Hakutulokset

  1. H

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Hei taas kaikille :) ON: Ultrassa käyty ja ei ainuttakaan johtofollia :( Tablettihoidot oli nyt sitte tässä. Päädyttiin että nyt vaan odotellaan ens vuoteen. Luomusti raskautiminen on mahdollista, mutta aika epätodennäköistä. Lähete saatiin kunnalliselle puolella, sieltä loppuvuodesta pitääs...
  2. H

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    _Lilja_ Perjantaina meen ultraan, jännittää kovasti mitä sielä näkyy. Tuun sitte kertomaan mitä kuuluu. Kovasti toivon että nyt nämä toisivat avun asiaan. Hiljaista tuntuu täälä olevan, vissiin loma kaikilla, nauttikaa ;D
  3. H

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    diadora, tuosta rahapolitiikasta, meillä mä oon tähän asti maksanu ite kaikki yksityisella gynellä käynnit ja lääkkeet. Me yhdessä asutaan ilman papin aamenta ja molemmilla omat tilit. Koskaan ei oo ollu kinaa kuka maksaa ja mitä, se maksaa jolla rahaa on ja välillä sitte maksellaan "velkoja"...
  4. H

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Sofi12, Kiitos, kiitos. Voihan mut listoille laittaa :) Täälä kans yövuoroa vietän työmaalla. Edelleen odotellaan tätiä kylään, pientä tuhrua vain nyt yön aikana, jospa tässä nyt tän päivän aikana alkais kunnolla. Pääsis vihdoin uus kierto käyntiin, turhauttaa tää odottelu :headwall:
  5. H

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Caro87 Kiitos :) Syytä tuohon isoon foolihappo annokseen en tiedä, mutta gyne jolla kävin on keskussairaalas naistentaudeilla ylilääkärinä niin luotan kyllä hänen sanaansa. Voisin koittaa seuraavalla kerralla kysäistä asiaa häneltä. Oon kyllä tienny että on hyvä syödä soolihappoa, mutta en nyt...
  6. H

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Mahtuisiko mukaan kuumeilemaan vielä yksi lapsettomuudesta kärsivä pariskunta. Elikkäs molemmat ollaan 31 v. Ensimmäistä yheistä nyyttiä aloitettu yrittämään 5/2013. Km 10/2013 rv7+. Km jälkeen ei kuukautisia kuulunut, joten gyneltä terot ja samalla clomit. PCO diagnoosi jo useamman vuoden...
  7. H

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    satyjo mä söin 5 kiertoo clomeja tuloksetta, ei ensimmäistäkään ovista. Nyt sitten tällä viikolla gyne vaihtoi clomit femariin. Ite söin ekaksi clomeja 1 tbl päivässä 2 kiertoo ja lopuissa 2tbl päivässä. 4tbl taitaa olla maksimi, mihin voi annosta nostaa. Onneksi ei oo ainut lääke. Epätoivo oli...
  8. H

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Voisinpas mäkin tänne keskusteluun liittyä, tovin säännöllisene epäsäännöllisesti sivusta seuranneena. Taustoja sen verran että PCO diagnoosin saanut 2012. yritystä takana 4/2013 saakka ja keskemeno vk7+ 10/2013. Sen jälkeen sitten katos kaikki luomu toiminta ja terot ja clomit kehiin. 5...

Yhteistyössä