja samaa sain minä kuulla että jos useampi raskaus takana maha voi...
  18. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Täälläkin tavaroiden haaveilija :D Olen laittanut edellisisten vauvajutut jo pois koska meidän lapsiluku piti olla täynnä ;) Mutta ihanaa, nyt saan ostaa uutta. Haluaisin rattaatkin vaihtaa vaikka nuokin uudenveroiset, vain 9kk vanhat :ashamed: Turvakaukalon ostin kun löysin ihanan värisen...
  19. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    :hug: Vauva-10 :hug:
  20. H

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** huhtikuussa

    Moikka :) Pakko laittaa sulle "lohdutusta", minulla samoja oireita. Kysyin sitä tänään neuvolan tädiltä ja sanoi että on tosi normaalia, varsinkin kun meillä kolmas tulossa ;) Eli koitataan olla huolehtimatta, josko ne helpottais kun viikkoja tulee lisää. Minulla eka neuvola 4.5, sitä...

Yhteistyössä