Hakutulokset

  1. A

    ystävää 43+ vuotiaalle äidelle ja pojallem kohta 6 v Espoo

    Kaipaisin suht saman ikäistä kaveri seuraa ja ennen kaikkea kaveria pojalle. Meillä ei enää kaveripiirissä ole samanikäistä seuraa eikä taloyhtiössä. Olen työssäkäyvä äiti joten päivisin meistä ei ole lähtijöiksi. Jos jotakin kiinnostaa niin voi laittaa meiliä osoitteesen sar106@hotmail.com.
  2. A

    no eipä kukaan viitsinyt vastata meilieihin vaikka....

    laitoin takaisin parille mammalle. Siis kaipasin pojalle 4,5 kaveriseuraa ja myös äidille. Olisi kohteliasta edes laittaa ettei kiinnosta, jos ensin laitetaan meiliä ja sitten ei mitään.
  3. A

    Mistäpä seuraa pojelle 4 v ja äidille 41 v

    Meillä on ongelma se, että ei saada mistään enää pojalle kavereita/kaveria. Kavereiden lapset on tyyliin 10 v ja ylöspäin ja jopa aikuisia. Pihapiirissä ei ole eikä puistossa eikä päiväkodistakaan ole saatu pojalle vielä seuraa. Olisi mukava tutusta Espoon seudulta äiteihin jolla on olisi...
  4. A

    Päädyttiin sitten Eurodisneyn sijaan Bulgariaan kultahietikolle

    eli onko kellään kokemusta paikasta. Otettiin all-hotelli. Ruuat ja juomat ovat hoidettu. Onko kukaan käynyt Aquapoliksessa? Kuinkas hintataso ja shoppailu mahdollisuudet ja nähtävyydet. Eli reissuun lähtee mies minä ja vajaa 4 v poitsu.
  5. A

    Apuja kaivataan lomalle syyskuun alku

    Olemme miettineet Euro disneytä, mutta mihinkä kaupunkilomalle voisi lähteä 3 vuotiaan pojan kanssa. Täyttää 4 v. Myös etelän viikon matkoista haluan vinkkejä. Rahaa saisi mennä n. 2000 euroa 3 henkilöä. Eli kaupunkiloma n. 5 vrk tai pidennetty viikonloppu. Lämmintä pitää olla...
  6. A

    Kokemuksia Eurodisney

    Mietteissä olisi matka n. 5 pv Eurodisney syyskuussa. Poika vajaa 4-vuotta. Onko kukaan käynyt hotellit yöpymiset jne. Vinkkejä kaivataan.
  7. A

    No nyt jäi päivä vaipat pois ja puhe luistaa

    No nyt se sitten tapahtui n.3 vkoa sitten. Meidän poika ikää nyt 3 v 7 kk rupesi oma-alotteisesti käymään potalla, kun sai valita Tarjoustalosta mieleisensä Spiderman-kalsarit, Siitä se alkoi. Olemme nyt olleet lomalla viikon ja ukko mummolassa viikon. Muutaman kerran tullut vahinko. Yöllä...
  8. A

    Etsin ystävää pääkaupunkiseudulta

    ETsin ystävää/ystäviä pääkaupunkiseudulta. Olen 41 vuotias 3,6 vuoden ikäisen pojan äiti. Olen työssäkäyvä, joten päivätapaamiset eivät multa onnistu. Perheeseen kuuluu myös 47 vuotias mies. Etsisin itselleni ja pojalle seuraa. Poika on ainoa poika ja ainokaiseksi jää. Lähipiirissä lapset...
  9. A

    Meidän poika 3,5 vuotta on ruvennut puhumaan........

    voi kuinka se ihanaa kuultavaa pälättää aamusta iltaan. Koko ajan tulee uusia sanoja ja pidempiä lauseita. Ymmärtää kaiken. Matkii kaikkea mitä sanomme. Se onkin paras oppimistapa nyt. Korjaan aina väärin sanotu sanat lauseet ja toistaa perässä. Puheterapia jatkuu... haemme tälläiseen...
  10. A

