Hakutulokset

  1. V

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Hei kaikille! Liityn mukaan elokuun odottajiin :) Laitan pyyntöä noihin salaisiin ryhmiin, joihin voin kertoa itsestäni enemmän. 24.8 Vadelmia/28/3/KYS
  2. V

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hei kaikille! Kiva että tätä ketjua on jatkettu :) En olekaan vähään aikaan kirjoitellut. Tammikuusta asti ollut meillä yritystä takana ja VIHDOIN elokuussa se tärppäsi ja laskin meille tulevan huhtikuun vauvan. Kaikki meni vähän hassusti, koska minulla oli normaalit kuukautiset ja niistä n...
  3. V

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Hei kaikille, päätin tulla ketjuun kertomaan oman tarinani. Minä koin kohdunulkoisen raskauden 8/2014. Oireet alkoivat sillä viikolla maanantaina jomottavana alavatsakipuna, johon auttoi panadol. Tiistaina pärjäsin hädin tuskin puoleen päivään kestäneen työpäivän, jonka jälkeen hakeuduin...
  4. V

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Katsotaan nyt lähteekö yrityskerta 7 nyt käyntiin vai lyönkö hanskat tiskiin. Minä en jaksa enää joka ikinen kuukausi pettyä. Onhan minulla nuo kaksi maailman tärkeintä, joista iloita <3
  5. V

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Nyt on mennyt kummaksi. Normaalisti mulla on ollu kierto säännöllisesti sen 30 päivää ja on alkanut vuoto. Nyt ei kuukautiset alkanutkaan ja kyllä ehdin pissiä tikkuun parhaimmillaan kahdestikin päivässä KUNNES kp 35 alkoi kuukautiset :( Ehdin jo ajattelemaan että nyt se tärppäsi. Ja tosiaan...
  6. V

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Kävin tänään apteekista ostamassa elämäni ensimmäisen digitaalisen raskaustestin. Käytän sen huomenaamulla ;) Onkohan juhannus tehnyt tepposensa, koska oikeasti vein hyllystä viimeisen!
  7. V

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Paljon onnea plussanneille! Täällä kp 29 menossa ja eilinen raskaustesti näytti ainakin negaa. Menkat ei oo alkanu. Täytyy testata uudestaan alkuviikosta. Tää on jotenkin niin piinaavaa kun aiemmat lapset on tullu alulle heti ja tämä kolmas ei meinaa onnistua. Mulla todettiin reilu vuosi...
  8. V

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei! Ilmoittaudun mukaan joukkoon :) Olen 28-vuotias ja minulla on poika -07 ja tyttö -10 ja tämän vuoden puolella on herännyt ajatus vielä kolmannesta. Kierukka minulta poistettiin tammikuussa, joten periaatteessa yrityskierto nro. 6 menossa. Tämä onkin uutta, koska aikaisemmilla kerroilla...

Yhteistyössä