Hakutulokset

  1. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Mulla ainakin hiljaisuus johtunut pettymyksestä. Ei muuttunut negat plussiksi ja taas sama juttu kun aiemminkin, eli kuukautisetkaan eivät tulleet ajallaan. Epäsäännöllinen ja pitkä kierto on oikea kirous. Ihan niin kuin raskautuminen ei muutenkin olisi jo riittävän vaikeaa :(. Tänään vielä...
  2. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Huh ja vau! Hienoja uutisia täällä taas! Paljona onnea Fiidu ja NeitiPelargonia:flower:. Alkaa näyttää siltä kuin tämä ketju lisäisi raskautumisen todennäköisyyttä :laugh: Lennikselle isot tsempit. Mietin välillä miksi negatiiviset asiat tulevat kimppuissa. Voimia sinulle! Ehkä tämän jälkeen...
  3. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Tamariini kiva vaan jos viihdyt tälläkin palstalla plussasta huolimatta, kuten MelodyPopkin :). Kiva kuulla sinustakin välillä aina! Vilijonkka minäkin huutelen taustalta. Osittain siksi koska koin pitkän ja epäsäännöllisen kierron etenemisen seurantaa päivityksestä jotenkin masentavaksi :(...
  4. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hienoa Lennis että tuette miehesi kanssa toisianne ja että katse on jo tulevassa :) Ihanaa Tamariini! Oon superonnellinen teidän puolesta! :heart: Jotenkin olen peilannut sinun kokemuksia omiini kun on sen verran samoja juttuja ja kokemuksia taustalla joten niin nytkin tuntuu tosi ihanalle...
  5. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Voi Lennis :hug:. Olen pahoillani. Anna itsellesi aikaa parantua. Aika auttaa sitten lopulta.
  6. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Suurimmat onnittelut Metsäläinen! Täällähän saa lukea jatkuvia ilouutisia =)! Mahdollisimman huoletonta odotusaikaa sinulle. Itsekin keskenmenon kokeneena mietiskelen välillä miltähän seuraava odotus mahtaa sitten tuntua. Ainutlaatuista se ainakin taatusti on. Fiidu niinhän se on että...
  7. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Voimia tilanteeseenne Tamariini. :hug: Täällä ainakin odotellaan kovasti sun kuulumisia lääkärireissulta ja muutenkin! Oma Aurinkoinen sullahan on lupaavia oireita siellä! Mullakin mahaa kipristelee kummallisesti mutta kierron pituudesta ei tunnu olevan mitään tietoa taaskaan...
  8. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Oi, ihanaa! Onnea Hironea ja Maybelle:flower:! Onpas meidän porukkaan suotu tosiaan näin huhtikuussa paljon onnea. Tämä plussasadehan saa omankin mielen toiveikkaaksi=).
  9. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Onnea minunkin puolesta Liljah:flower:! Ihania uutisia :heart:. Olen onnellinen teidän puolesta:) Kevään ja pyhien levon myötä kaikille iloista ja rentoa mieltä yrittämiseen. Täällä on hedelmällinen ajanjakso menossa ja kovasti on yritetty tai siis paneloitu. Heh, on kyllä hyvä termi. Pitää...
  10. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Tervetuloa mukaan Jännää. Päästäänkin siis jännäämään loppukuuksi sinun ja OmaAurinkoisen puolesta. Tamariini no näinhän se on. Ehkäisy tosiaan hoitaa tilannetta mutta ei paranna sitä kokonaan. Sitä yritin itsekin sanoa mutta en oikein osannut :). Ihan mielenkiinnolla odottelen sun kuulumisia...
  11. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Jotenkin huojentavaa lukea että on muitakin joilla ovis bongaus ei tikuilla onnistu. Mulle oviksen varmistaa vain lämpöjen seurailu ja sekin harmittavasti kertoo sen vasta kun se on jo ohi. Kenties siihenkin on syynä pco se kun voi aiheuttaa useampia hedelmällisiä kausia kierron aikana...
  12. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Sydämmelliset onnittelut myös täältä taustajoukoista Lennis :flower:! Ihanaa saada lisää plussia ketjuun. Ovia vaikuttaa kätevälle sovellukselle joten latasin sen, jos vaikka auttaisi. Itsellä ollut käytössä FertilityFriend ohjelma joka on visuaalisesti aivan oldschool tähän Oviaan verrattuna...
  13. Vadelmanlehti

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2014

    Onnea CVAD ja Elohiiri! Kiva lukea onnistumisista :) Itse olen kirjoitellut harvakseltaan kolmekymppisten ensi kertalaisten ketjussa. Keskenmenosta on jo puoli vuotta ja mieli on enemmänkin uudessa yrityksessä. Aika on tehnyt tehtävänsä. Tosin välillä suru ja epäoikeudenmukaisuus nousee...
  14. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Onnittelut Melodypopille plussasta ja Meropelle kihlautumisesta! Olen seuraillut taustalla teidän kuulumisia. Mukavaa kun keskustelu on ollut aktiivista. Taidan jäädä itse kuitenkin tänne taustalle, joten kuka päivittääkään listaa seuraavaksi niin minut voi siirtää taustailijoihin. Teki...
  15. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Keskustelu on jatkunut hyvin mielenkiintoisena. Kivaa. Itse olen lueskellut ja seuraillut taustalla. Hironealle positiivista mieltä lääkärin töksäyttelyistä huolimatta! Minulla alkoi vihdoin kuukautiset. Kp 2 nyt menossa. Muuten ei kummempaa kuulu. Seuraavaan hedelmälliseen aikaan on niin pitkä...
  16. Vadelmanlehti

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2014

    Tervetuloa Surusilmät ja Kiiltokuva sekä voimia! Kurjalta tuntuu teidän puolesta. Heidip kuulostaapa tutulta sun kuulumiset. Mulla on menossa kp 53/~47 ja raskaustestit näyttää negaa. Kkm jälkeen kierto on pidentynyt yli pitkäksi. Hidasta puuhaa ja hermoja raastavaa kun tuntuu että seuraavaan...
  17. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Tsemppiä vauvatoiveinen! Sulla kyllä vastoinkäymisiä riittää. Hyvä että bakteeritulehdus on kuitenkin hoidossa nyt. Mielenkiintoisia juttuja ja kirjoituksia tullut kaikenkaikkiaan viime päivinä! Minulla on kuukautiset myöhässä, mutta raskaustestit näyttää negaa. Vaikuttaa siltä että kierto on...
  18. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Cheri85 olen todellakin samaa mieltä muiden kanssa ja kiitollinen sun asiantuntevista kommenteista! Ihania matkasuunnitelmia sulla. Toivon onnea jos tällä kierrolla onnistaisi. Ihanaa että keskustelu käy muutenkin näin vilkkaana. Alkoholin käytöstä: Mä en juurikaan ole alkoholia juonut sitten...
  19. Vadelmanlehti

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Tervetuloa mukaan Liljah! Mun malttamattomuuteen auttaa ajattelu - että ei asialla niin tulipalokiire ole vaan tärkeintä on lopputulos. Tiedätkin varmaan että prosentit onnistumiselle per kierto eivät ole kovin suuret vaikka mitään vikaa missään ei olisikaan. Rauhassa voi siis yrittää parhaansa...
  20. Vadelmanlehti

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2014

    Tervetuloa mukaan CVAD keskusteluun ja suuret pahoittelut menetysten johdosta!

Yhteistyössä