    Eli ensi kesäksi etelään syyskuu vinkkejä

    eli pitäisi lähteä etelään poika täyttää 4 v etelään. Paikan pitäisi olla lapsiystävällinen ja ehkä vähän parempi ei Rhodos eikä Majorca. Kreikka kelpaa, Turkki tai Bulgaria. Hotellin parempi ei kirppu ehkä3-5 tähteä ei tartte olla allinclusive. Vesipuisto plussaa. Antaa vinkkejä...
  11. A

    vuonna 2010 etelään

    eli mitä suosittelette perhe isä ja äiti ja poika nyt 3v. Täyttää syyskuussa 4 v. Mihin suosittelette. Ei mitään tusinapaikkaa... ei Espanjan aurinkorannikkoa eikä kaupunkilomia. Eli pitäisi olla rantaa, kaupunkia ja äidille shoppailu mahdollisuutta. Matka saisi 3 henkeä saisi maksaa max 2000...
  12. A

    Onko kukaan ollut Sharm El Sheik hotelli ThreeCornes Kiroseiz

    Eli kyselen kyseistä hotellista kokemusta All inclusive. Minkälainen paikka yllämainittu muuten on. Tietoa kaivataa...lähdössä 15.12.2009 kahdestaan miehen kanssa. Mun 40-vuotismatka.
  13. A

    poika 3 v ja puheessa kehityksen viivästymää

    Meidän nuori mies on muuten normaali, mutta ei puhu. Nyt on ruvennut tulemaan sanoja yksittäisiä sellaisia. Puheterapia aloitetaan. Ymmärtää kaiken mitä puhutaan, mutta ei osaa puhua vielä. Onko muita joilla on ollut/on samanlaisia ongelmia. Olisi kiva kuulla kokemuksia kuinka on...
  14. A

    kuntoílu seuraa ylipainoisista äideistä kaivataan

    Olen 40 v mamma ja ylipainoinen. Kaipaisin jumppaseuran aloittamista samassa tilanteessa olevan mamman kanssa. Itselläni on kyllä diabetes 1, mutta ei este liikunnan aloittamiselle. Jos asuisit Espoon keskuksen alueella olisin onnellinen, mutta Hesa, Vantaa ja myö Espoo ok. Käytössänin on mm...
  15. A

    nyt tarvitaan vinkkejä ja apua

    Meillä syykuussa poika 3 v. Kotona ei mene potalle, mutta hoidossa menee ja kun olimme maalla niin kaikki meni ok. Onko tämä jokin pottalakko vai tuon ikäisen vallankäyttöä. Pitäisikö ottaa aikalisä vai mitä. Maalla todella meni monesti päivällä monesti potalle. Neuvoista kiitollinen.
  16. A

    Kaipaisin kaveria liikunnan aloittamiseen

    Kaipaisin seuraa liikunnan aloittamiseen Espoon keskuksen alueelta. Haluaisin aloittaa aktiivisen liikunharrastamisen esim. Ladyline Entressessä. Yksin ei tule oikein lähdettyä. Nyt lapsi on jo sen verran iso täyttää syyskuussa 3 v. Itsestäni sen verran taustatietoja. Olen 40 v ja kaikki...
  17. A

    Lapen kanssa ´Tallinnaan.

    Eli menemme kesällä talliinnaan pojan kanssa. Aikaa jää maissa n.4 h. Mihin kannattaa mennä aika huomioiden. Onko keskustassa mitään leikkipaikkoja ton ikäisellle tms. Kaikki ideat huomioidaan........
  18. A

    Haen edelleen pojalle 2,7 vuotta leikkikaveria

    Heippa! Haen edelleen pojalle 2,7 vuotta leikkikaveria jostakin Espoon keskuksen/Suvela Tuomarila läheltä. Poika on ainokainen ja siksi jää, koska en voi lisää lapsia saada. Hoidossa on kaverit, mutta vapaa-aikaan kaipaisin äiti/pojalle kaveria. Olen 40 v ja käyn töissä päivisin. Eli...
  19. A

    Pottalakko

    Meidän pojalle 2.6 vuotta on tullut pottalakko. Ei suostu menemään potalle. Alku näytti lupaavalta meni mielellään ja istuikin siellä. Välillä jopa tulikin jotain. Hoidossa kyllä istuu ja tekee jopa isommat asiat. On yritetty tarroilla kirjoilla ja näyttää omalla lempipupulla kuinka pupukin...
  20. A

    ´Lähdemme joulukuussaegyptiin panemaan

    varsin juuri 5 tähden alljutut kyllä tiedätte. lähdemme kahdestaan poika jää mummolaan viiköksi. aion naida miestäni aamusta iltaan viikon. IHANAAAAAA. Toki käymme pyramiidit ja Kairon katsastamassa. emme nai siellä. Poika mummilassa. Mun 40-vuotis matka. Mies kun täytti olimme Kuubassa 4...

Yhteistyössä