Hakutulokset

1. M

Esikoinen vuodelle 2015

Hei kaikki. Ja onnea plussanneille ja uusille tervetuloa minunkin puolesta. Anteeksi, tää menee vaan omanapailuksi kun ei ole intoa oikeastaan mihinkään. :ashamed: Viikonloppulomalla tuli oltua kaverin kanssa ja oli kyl kivaa ja rentouttavaa kunnes sen jälkeen kaikki onkin menny aivan päin...
  2. M

Esikoinen vuodelle 2015

Mulle voi päivittää 4/28-29 Kuukautiset alkoi lauantaina ja kipeät ovat olleet joka on minun kohdalla harvinaista. Yleensä kipua on yhden päivän aikana ensimmäiset tunnit ja sit ei mitään. Mutta nyt on ollut lauantaista tähän päivään asti. :confused: Uudesta kierrosta en ole mielimaassa. Kai...
  3. M

Esikoinen vuodelle 2015

nolottaa kysyä varmastikkin usein kysyttyä mutta miten ovulaation jälkeiset päivät lasketaan? :ashamed: sain plussan testiin juhannus lauantaina eli 21.6
  4. M

Esikoinen vuodelle 2015

ainiin ja Minisport itse tilasin digitestin ja tikkuja tuolta https://www.kotitesti.fi/tuote/sofi-digital-ovulaatiotesti-7-kpl/00702/ mutta lisä tikkuja saa halvemmalla tuolta Sofi -testiliuskojen t
  5. M

Esikoinen vuodelle 2015

Minisport Eli digitesti jota käytän on Sofi digital ovulaatiotesti johon tilataan erikseen ne testitikut. Olen tykännyt tästä, kunhan vaan muistaa olla aina kärsivällinen ja noudattaa ohjeita :laugh: Nööse Itse aloitin tikuttamaan myös varhaisessa vaiheessa ja meni niin että jokatoinen päivä...
  6. M

Esikoinen vuodelle 2015

~SeaWind~ Voi ei todella kauheeta. Jaksamisia :hug: Monella tullut täti kylään :/ harmi, toivotaan että seuraavalla kierrolla tärppä eli tosi isoja plussatuulia meille kaikille :p:saint: Omaa napaa: Viikolla meinasi loppua toivo totaallisesti kun ei öisin saanut nukuttua kipujen takia...
  7. M

Esikoinen vuodelle 2015

Hei, täällä olisi yksi yrittäjä liittymässä joukkoonne kirjoittelemaan. Tietoni ovat Ikä 23, KP 12/26-29, YK 27? , YA 4/2012 ja meininki on että tulee jos on tullakseen vaikka alussa ihon todella teholla yritettiin niin paljon että muuttui jo pakko pullaksi koko homma ja suhde alkoi kärsiä ja...

Yhteistyössä