Hakutulokset

1. M

Vauvakuumekirjallisuutta ilmaiseksi tarjolla!

Haluaisiko joku nämä kirjat ? Saisi noutaa ihan ilmaiseksi Turusta tai voin lähettää pelkkien postikulujen hinnalla. Nopeat syö hitaat :). Kukaan tuttu ei myönnä haluavansa raskautua, eikä vauvakirppiksellä ole oikeata kohderyhmää. En viitsisi hyviä kirjoja paperijätteeseen laittaa. The...
  2. M

Onko tämä virheellinen plussa (Pregcheck liuska)??

Kyllä se tosiaan oli plussa ja digitestillä varmistin muutama päivä sitten 2-3 vko. Täytynee tehdä toinen digi kun 3 hedelmöittymisen jälkeistä viikkoa on varmasti täynnä ja toivoa, että silloin näyttää jo 3+.=)
  3. M

Alkuraskaus - neuroottinen oireiden seuraaminen

Heips kaikille odottajille! Olen ihan tuore plussaaja 5. viikolla. Minä sekoan tähän raskausoireideni neuroottiseen seuraamiseen! Pitkin päivää tunnustelen, onko rinnat enää yhtään kipeät, onko turvotus laskussa vai noususssa, onko tuntemuksia alavatsalla vai ei jne, jne, jne. Näiden 6...
  4. M

Onko tämä virheellinen plussa (Pregcheck liuska)??

Tein siis juuri päiväpissasta (DPO12) Prismasta ostetun Pregcheck -liuskatestin ja sain kuvan mukaisen viivan.... ongelmana on, etten ole varma tuliko viiva tasan 3 min sisään! Siitä olen varma, että ainakaan yli 6 min ei kulunut. Olin niin pettynyt aamuisesta Mammaksi- verkkokaupan herkän...

Yhteistyössä